{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.593 visninger | Oprettet:

Skruk og manden mener jeg skubber ham væk ? {{forumTopicSubject}}

Er der andre der har det som mig. Er nød til at spørger.
historien :

Kort. Jeg er skruk og har spurgt manden hvornår han synes vi skal begynde på pb. han har bidt mig af ved at sige at det ved han ikke, og igår sagde han så at jeg skubbede ham væk ved at spørger ? (han føler at jeg kun er sammen med ham, for at lave børn, og at jeg har så travlt)
Er der andre end mig der synes at det er fuldstændig urimeligt at han siger sådan ? Har aldrig i mit liv ville skubbe ham væk og blev ret så ked af at han troede det om mig,. Han sagde så to år, men så kom han senere og sagde at han ikke aner hvornår han er klar ?

Jeg giver ham det plads han skal, og ved at vores dreng ikke er så gamle. (1år) men spurgt jo osse kun, siger ikke at det skal være nu.

Er ret så ked af den episode jeg havde med ham. elsker ham jo rigtig højt og vores dejlig dreng. Synes ikke selv at jeg har ''travlt''.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skruk og manden mener jeg skubber ham væk ?
  • #2   15. jan 2013 Jeg spørger ham heller ikke igen. Men det gjorder da ondt at han mener det.

• #3   15. jan 2013
    heeeeej;)

Puhaa den er svær, men ja jeg synes os at det var lidt urimeligt af ham at svare dig sådan! Tror du skal prøve at sætte dig ned og fortælle ham, at du elsker ham utrolig højt, og at det ikke er din mening at presse ham til noget som helst. Men at du elsker ham og jeres dejlige søn så højt at du godt kunne tænke dig en dag at familien bliver lidt større..

blot et lille råd smil
    Knusss herfra

• #4   15. jan 2013 og at du godt kan forstå hvis han ikke er klar til at få en mere lige nu, meeen om han kan se jer selv med et barn mere i fremtiden.. Det gør det måske lidt nemmere at logge ud af ham hvordan harn egentlig har det med en evt familieforøgelse smiley

• #5   15. jan 2013 Jeg er os mega skruk. Men jeg spør ikke min mand. Synes måske os det er lidt hurtigt når jeres dreng kun er 1 år

• #6   15. jan 2013 Hej Janni smiley
    Tak for dit gode råd smiley
    - Tror jeg lader ham være lidt. Blev bare rigtig ked af det. Måtte faktisk tag bilen og kører ud til min hest, for kunne ikke lade være med at græde over at han mente det sådan. Når det overhovedet ikke var sådan.

fam ørdal - Jeg spørger ham fordi at jeg ikke kunne starte på uddannelsen (28 januar) og at jeg skal vente et år med at starte, det er os mere for at det ikke bliver imens jeg er under uddannelse. Men nu var det jo heller ikke ''nu'' vi skulle have en til. Tror jeg spørger for at have noget at se frem til.

• #7   15. jan 2013 Ja det tror du ikke det ville være mere hårdt at vente, hvis du viste hvornår. Hvad for en uddannelse skal du have

• #8   15. jan 2013 Nej synes det er mere hårdt at gå i uvished. Pædagogisk assistent men hvis jeg ikke kan komme på voksen elevløn til januar 2014, så kan jeg ikke starte. For vores økonomi kan ikke holde til at jeg går 4000kr ned i indtægt. (osse derfor at det ikke skulle være lige nu med pb)

• #9   15. jan 2013 Ja okay. Jeg tror ikke jeg vil kunne vente. Men selvom jeg er pisse skruk så tror jeg Freja bliver ene barn da min mand ikke er helt med på iden om en barn mere, ja okay det kan jeg godt se. Der skal jo være til det hele

• #10   15. jan 2013 okay, altså har bare gået med tanken om at der var noget i vejen med mig, siden han at han sagde at det ved han ikke. Jeg vil glæde mig hvis han sagde f.eks to år og mente det , men så sagde han at han ved ikke hvornår han er klar om en måned, to måneder, tre måneder, 4 måneder eller om 12 måneder eller om 24 måneder. eller om 3 år. Jeg lader ham komme til mig den dag han er klar, jeg presser ihvertfald ikke på. Fordi der skal os være penge til det hele. Okay den tanke ville jeg slet ikke kunne bære hvis det er den meningen han har.

• #11   15. jan 2013 Glem det for en tid.
    Da min pige blev født sagde manden han ik ville ha flere børn.Det har han holdt ved indtil for nyligt og blev også irriteret når jeg blev ved med at snakke om det, så jeg stoppede. Nu hvor hun næsten er 3 bragte jeg det igen på bane, og nu føler han sig mere klar. Så ta det med ro, så kommer det nok.

