652 visninger
|
Oprettet:
Sove i egen seng?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har Thea på 15 mdr. Hun har altid sovet igennem og i egen seng. For godt en måned siden begyndte hun at vågne flere gange om natten og skrige helt hysterisk! Nu er vi kommet så vidt at hun under alle omstændigheder ikke vil puttes i sin egen seng. Vi kan sidde med hende hvor hun falder i søvn eller ligge hende i vores seng, så sover hun også med det samme. Når vi bærer hende ind i hendes seng vågner hun med det samme og skriger helt vildt igen! What to do?? Min mand står op kl. lort om morgenen, så vi har ikke lyst til at rende oppe hele natten 24-7!!!
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 66 Svar: 208
Er lidt bange for at går hen og bliver sådan at hun kun vil ligge i vores seng. Det er hyggeligt en times tid, Men så snart hun lander på madrassen i egen seng starter det forfra. Hun har lige været på weekend hos farmor og farfar hvor hun sov uden problemer!
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 66 Svar: 208
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
nu gør vi det at de får deres flaske i stuen og så siger vi "så går vi i seng" så går jeg og tøserne ind i vores seng - de falder der i søvn og så bære vi dem over i deres seng nu. men det er først kunne gøres nu.. men de kommer over i vores seng om natten eller om morgen..
Men ellers sover de hele natten i sengen sammen med mig nu når manden arbejder nat.
Sove i egen seng??