1.327 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hvad gør I? Hvad gør I?

Hvad gør i når det er at i er inviteret til at arrangement der falder i jeres børn/barns middagslur?

Jeg er så træt af at det altid skal holdes på det tidspunkt hvor vores søn altid plejer at sove til middag, og hvis han ikke får den middagslur er hans og vores dag ødelagt og han er ikke er barn der gider at ligge sig til at sove hvor som helst og hvis vi prøver at ligge han tidligere, så han kan nå at få sovet lidt inden vi kører, så ender det altid med at man bliver sur på ham fordi han ikke er træt nok til at sove og vi bliver frustreret over at vi ved hvad der er i vente hvis han ikke får sovet.. For så bliver han total overgearet og laver ballade og alt hvad han ikke må bare for at holde sig selv vågen.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør I?
  • #1   16. dec 2012 Vi kommer ALTID senere, og når vores dreng har fået sovet hvad han skulle. Så er jeg sgu ligeglad om vi går glip af kaffe/kage whatever. Vi har ikke mulighed for at komme ved en 13 tiden, så vi kommer altid efter 15. Sådan er det smiley

• #2   16. dec 2012 Kommer tidligere og lægger ham til at sove, eller senere så han har sovet.

Hvis der er lang køretur kan han sove i bilen.

men Vito er god til at sove i barnevognen, eller kæmpe sig igennem uden søvn hvis det er.

• #3   16. dec 2012 Hvor må det være dejligt. Dexter kan og vil på ingen måder sove andre steder, end de vante. Mormors bil, hjemme, og hos dem han kender og er hos.

Vi har kun få gange kunne lægge ham andre steder, men så er han vågnet efter 15 min.

• #4   16. dec 2012 Ja, det er også det jeg tænker at vi må gøre fremover, for synes det er syndt det andet her, for ender altid med at man bliver sur på ham af den ene eller anden grund.. smiley
    For ja det er stort set altid kl. 13:00 at folk vælger at holde noget på..

• #5   16. dec 2012 Mor til dejlige Dexter !: Det er også det problem vi har, Kian vil absolut heller ikke sove andre steder end de vante. Som helt lille ville han gerne, men efter han har rundet de 2år så før vi ham ikke til det og barnevognen er han for stor til nu..

• #6   16. dec 2012 Vi gør som ACS. Kommer tidligere og lægger hende til at sove der, eller kommer senere. Som regel er folk til at snakke med. smiley

Dog sover hun sjældent mere end en time når vi er ude, herhjemme sover hun gerne tre. Men hun klarer sig fint igennem, og tager så en powernapper på vej hjem i bilen alt efter hvad klokken bliver når vi skal hjem.

• #7   16. dec 2012 Lige præcis. Dexter kunne også fint som spæd. Der sov han konstant jo.. Men efter han blev ældre så sker det bare ikke.
    Så nu har vi accepteret at sådan er han bare. Han kan ikke og har ikke lyst. Så skal han heller ikke. Og hvis folk så stadig vil se os, ja så kommer vi først 15 eller deromkring. Dexters søvn er for mig vigtigere. smiley
    Men forstår dig sgu godt. Det er helt det samme her.

• #8   16. dec 2012 Har lige haft den krise nu med at vi skal være et sted kl. 13:00 og lagde ham ind kl. 10:00 i håb om at han ville falde i søvn, men nu er han først faldet i søvn kl. 11:45, så nu har jeg sagt at vi ikke kommer før at han vågner og så bliver det sådan fremover smiley

• #9   16. dec 2012 Rigtig godt smiley sådan må det bare være.
    Små tryghedsnarkomaner vil ikke sove andre steder smiley Aw..

• #10   16. dec 2012 Vi kommer først når han har sovet, Hjalte har brug for at alting er som det plejer og man kan ikke bare få ham til at sove andre steder. Så enten er vi afsted inden han skal sove og ellers kommer vi først efter. Sådan er det bare og har altid været. Synes heldigvis at de fleste er gode til at acceptere det, og ellers er det ikke mit problem smiley

• #11   16. dec 2012 vi kom altid senere så puttede vi måske lidt før og eller vækkede ham så kunne han måske sove lidt mere i bilen...

• #13   16. dec 2012 Kommer som de andre skriver bare senere. Ungernes lur må være vigtigere end alt muligt andet.

Kommentér på:
Hvad gør I?

Annonce