{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

skruk mand... {{forumTopicSubject}}

nogle der har prøvet at kæresten/manden er mere skruk end dig selv? hvad gør/gjorde han?

får spat af min, han køber baby tøj i stor stil selvom det ikke lige er det vi skal bruge penge på nu. sex hele tiden, røven i vejret og hvad påfund han ikke har for at jeg skal blive gravid... sødt nok, helt klart, meen kan godt blive for meget. hvad siger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skruk mand...
  • #1   17. okt 2008 grin sådan er min mand slet ikke men nu er han heller aldrig hjemme heheh

• #2   17. okt 2008 min er også væk 10 af døgnets timer. men er dybt skruk når han er hjemme. han har næsten bestilt tid til 3d skanning. (er ikke gravid endnu). og fundet navne. min mor er lige så slem.... hun sidder og skriver smser "husk sex". og dumme forslag hvordan man nemmere bliver gravid...

• #3   17. okt 2008 lol men nu er jeg også gravid hhehe min mand er rejse montør her kun hjemme i 4 dage og ude i 10 dage så det er ikke meget han er hjemme

• #4   17. okt 2008 ja. tillykke mange gange herfra. smiler... nej det ikke meget han er hjemme. må da være lidt surt. kan han så komme hjem når fødslen går igang?

• #5   17. okt 2008 ja så må han tage en flyvr fra kbh det er der han er-... heheh
    vil du ikk gerne have en mere da?

• #6   17. okt 2008 jo. meget gerne. vi vil gerne have minimum 3 unger. men synes det er grænser for galskaben. sex 4 gange dagligt hjælper nok ikke så meget. det samme med min mors forslag om en tur i elevatoren eller på køkkenbordet. synes det nok at spise sundt og have sex når vi bare har lyst. så skal der nok komme en når kroppen synes det rigtigt...

• #7   17. okt 2008 men skruk er jeg da, helt sikkert.

• #8   17. okt 2008 hehehehhe i har vist rigtigt travlt eller han mener nok han har en undskyldning for at "hygge" hele tiden hahahahahhha

• #9   17. okt 2008 han vil bare lave en baby..... smiler. men han nyder det vist også...

• #10   17. okt 2008 nyder også al den sex. smiler. men gider ikke det bliver bare fordi vi skal have en lille. lysten skal være der..
    kan være i kan denne her gang. smiler. kan kun krydse fingre, ellers må i forbi lægen en tur...

• #11   17. okt 2008 Louise du må godtr sende noget atr det skruk'nes til min mand smiley hehe

• #12   17. okt 2008 Min mand var også mere skruk end jeg....men jeg nød det bare og gik med på vognen. Og er da også gravid jo - 35+3

• #13   18. okt 2008 Min kæreste var den af os der var skruk men det havde han været siden jeg mødte ham. Siden han var 17 år har han drømt om at få en baby og har styret direkte efter at finde den eneste ene så han har ikke haft så mange kærester, for han gad ikke have en pige bare for at have en eller bare være sammen med en for en aften eller sådan noget.
    Han havde så heller ikke haft en kæeste i det 1½ år jeg havde kendt ham eller været sammen med en pige -ja ja den evige romantiker og tænkte at sådan en mand var sjælden så jeg sprang på ham.

Inden jeg blev gravid tog jeg ham i at gå hemmeligt i babySam efter arbejde og kigge på barnevogne. Han kom til at sige det ved et uheld en dag da vi af en tilfældig grund talte om barnevogne -ikke af denn grund at vi skulle have en baby mente jeg men kan ikek huske hvorfor ordet barnevogn blev nævnt men der kom han pludselig til at sige "Ja jeg ved også hvad for en barnevogn vi skal have, for jeg har set en i BabySam der bare er så smart og den.. " -ups så måtte han indrømme meget flov.

Jeg ville også bare have en hurtig kønsscanning fordi jeg er helt vild efter at få kønnet at vide men må vente til den første fordi han er helt vild efter at få en 3D/4D scanning med DVD

så ja også en skruk mand her ;D

Kommentér på:
skruk mand...

Annonce