1.208 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Søger du gratis konfirmations kjole? Søger du gratis konfirmations kjole?

-ja jeg har lige oprettet emnet igen under anden overskrift da den var misvisende før-
Har du en datter //eller kender du en, som mangler en konfirmationskjole?
Jeg har en rigtig flot konfirmations kjole som gives væk til en værdigt trængende.
Kjolen har en nypris på 4000kr og billede og oplysninger kan sendes men da jeg ikke ønsker at "hvem som helst" ligger ud med at være i nød og bare vil have kjolen til videre salg foretrækker jeg privat kontakt med den familie/konfirmand som har brug for den..

Er der nogen der ved hvor jeg ellers kan ligge det her op så jeg måske kan hjælpe nogen? - kjolen vil være gratis, men jeg modtager gerne baby ting for den hvis familien alligevel er færdig med dem.

Stavefejl er gratis og ved godt jeg er sent ude, men har selv lige erfarret hvor skønt det er med en hjælpende hånd i nød.

Mvh smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger du gratis konfirmations kjole?
  • #1   7. feb 2013 Flot tanke

• #2   8. feb 2013 Prøv hjælpebixen på Facebook. Det giver kun til folk som virkelig mangler. Flot tanke. smiley

• #3   8. feb 2013 tag kontakt til ahelp2u de hjælper de danske familier som ikke selv har råd... og de søger et par konfirmationskjoler lige pt.. hvis du skriver til Herlev@ahelp2u.dk smiley så finder de ihvertfald en som virkelig godt kunne bruge den smiley

• Pernille K
    Pernille K Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #4   18. mar 2013 hejsa hvad str er kjolen min datter skal konfirmers her den 27 april men hun er en str 48/50 og vi kan bare ikke få råd til at få syet en kjole så pt er hun stadig uden kjole smiley

• #5   18. mar 2013 Hej pernille, kjolen er en str small syet lidt ind så den bliver nok dsv lige lille nok, i kan prøve at kigge på guloggratis.dk og dba.dk og sortere prisen så kommer der en masse fine frem som ikke koster meget, jeg håber i finder en smuk kjole til din datter! smiley

• Pernille K
    Pernille K Tilmeldt:
    mar 2013

#6   18. mar 2013 oki vil prøve bare svært at finde en i den str til en billi pris

• #7   18. mar 2013 pernille de har i varde xl og xxl og xxxl og xxxxl konfirmationskjoler til 200-300 kr og de rigtig fine, er i butikken lige på torvet over for imerco og nordea mener den hedder josefine, du kunne evt ringe der til og hører om de stadig har i hendes størrelse, ved selvf ikke hvor du bor bare en tanke

• Pernille K
    Pernille K Tilmeldt:
    mar 2013

#8   19. mar 2013 hejsa jeg bor på fyn

Kommentér på:
Søger du gratis konfirmations kjole?

Annonce