{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.666 visninger | Oprettet:

Skal jeg skifte MME {{forumTopicSubject}}

HEjsa tøzzer.

jeg har problemer med at få min dreng til og spise sin mængde og tage nok på.

jeg giver grøn allomin mod maven og nan 1

når han får grøn allomin sluprer han i dig, dog ikke det hele, men det kommer hurtiger ned end når jeg giver nan.

så tænke på at skifte nan 1 ud med blå allomin. kan ikke så fat på min SP så spørg lige jer. hvad jeres erfaringer er med at skifte mme og om det bare en overgang han har.

knuzz

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg skifte MME
  • #1   4. maj 2010 Vores søn har altid fået blå alomin, og det har altid gået super,,
    Der er faktisk mange børn der kan tåle nan, da det er lidt hårde ved maven end alomin, så jeg ville klart prøve at skifte til blå alomin, men du skal huse at skiftet skal forgå langsomt, du må ikke bare hoppe fra det produkt til det andet, det kan virkelig give nogle mave problemer!
    Hvor gammel er din søn?

• #5   4. maj 2010 han er 12 uger gammel. jeg har tit tænkt på at skifte, men har ikke ture . gøre det. fordi han virker til og være træt af nan og da min læge sagde han skulle spise noget mere ellers vil de indlægge os igen. da han er gåede helt ned på 400 ml i døgnet og skal have 900 ml. så er villig til og prøve alt nu. han har altid haft problemer med mad, efter hans tur med slem gulsot og blev indlagt igen.

men hvis jeg skal skifte over på det andet hvad skal jeg så gøre.????

• #7   4. maj 2010 okay, jeg vil prøve og erstatte nan med allomin.

:0)

• #8   4. maj 2010 Vi har været gennem alle de MME der findes for at finde en som Melina kunne tage på af og hved hvert skift var det bare fra den end flaske til den anden - efter lægernes anvisning - og det gav slet ikke nogle problemer.

Vi er endt ud med noget der hedder infertrini, som er på recept - det er det eneste Melina kan tage på af. Det svarer til hvis vi andre drak fløde..

• #9   4. maj 2010 Mie B

sidst jeg var ved lægen hvor de ikke var tilfreds med hans vægt spurgte jeg om der ikke var andre mærker som han kunne tage mere på af. der sagde de nej.

men jeg prøver at gå stille over på allomin og ser om han bedre kan lide det. fordi det virker godt nok ikke til han bryder sig så meget om nan. det glider ihvertifald ikke så hurtigt med som grøn allomin

• #10   4. maj 2010 I alm. MME er der ikke flere mærker end dem du kan købe i supermarkedet eller på apoteket, men der findes nu nogle flere, men det er noget de kun får hvis der er noget galt med dem - som der er med Melina.
    Er de ikke tilfredse med ham næste gang du kommet til lægen, kan du evt. spørge om du kan prøve Neocate - det er en MME der er meget let fordøjelig, som de tar´på af, den skal du også have recept, men den virker.

Hvad er det der gør at de ikke er tilfredse med ham? hvor lidt tar´han på?

Kommentér på:
Skal jeg skifte MME

Annonce