{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Skal-skal ikke skifte dp-plads {{forumTopicSubject}}

Go aften

Sagen er den at vores lille pige skulle starte i dp. den 1. januar, Kommunen kunne ikke tilbyde en plads i den by den store går i bh. Så hun måtte starte op i nabobyen. Med overflytning hurtigst muligt. Håbede meget på hun ikke var den slags dp-mor som faldt i vores smag - Men hun er bare alt det jeg synes en fantastisk dp-mor skal rumme..

Men det er desværre en omvej i dagligdagen, hvor vi kommer til at køre 120 km. ekstre om ugen.. smiley

Har læst en præsention af den nye dp-mor, og hun viker småkedelig, og noget ældre end vores nuværende (meeen ved det jo ikke)

Har mange for og imod ved begge to.. humm hvad pokker gør jeg lige.. plads anvisningen skal ha svar i morgen.. Hjælp...

mvh en frustreret mor ;/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal-skal ikke skifte dp-plads
  • #1   21. jan 2013 Tror du skal veje op med dig selv om du er villig til at køre de ekstra kilometer for at blive ved den dp i har nu smiley jeg ville personligt være villig til det hvis mit barn var glad for at være der og jeg var glad for at komme det samtidig med jeg synes den anden dp virkede lidt kedelig ved siden af smiley

• #3   21. jan 2013 Overvejer at ringe til den "nye" dp-mor i morgen formiddag, og tage en sludder med hende men ved ikke om jeg kan tillade mig det.. Ved godt jeg skal gøre det op med mig selv, men er så frustreret over det, da jeg det ene øjeblik godt kan se fornuften i at flytte hende, rent tidsmæssigt og økonomisk, og det næste øjeblik, kan jeg bare ikke se min pige hos andre end hvor hun er nu..

• #4   21. jan 2013 Jo det er rigtig meget og dyrt desværre.. hvis jeg bare gik hjemme havde jeg klart valgt at lade hende blive men jeg skal arbejde meget snart og stik modsat hendes nuværende dp-mor.

• #5   21. jan 2013 Jeg synes godt du kan tillade dig og ringe og stille spørgsmål hvis du har sådan nogle så kan du jo lige vurdere hende måske er hun bare slet ikke dig ogb mærker man det ret hurtigt men det kan Joost være du bliver positiv overrasket.. Du kender ikke nogle der har haft barn passet der?

• #6   22. jan 2013 Jeg tog ud og hilste på DP-mor før Emilie skulle starte. Netop for at se stedet og vurdere om det var en jeg klikkede med og følte mig tryg ved. Så selvfølgelig kan du det smiley

• #7   22. jan 2013 DP er ligesom varene i butikkerne. Så ring, besøg og ring igen hvis det er nødvendig. 1 : det er dit barn, og hvis du vil hende og dig det bedste. 2 Du betaler for denne vare, så gi den gas.

Jeg ville lade hende blive, prøv at tænke på hvis hun mistrives hos den nye og evt var nød til at skife eller blive et sted hun ikke brød sig om ?!?!?!

• #9   22. jan 2013 Ville helt klart lade barnet blive der hvor hun er, 120 km åh herre gud, siger vi her smiley
    Vi køre med glæde 60 km om dagen for at få vores datter passet ved den dp-mor vi er så glade for, det vil sige at vi køre 300 km i ugen smiley Men det er selvfølgelig jeres valg og hvad i har det bedste med

• #10   22. jan 2013 Tak for jeres svar, det har gjord mit valg meget nemmere . Godt i kunne stille det op for mig på en anden måde.. Jeg har talt i tlf med den nye dp-mor idag, og hun sagde en del ting der gjorde min beslutning endnu nemmere, så jeg har sagt nej til dette tilbud. Og har ansøgt en helt tredje som min søn var i gæste pleje hos, så i første omgang bliver hun, og hvis det kan løbe rundt fortsætter hun der ellers er den helt nye mit sidste valg smiley

• #12   22. jan 2013 Ønsker Jer held og lykke

• #13   22. jan 2013 Tusind tak smiley

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #16   22. jan 2013 Godt du fik løst problemet..

Noget helt andet: Hvor er det fedt at se, at der trods alt ikke bliver hønsekamp om alting herinde... Tanja og Camilla tog fejl af hinanden, de fik det rettet, og kunne grine af det bagefter... Hvor er det lækkert at se, MERE AF DET PÅ BABYGALLERI! smiley smiley

• #17   22. jan 2013 Jep lidt over 20 km pr dag i ekstre kørsel smiley
    og er rigtig glad for min beslutning, da jeg ikke har kunne finde ro i nat, vendt og drejet mig, for vil mine børn det bedste selvfølgelig..

helt vildt dejlig at folk holder tonen og griner af fejlende efter smiley

glæææder mig meget til i morgen for at bringe den gode nyhed til,vores DP mor som blive over lykkelig for at beholde. "prinsessen" som hun selv kalder hende ? smiley

Kommentér på:
Skal-skal ikke skifte dp-plads

Annonce