sove i egen seng??? {{forumTopicSubject}}
hejsa.
jeg har en super skøn og altid nem datter på 16 måneder.
normalt græder hun aldrig og er egentlig altid glad... det eneste problem vi har er at hun NÆGTER at sove i sin egen seng, og så snart vi har nærmet os den har hun skreget helt vildt... har flere gange prøvet at sætte sengen helt hen til vores seng så hun stadig kunne se os og holde mig i hånden, men hun panikker bare ;( har været hård at prøve at ignorere hende og se om hun så ville falde i søvn på et tidspunkt, men efter 2-3 timer opgiver vi da hun til sidst glemmer at trække vejret af gråd.,.. og ingen mor bryder sig om at sit barn græder selvfølgelig...
måden hun sover nu er at hun blir lagt i vores seng, jeg ligger og holder og hende og vi putter i 10 min og så sover hun som en engel... dette er super fredfyldt og nemt.. derfor har dette været løsningen længe... vil nu gerne have hende over i sin egen seng, da det går udover mig og hendes fars privat liv. og da hun er begyndt at kravle i søvne, banke hovedet ind i senge gavlen, falde på gulvet osv i søvne...
- dette kan blive forhindret af en seng med sider på tænkte jeg. og hvis man så kunne vænne hende til at sove i sin egen seng, ved stadig at kunne putte med hende til hun sover. dvs en junior seng med aftagelige sider hvor jeg kan ligge med hende, og når hun sover, så skal jeg let kunne sætte siderne på igen???
Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en seng??
Eller er der nogen der har nogle bedre ideer el lignende erfaringer???
-undskyld mit lange udbrud, men er desperat efter hjælp ;(
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Fx har de en i IKEA.. det var måske en mulighed da den ikke koster en bondegård, HVIS nu jeres forsøg slår fejl, for så står I ikke med en ubrugelig seng til flere tusinde kroner..
Vi har en stokke sleepi, der kan den ene side tages helt af, eller blot hæves og sænkes i nogle skinner.. det samme gælder selve pladen hvor madrassen ligger, den kan køres op og ned i 3 højder..
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
Men vi har lidt samme problem og lige pt. falder han i søvn i hans seng og kommer så over til os i løbet af natten..
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 370
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 18
Linea og david: hmm det kunne måske være en løsning, det tror jeg at jeg vil prøve... dette er nemlig endnu ikke afprøvet det sidste halve år, da vi tit prøvede da hun var spæd, uden held, men dengang var hun også brystbarn og vågnede hver 3 time for at få mad.. derfor er det også endt sådan her desværre.. da jeg var meget træt og da hun skulle have mad så tit om natten var det bare nemmere at gøre det halv sovende ovre i vores egen seng...
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 370
sove i egen seng???