1.666 visninger
|
Oprettet:
Skal jeg skifte MME {{forumTopicSubject}}
HEjsa tøzzer.
jeg har problemer med at få min dreng til og spise sin mængde og tage nok på.
jeg giver grøn allomin mod maven og nan 1
når han får grøn allomin sluprer han i dig, dog ikke det hele, men det kommer hurtiger ned end når jeg giver nan.
så tænke på at skifte nan 1 ud med blå allomin. kan ikke så fat på min SP så spørg lige jer. hvad jeres erfaringer er med at skifte mme og om det bare en overgang han har.
knuzz
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Der er faktisk mange børn der kan tåle nan, da det er lidt hårde ved maven end alomin, så jeg ville klart prøve at skifte til blå alomin, men du skal huse at skiftet skal forgå langsomt, du må ikke bare hoppe fra det produkt til det andet, det kan virkelig give nogle mave problemer!
Hvor gammel er din søn?
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
men hvis jeg skal skifte over på det andet hvad skal jeg så gøre.????
mar 2009
:0)
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 404
Vi er endt ud med noget der hedder infertrini, som er på recept - det er det eneste Melina kan tage på af. Det svarer til hvis vi andre drak fløde..
mar 2009
sidst jeg var ved lægen hvor de ikke var tilfreds med hans vægt spurgte jeg om der ikke var andre mærker som han kunne tage mere på af. der sagde de nej.
men jeg prøver at gå stille over på allomin og ser om han bedre kan lide det. fordi det virker godt nok ikke til han bryder sig så meget om nan. det glider ihvertifald ikke så hurtigt med som grøn allomin
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 404
Er de ikke tilfredse med ham næste gang du kommet til lægen, kan du evt. spørge om du kan prøve Neocate - det er en MME der er meget let fordøjelig, som de tar´på af, den skal du også have recept, men den virker.
Hvad er det der gør at de ikke er tilfredse med ham? hvor lidt tar´han på?
Skal jeg skifte MME