5. jan 2009 Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 48 Svar: 486
Skruk og manden mener jeg skubber ham væk ? {{forumTopicSubject}}
Er der andre der har det som mig. Er nød til at spørger.
historien :
Kort. Jeg er skruk og har spurgt manden hvornår han synes vi skal begynde på pb. han har bidt mig af ved at sige at det ved han ikke, og igår sagde han så at jeg skubbede ham væk ved at spørger ? (han føler at jeg kun er sammen med ham, for at lave børn, og at jeg har så travlt)
Er der andre end mig der synes at det er fuldstændig urimeligt at han siger sådan ? Har aldrig i mit liv ville skubbe ham væk og blev ret så ked af at han troede det om mig,. Han sagde så to år, men så kom han senere og sagde at han ikke aner hvornår han er klar ?
Jeg giver ham det plads han skal, og ved at vores dreng ikke er så gamle. (1år) men spurgt jo osse kun, siger ikke at det skal være nu.
Er ret så ked af den episode jeg havde med ham. elsker ham jo rigtig højt og vores dejlig dreng. Synes ikke selv at jeg har ''travlt''.
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 48 Svar: 486
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 43 Svar: 310
heeeeej;)
Puhaa den er svær, men ja jeg synes os at det var lidt urimeligt af ham at svare dig sådan! Tror du skal prøve at sætte dig ned og fortælle ham, at du elsker ham utrolig højt, og at det ikke er din mening at presse ham til noget som helst. Men at du elsker ham og jeres dejlige søn så højt at du godt kunne tænke dig en dag at familien bliver lidt større..
blot et lille råd smil
Knusss herfra
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 43 Svar: 310
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
jan 2009
Tak for dit gode råd
- Tror jeg lader ham være lidt. Blev bare rigtig ked af det. Måtte faktisk tag bilen og kører ud til min hest, for kunne ikke lade være med at græde over at han mente det sådan. Når det overhovedet ikke var sådan.
fam ørdal - Jeg spørger ham fordi at jeg ikke kunne starte på uddannelsen (28 januar) og at jeg skal vente et år med at starte, det er os mere for at det ikke bliver imens jeg er under uddannelse. Men nu var det jo heller ikke ''nu'' vi skulle have en til. Tror jeg spørger for at have noget at se frem til.
jun 2011
jan 2009
jun 2011
jan 2009
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Da min pige blev født sagde manden han ik ville ha flere børn.Det har han holdt ved indtil for nyligt og blev også irriteret når jeg blev ved med at snakke om det, så jeg stoppede. Nu hvor hun næsten er 3 bragte jeg det igen på bane, og nu føler han sig mere klar. Så ta det med ro, så kommer det nok.
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Så forstår godt du blev/er rigtig ked af det.
jan 2009
Ja præcis Christina, jeg blev rigtig ked af det. Camilla, ja det er til at blive vanvittige over, jeg har bare fået den tosset ide at jeg har gjort et eller andet forkert. Men ser positivt på det, jeg ville blot have et X-antal år så jeg ved hvad jeg skal med mit liv, og have noget at se frem til, for selvom der går et x-antal år, så går man jo alligevel og glæder sig til tiden er over
Men som han selv siger, han skal være klar, og selvom han siger at han ikke ved det, så tror jeg alligevel der går 2år og det er også helt okay med mig
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
Rigtig flot skrevet
Jeg kan ude mærket godt forstå hvordan du har det, det ville også havde såret mig dybt. Min søn er 9 måneder i morgen og jeg har været skruk siden han var 3 måneder pga at der havde jeg en spontan abort (var heldigvis kun 5 henne) og lige siden har det lagt i mine tanker
jan 2009
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
Skruk og manden mener jeg skubber ham væk ?