{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

sove i egen seng??? {{forumTopicSubject}}

hejsa.
jeg har en super skøn og altid nem datter på 16 måneder.
normalt græder hun aldrig og er egentlig altid glad... det eneste problem vi har er at hun NÆGTER at sove i sin egen seng, og så snart vi har nærmet os den har hun skreget helt vildt... har flere gange prøvet at sætte sengen helt hen til vores seng så hun stadig kunne se os og holde mig i hånden, men hun panikker bare ;( har været hård at prøve at ignorere hende og se om hun så ville falde i søvn på et tidspunkt, men efter 2-3 timer opgiver vi da hun til sidst glemmer at trække vejret af gråd.,.. og ingen mor bryder sig om at sit barn græder selvfølgelig...

måden hun sover nu er at hun blir lagt i vores seng, jeg ligger og holder og hende og vi putter i 10 min og så sover hun som en engel... dette er super fredfyldt og nemt.. derfor har dette været løsningen længe... vil nu gerne have hende over i sin egen seng, da det går udover mig og hendes fars privat liv. og da hun er begyndt at kravle i søvne, banke hovedet ind i senge gavlen, falde på gulvet osv i søvne...
- dette kan blive forhindret af en seng med sider på tænkte jeg. og hvis man så kunne vænne hende til at sove i sin egen seng, ved stadig at kunne putte med hende til hun sover. dvs en junior seng med aftagelige sider hvor jeg kan ligge med hende, og når hun sover, så skal jeg let kunne sætte siderne på igen???

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en seng??
Eller er der nogen der har nogle bedre ideer el lignende erfaringer???

-undskyld mit lange udbrud, men er desperat efter hjælp ;(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sove i egen seng???
  • #1   2. dec 2011 Vi har en trammeseng hvor vi har taget den ene langside af, så sengen støder helt op til vores. Virker ski godt og han kan ligge og holde i hånd som han meget gerne vil...

• #2   2. dec 2011 de fleste tremmesenge har en aftagelige side..
    Fx har de en i IKEA.. det var måske en mulighed da den ikke koster en bondegård, HVIS nu jeres forsøg slår fejl, for så står I ikke med en ubrugelig seng til flere tusinde kroner..
    Vi har en stokke sleepi, der kan den ene side tages helt af, eller blot hæves og sænkes i nogle skinner.. det samme gælder selve pladen hvor madrassen ligger, den kan køres op og ned i 3 højder..

• #4   2. dec 2011 Ja man kan sagtens få en tremmeseng hvor den ene lang siden kan pilles af, der er dog ulempe at de bare kan kravle over til en.. Det har min søn så lige fundet ud af at han kan..

Men vi har lidt samme problem og lige pt. falder han i søvn i hans seng og kommer så over til os i løbet af natten..

• #5   2. dec 2011 Har hun ikke sit eget værelse?

• #6   2. dec 2011 Var det ikke en ide bare og lade hende falde i søvn i jeres seng, og så flytte hende når hun sover??? Det er sådan vi har gjort her hjemme, men han er så bare altid faldet i søvn på sofaen, men er så blevet båret i seng når han sov.

• #7   2. dec 2011 Ina : nej det har hun ikke, vi har måtte bruge hendes værelse til min mands niece da hun af personlige grunde ikke kunne være hos sin mor... derfor har hun værelse i vores soveværelse ;(
    Linea og david: hmm det kunne måske være en løsning, det tror jeg at jeg vil prøve... dette er nemlig endnu ikke afprøvet det sidste halve år, da vi tit prøvede da hun var spæd, uden held, men dengang var hun også brystbarn og vågnede hver 3 time for at få mad.. derfor er det også endt sådan her desværre.. da jeg var meget træt og da hun skulle have mad så tit om natten var det bare nemmere at gøre det halv sovende ovre i vores egen seng...

• #8   2. dec 2011 Årh det var en skam, for det kunne sikkert have hjulpet, men det ville selvfølgelig kræve lidt tilvænning

• #9   3. dec 2011 Lisbeth: Det er da bestemt et forsøg værd... Give gerne lige en tilbage melding på om det virker... Det ville jo være rart for jer og få lidt privat liv igen.

Kommentér på:
sove i egen seng???

Annonce