{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Er det dyrt? {{forumTopicSubject}}

Jeg har ingen anelse om hvad der er dyrt, eller hvad der er en rimlig pris når vi taler om portrætfotos, så jeg spørger af ren undren. Men sidste år tog Fotodillen nogle rigtig gode billeder af Gabrielle som vi brugte til julegaver til familien. Det var planen at vi ville gøre det igen i år, men sidder lige og kigger på deres hjemmeside, og tænker: "er det ikke lidt dyrt?!"
Sidste år købte jeg to forskellige serier med nogle forskellige størrelse billeder. Jeg kan kun får øje på den ene af serierne inde på deres hjemmeside (A1). Den anden serie vi købte indholdte cirka samme billedstørrelser, men i stedet for de to i str. 13x18, var der ét stort portræt (som jeg ikke kan huske målene på). Det blev omkring 7-800kr.
Jeg har smidt et link, så i selv kan tage et kig, og vudere om i syntes det er dyrt. Jeg modtager også gerne forslag til billigere fotografer i KBH smiley

http://fotodillen.dk/serierAlle.htm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet toilet 2.200 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 1.200 kr.
  • Fejlsøgning og udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Hæk 40 meter 500 kr.
  • Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det dyrt?
Kommentér på:
Er det dyrt?

Annonce