{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte sundhedsplejerske
  • #3   23. sep 2011 Tania - Tak for det smiley

• #7   25. sep 2011 Jeg ville gerne skifte sp fordi hende vi har nu (har haft hende 2 gange fordi den sp vi havde før, flyttede diskretk) ikke lytter til hva jeg siger. Når jeg fortæller hende hvordan vi får tingende til at hænge sammen her hjemme, fortæller hun mig 20 forskellige grunde til hvorfor jeg skal gøre det anderledes. Og i de 20 forskellige grunde, modsiger hun sig selv, og sst "retningslinjer". Hun taler ned til mig, som om jeg ikke fatter en skid. Og hun får det til at lyde som om jeg ikke gør noget som helst rigtigt. Og det lyder som om hun gerne vil have jeg hellere skal kontakte hende, frem for at tænke selv, men helt ærlig, det gør jeg altså ikke bare fordi lillepigen laver en prut i bleen. Der skal sq være en grund til at kontakte sp! Til Gabrielles 5mrd's vacc. snakkede jeg lidt med lægen om hvordan vi gør tingende der hjemme, og søgte råd til hvordan vi kunne gøre det bedre, da sp åbenbart ikke mente det var godt nok det vi gjorde (til trods for at sp ikke kender os da hun jo som sagt er ny hos os). Lægen svarede at Gabrielle er sund, rask, tager på som hun skal, vokser som hun skal og virker som om hun stortrives (hvilket hun også gør), og hun kunne ikke sætter en finger på noget at det vi gjodre. Vores tidligere sp, roste os til skyerne. Så lægen sagde vi altså burde søge en anden sp hvis vi ikke var tilfredse med hende. Og DET er jeg ikke!

• #9   25. sep 2011 ja hvis hun er træls er det bare at skifte smiley der er overhovedet heller ingen kemi mellem mig og livas sp. ved ikke hvorfor hun er bare mega tør i betrækket eller hva man siger, men hun kommer jo heldigvis ikke så tit, så biderd det også bare i ( og har kun 1 besøg tilbage wehuu:)

• #10   26. sep 2011 Tania- Lige præcis smiley

Carina- Kæresten spurgte også om vi ikke bare skulle bide i det sure æble, da vi raelt set kun mangler at få lavet hendes boel-test, så er vi fri for sp frem over. Men jeg stoler bare ikke på hende. Gabrielle er ved at lære at kravle, og det fortalte jeg sp, som så lige kunne fortælle mig at det var da på tide (Gabrielle er 6mrd og 10dage). Det studser jeg lidt over, men prøver så at fortælle hende at Gabrielle har fundet ud af at komme hen til sit legetøj ved at rulle :-). Til at starte med var der ingen reaktion...indtil Gabrielle rullede hen til sin krabbe. Så siger sp "ja når hun ruller rundt på den måde skal du jo huske at ligge hende tilbage på maven igen!". "Øh hvorfor det?" tænker jeg. Hun ligger sig jo for det første selv om på maven, og for det andet skal hun da have lov til at rulle rundt, når nu hun har fundet ud af det er sådan hun kan komme frem. Efter den episode, har jeg tænkt om sp kunne finde på at sige noget der ikke passer til BOEL-testen, for at få mig til at fremstå som en...ja jeg var ved at skrive dårlig mor, men det tror jeg ikke...Det er mere som om hun ikke vil have at jeg skal have ret i det jeg gør og siger?!?!?!

• #12   26. sep 2011 Shila- Ja det er meget for dårligt! Jeg prøvede at ringe idag, men fik fat i stakkels forvirret "pige" som vist nok var vikar eller sådan noget. Hun vidste slet ikke noget og fik vist ikke rigtig hjælp af kolegaerne. Stakkels hende hehe, men hun var smadder sød. Jeg aftalte at jeg bare lige ville ringe tilbage i løbet af ugen. Der er jo over en måned til næste sp-besøg smiley

Tania- Når jeg får fat i dem, har jeg ikke tænkt mig at pakke det ind det der er sket. De får afvide hvorfor jeg ikke ønkser hende mere og hvorfor jeg er utilfreds. Selvfølig på en pæn måde :-). Men hvis jeg ikke fortæller dem det, kan de heller ikke tage hånd om problemet :-), og sp ville jo ikke lytte til mig da jeg prøvede at sige til hende at det trods alt er mig der er mor til barnet, og jeg derfor måske bedst selv kan bedømme hvad der er bedst for Gabrielle :-/. Jeg håber også at få en smadder sød én lige som dig :-D. Det havde jeg også før. En skam hun flyttede distrikt smiley

• #13   27. sep 2011 hehe præcis sådan er vores sp også, kloge åge eller noget hihi. min gik på barsel, så hende vi har nu var faktisk også ved frejas sidste besøg også boel, den var bare forsinket så hun var 10mdr der. og hun var også ved at gå i koma over at freja ikke kravlede endnu (hun sad på numsen og kom frem sådan) så hun mente at jeg prompte skulle gå igang med at få hende det lært for det var meget vigtigt motorisk at de kravlede før de gik. men har altså hørt om mange der aldrig kravlede før de gik som fungere udemærket motorisk og vil altså ikke påtvinge mine børn at kravle hvis de ikke er klar og jeg vurdere de fungere som de skal smiley

hun kravlede iøvrigt uden problems dagen efter smiley

• #14   27. sep 2011 Carina- Hverken jeg, min søster eller to nevøer har kravlet. Vi har endten bare rejst os op og begyndt at gå, eller kurret på numsen. Og så vidt jeg ved har vi aldrig fejlet noget motorisk! Min læge sagde faktisk til mig at man altså ikke altid skal høre på de der sp'er, men at det faktisk også er sundt (om ikke det bedste for barnet i flere tilfælde) at lytte til sin egen mavefornemmelse!

Shila- hehe ja det håber jeg også smiley

Kommentér på:
Skifte sundhedsplejerske

Annonce