677 visninger
|
Oprettet:
Sove i egen seng?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har Thea på 15 mdr. Hun har altid sovet igennem og i egen seng. For godt en måned siden begyndte hun at vågne flere gange om natten og skrige helt hysterisk! Nu er vi kommet så vidt at hun under alle omstændigheder ikke vil puttes i sin egen seng. Vi kan sidde med hende hvor hun falder i søvn eller ligge hende i vores seng, så sover hun også med det samme. Når vi bærer hende ind i hendes seng vågner hun med det samme og skriger helt vildt igen! What to do?? Min mand står op kl. lort om morgenen, så vi har ikke lyst til at rende oppe hele natten 24-7!!!
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 45 Svar: 362
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 26 Svar: 349
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Vi har en "regel" som hedder - de skal puttes i deres egne senge - men kommer oftest ind i løbet af natten og det har vi intet problem med. De skal ikke ligge og være utrygge!
Og det går over igen.....
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 45 Svar: 362
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Hvis hun gør, ville jeg måske give hende en juniorseng (med risiko for at hun kommer rendende om natten).
Det gjorde vi til vores søn og ja han kommer ofte og så får han også bare lov at putte hos os.
Synes det er så hyggeligt at vågne op med en sovende dreng imellem os....det er så knapt så hyggeligt med sparken natten igennem, i ryg og hoved ;o)
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 66 Svar: 208
Vi har prøvet at lade lyset være tændt på værelset de sidste par aftener, og der har været ro i løbet af 10 min, så det fortsætter vi vidst bare med!!
Sove i egen seng??