{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Sove i egen seng?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har Thea på 15 mdr. Hun har altid sovet igennem og i egen seng. For godt en måned siden begyndte hun at vågne flere gange om natten og skrige helt hysterisk! Nu er vi kommet så vidt at hun under alle omstændigheder ikke vil puttes i sin egen seng. Vi kan sidde med hende hvor hun falder i søvn eller ligge hende i vores seng, så sover hun også med det samme. Når vi bærer hende ind i hendes seng vågner hun med det samme og skriger helt vildt igen! What to do?? Min mand står op kl. lort om morgenen, så vi har ikke lyst til at rende oppe hele natten 24-7!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sove i egen seng??
  • #1   12. dec 2012 altså hvis det var mig havde jeg bare givet hende lov at sove inde hos jer..:) men nogle vil ikke have det, men her må de godt det smiley

• #2   12. dec 2012 Har I fået tjekket at hun ikke har ondt nogle steder, som gør at hun er mere urolig end normalt? Børn finder jo gerne andre måder at vise frustration på når ikke de kan fortælle med ord hvad der er galt..

• #3   12. dec 2012 Hun har alderen hvor drømme og udvikling eksplodere - de blive utrygge.... Jeg ville gør som Henriette, det gør vi selv lige nu - og putte hende inde ved jer.....

Vi har en "regel" som hedder - de skal puttes i deres egne senge - men kommer oftest ind i løbet af natten og det har vi intet problem med. De skal ikke ligge og være utrygge!

Og det går over igen.....

• #4   12. dec 2012 Vi gør det samme som mor til skønne tvillinger smiley vi har to der kommer ind til os om natten, den lille ligger godt nok ikke i vores seng bare i sin rejseseng ved siden af mig smiley

• #5   14. dec 2012 Bruger hun tremmeseng stadigvæk?
    Hvis hun gør, ville jeg måske give hende en juniorseng (med risiko for at hun kommer rendende om natten).
    Det gjorde vi til vores søn og ja han kommer ofte og så får han også bare lov at putte hos os.
    Synes det er så hyggeligt at vågne op med en sovende dreng imellem os....det er så knapt så hyggeligt med sparken natten igennem, i ryg og hoved ;o)

• #6   15. dec 2012 Ja, hun sover stadig i tremmeseng og bliver også ved med det noget tid endnu! Hun ligger meget uroligt om natten, så det er vidst bedst at hun er buret inde lidt endnu!

Vi har prøvet at lade lyset være tændt på værelset de sidste par aftener, og der har været ro i løbet af 10 min, så det fortsætter vi vidst bare med!!

Kommentér på:
Sove i egen seng??

Annonce