• #12   15. jan 2013 Ville delme også blive ked af det hvis min kæreste sagde at jeg skubber ham væk, bare fordi jeg spurgte om pb, for mig er det at skabe en baby kærlighed og når jeg spørg min kæreste om han vil have et barn mere med mig er det delme fordi jeg elsker ham rigtig højt og ønsker at han er far til mit/mine børn!!!!
    Så forstår godt du blev/er rigtig ked af det.

• #14   15. jan 2013 Frk. Grøn - Igen jeg har absolut IKKE travlt og vil ikke presse ham til noget(læs hvad jeg har skrevet smiley ),, Jeg har spurgt ham 1 gang. Tror nu ikke han savner at vi er kærester smiley For der er faktisk ikke noget anderledes ved vores forhold end før vi fik vores dreng, og han har ALT den frihed han vil have, tror nu mere han nyder at der er noget at se til smiley (jeg har den holdning, jeg venter IKKE 5år på den næste,,. Den dag jeg fylder 30, skal der IKKE flere børn til smiley Nu er det jo ikke for at redde mit forhold at jeg vil have en mere ??! Vi elsker hinanden, jeg vil gerne giftes og for mig, er han prinsen på den hvide hest, men 5 år, får du mig ALDRIG til at vente smiley og vi har absolut INGEN problemer overhovedet. Og som der står længere oppe, JEG VIL IKKE HAVE EN LIGE NU... Det eneste jeg ville have svare på var HVORNÅR.. Og det sidste jeg vil er at presse min kæreste til noget som han ikke vil. jeg VED at han gerne vil have en mere, men jeg har bare et behov for at vide hvornår han gerne vil, for jeg kan ikke leve i uvished, det er det værste jeg ved. Men jeg har lagt den på hylden nu. og han må selv komme når han er klar. (som sagt, det skal IKKE være lige nu, da vores økonomi ikke er der til det. ) Tak for alle jeres gode svar smiley

Ja præcis Christina, jeg blev rigtig ked af det. Camilla, ja det er til at blive vanvittige over, jeg har bare fået den tosset ide at jeg har gjort et eller andet forkert. Men ser positivt på det, jeg ville blot have et X-antal år så jeg ved hvad jeg skal med mit liv, og have noget at se frem til, for selvom der går et x-antal år, så går man jo alligevel og glæder sig til tiden er over smiley Men jeg lader ham komme til mig, fordi jeg vil ikke have at han tror alt muligt som jeg slet ikke har i sinde eller vil gøre. Da jeg oprettede dette indlæg var det fordi jeg var blevet rigtig ked af det. Og søgt nogen der måske selv havde oplevet noget ligne.

Men som han selv siger, han skal være klar, og selvom han siger at han ikke ved det, så tror jeg alligevel der går 2år og det er også helt okay med mig smiley (jeg vil have børn med ham, fordi han er den perfekt far, og den perfekte mand for mig og Tobias er skabt i kærlighed , ikke bare fordi jeg ville have et barn og være mor. Jeg har valgt min kæreste til være far til mine børn, fordi han i mine øjne er perfekt )

• #15   15. jan 2013 Maria
    Rigtig flot skrevet smiley
    Jeg kan ude mærket godt forstå hvordan du har det, det ville også havde såret mig dybt. Min søn er 9 måneder i morgen og jeg har været skruk siden han var 3 måneder pga at der havde jeg en spontan abort (var heldigvis kun 5 henne) og lige siden har det lagt i mine tanker smiley men vi venter lidt endnu

• #16   15. jan 2013 Tak smiley det kom virkelig fra den inderst del af mig :') Ja det gjorder ondt, ja så når man lige og opdage det og lige vænne sig tanken også forsvinder det igen smiley Kender det godt, sådan var det september 2010 ved mig, der testede jeg positiv, nogen dage efter så blødt jeg og det gjorder ekstremt ondt og det var fordi jeg mistede. Det gjorder ondt på mig, fordi det var et brændende ønske, men jeg tænkt, ved du hvad Maria, du mistede fordi der var noget galt. Så heller nu end senere. tror os jeg var ligesom dig, 5 uger henne. Vi forsøgt så første igen i februar 2011, og der var gevinst i første hug og idag har vi den skønnest dreng på 1år og to måneder. smiley

• #17   15. jan 2013 jeg er hjemmegående husmor og tjener mine penge som fotograf. i min "lille" verden handler mit liv om mit barn og min mand ;-). vi har bestemt at starte i oktober med pb og der har vi taget højte for at det vil tager cirka 8 måneder igen at blive gravid. jeg kan godt forstå at du gerne vil vider hvornår du skal forvente at i starter på pb så du kan planlægge ud i fremtidem jeg ville havde det på præcist på samme måde <3. jeg syns lidt at din mand er lidt ufølsom, syns du skal fortælle din mand at det han sagde såret dig meget.

Kommentér på:
Skruk og manden mener jeg skubber ham væk ?

Annonce