1. aug 2008 Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Det er det rene cirkus... Det er det rene cirkus...
...at lægge Kristian til at sove om aftenen.
Han er nu 2 år og han sover som oftest ikke før hen af 21-tiden, nogle gange 21:30-tiden....og er efterhånden godt træt af det.
Ungerne har værelser ovenpå og de kommer i seng mellem syv og halv otte, hvor vi læser bog, slukker lys, synger sang og drikker mælk, inden vi beder ham om at putte sig.
Derefter render han så i pendulfart ud til lågen ved trappen og står og kalder og når man kommer op til ham, så begynder han at fortælle livligt om alt muligt og bede om mælk.....og det hver gang.
Nu har jeg besluttet at det er slut med mælk der kommer med op på værelset. Man må drikke mælk inden vi går op, så nu må vi se hvordan det virker.
Er der ellers nogen der har idéer, råd, anything.
Det skal lige siges at når han kalder og en af os går op til ham, så siger vi ikke noget til ham, genner ham blot ind på værelset og giver ham dynen over.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Det bedste jeg har hørt er faktisk bare ligge dem sige godnat og gå men det kan jeg altså ikk vi skal lige synge et vers
Jeg ville nok prøve kun læse eller synge også osse prøve det med mælk nede og ikk oppe i værelset så kan du jo prøve tilbyde vand deroppe vis han er tørstig
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Da min pige fik sin nye seng sagde jeg til hende at hvis hun sku sove i den måtte hun ikke selv kravle ud af den.. Så kom hun over i den gamle tremmeseng igen..
Tror det er det rigtige i gør..
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 52 Svar: 513
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Jeg må prøve det med mælken og så ellers bare være vedholdende.
Tak for svar...så jeg også kan se at jeg ikke er den eneste *S*
Det er det rene cirkus...