804 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Det er det rene cirkus... Det er det rene cirkus...

...at lægge Kristian til at sove om aftenen.

Han er nu 2 år og han sover som oftest ikke før hen af 21-tiden, nogle gange 21:30-tiden....og er efterhånden godt træt af det.

Ungerne har værelser ovenpå og de kommer i seng mellem syv og halv otte, hvor vi læser bog, slukker lys, synger sang og drikker mælk, inden vi beder ham om at putte sig.

Derefter render han så i pendulfart ud til lågen ved trappen og står og kalder og når man kommer op til ham, så begynder han at fortælle livligt om alt muligt og bede om mælk.....og det hver gang.

Nu har jeg besluttet at det er slut med mælk der kommer med op på værelset. Man må drikke mælk inden vi går op, så nu må vi se hvordan det virker.

Er der ellers nogen der har idéer, råd, anything.

Det skal lige siges at når han kalder og en af os går op til ham, så siger vi ikke noget til ham, genner ham blot ind på værelset og giver ham dynen over.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er det rene cirkus...
  • #1   14. nov 2012 Nu Emma kun 15 mdr men hun ved hvordan hun får os op til sig men jeg har aldrigt brugt det og give mælk ovenpå hun får sin flaske nede også kommer hn op og jeg synger en sang mens hun ligger i sengen siger godnat og går..

Det bedste jeg har hørt er faktisk bare ligge dem sige godnat og gå men det kan jeg altså ikk vi skal lige synge et vers

Jeg ville nok prøve kun læse eller synge også osse prøve det med mælk nede og ikk oppe i værelset så kan du jo prøve tilbyde vand deroppe vis han er tørstig

• #3   14. nov 2012 Vi har heldigvis ikke det problem.
    Da min pige fik sin nye seng sagde jeg til hende at hvis hun sku sove i den måtte hun ikke selv kravle ud af den.. Så kom hun over i den gamle tremmeseng igen..
    Tror det er det rigtige i gør..

• #4   15. nov 2012 har sev en dreng på knap 2 med samme problem så du er ikke det eneste smiley håber det bliver bedre snart smiley

• #5   15. nov 2012 Problemet er jo ikke så meget at jeg skal rende op og ned igen og igen....selvom det også er øv....det er mere at knægten jo så er sååååå træt dagen efter i dagplejen *S* men det kan man ikke forklarer ham.

Jeg må prøve det med mælken og så ellers bare være vedholdende.

Tak for svar...så jeg også kan se at jeg ikke er den eneste *S*

profilbillede
Kommentér på:
Det er det rene cirkus...

Annonce