1.606 visninger
|
Oprettet:
Skifte sundhedsplejerske {{forumTopicSubject}}
Hvor skal man henvende sig hvis man ikke ønsker at fortsætte med den nuværende sundhedsplejeske, men ønsker at skifte til en anden?
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 736
jun 2011
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jun 2011
Carina- Kæresten spurgte også om vi ikke bare skulle bide i det sure æble, da vi raelt set kun mangler at få lavet hendes boel-test, så er vi fri for sp frem over. Men jeg stoler bare ikke på hende. Gabrielle er ved at lære at kravle, og det fortalte jeg sp, som så lige kunne fortælle mig at det var da på tide (Gabrielle er 6mrd og 10dage). Det studser jeg lidt over, men prøver så at fortælle hende at Gabrielle har fundet ud af at komme hen til sit legetøj ved at rulle :-). Til at starte med var der ingen reaktion...indtil Gabrielle rullede hen til sin krabbe. Så siger sp "ja når hun ruller rundt på den måde skal du jo huske at ligge hende tilbage på maven igen!". "Øh hvorfor det?" tænker jeg. Hun ligger sig jo for det første selv om på maven, og for det andet skal hun da have lov til at rulle rundt, når nu hun har fundet ud af det er sådan hun kan komme frem. Efter den episode, har jeg tænkt om sp kunne finde på at sige noget der ikke passer til BOEL-testen, for at få mig til at fremstå som en...ja jeg var ved at skrive dårlig mor, men det tror jeg ikke...Det er mere som om hun ikke vil have at jeg skal have ret i det jeg gør og siger?!?!?!
jun 2011
Tania- Når jeg får fat i dem, har jeg ikke tænkt mig at pakke det ind det der er sket. De får afvide hvorfor jeg ikke ønkser hende mere og hvorfor jeg er utilfreds. Selvfølig på en pæn måde :-). Men hvis jeg ikke fortæller dem det, kan de heller ikke tage hånd om problemet :-), og sp ville jo ikke lytte til mig da jeg prøvede at sige til hende at det trods alt er mig der er mor til barnet, og jeg derfor måske bedst selv kan bedømme hvad der er bedst for Gabrielle :-/. Jeg håber også at få en smadder sød én lige som dig :-D. Det havde jeg også før. En skam hun flyttede distrikt
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
hun kravlede iøvrigt uden problems dagen efter
jun 2011
Shila- hehe ja det håber jeg også
Skifte sundhedsplejerske