{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Puuuuh, det er dyrt!.. {{forumTopicSubject}}

Men NU har jeg fået bestilt de sidste ting til min venindes barselsgaver smiley

Så mangler jeg bare at sy lidt småting færdig, og pakke ind, og så liger de klar! Og så skal jeg bare vente og veeeente til hun skal have dem!..

hvorfor er det lige at ventetiden er så lang, når man skal give en gave????

Og hvad var den bedste ting I fik i barselsgave?

jeg håber sådan hun bliver glad for det hele!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puuuuh, det er dyrt!..
  • #1   30. nov 2011 hvornår skal bebserne ud ????

Ventetiden er led - jeg går lige for tiden og venter på min veninde skriver lidt godt nyt fra NEO smiley

• #2   30. nov 2011 Hehe elsker også at gi gaver, især hvis jeg Har gjort noget særligt ud af dem smiley må jeg spørger hvad din veninde skal ha? Og hvornår har hun termin? .. jeg kan ikke svare dig på hvad den bedste barselgave var, for har ikke fået nogle endnu - men gør jeg forhåbentlig snart smiley

• #3   30. nov 2011 hov min bedste barselgave var en kæmpe hallo kitty pose/taske eller hvad man kalder sådan en kæmpe pose... den var proppet med alt muligt til tøserne og så ved siden af var der badekar - potter - hoved/halefad og badestol - den fik vi af min mor og afdøde far.. han havde været med til at købe det ind - så den betød utrolig meget for os.

• #4   30. nov 2011 Kiki,
    de skal ud den 12. januar smiley Og jeg skal være med til kejsersnittet!!
    Er superspændt!!! Både på at se dem, se hvor bittesmå de er, hvordan de har det. Men også på at se min veninde som mor, og at få lov at dele den oplevelse med hende.
    Hun var med til min fødsel, så det bliver noget helt specielt tror jeg..
    Og så glæder jeg mig bare helt vildt.

sjovt nok er det på min søns etårsdag smiley

Mai,
    skriver det lige i en PB - for af og til læser hun med herinde smiley

• #5   30. nov 2011 din søn's 1års dag ??? da han blev lavet smiley

Jamen altså så må hun da være noget spændt efterhånden smiley det er så fed en oplevelse... ja de er nok ikk så store som din basse smiley

• #6   30. nov 2011 Kiki,
    der er også en del forskellige ting i gaverne smiley

Har faktisk fundet en del ting, og lagt meget omtanke i!..

Sidst hun ventede sig, købte jeg jo en masse ting undervejs. Det har jeg valgt ikke at gøre denne gang (hun får dog en masse aflagte ting smiley ) i stedet har jeg brugt pengene på gode gaver, og lagt meget tid og omtankte i.

Håber såååå meget hun bliver glad!

• #7   30. nov 2011 Loool ja, en fejl smiley det er på hans halvårsdag!

Synes stadig det er lidt sjovt..

Jaaaa, lige nu ser deres vækst rigtig pæn ud, og de ser ud til at begge at være på størelse med almindelige tvillinger.

men to børn på 48-50 cm og 2½ kg er MEGET små i forhold til min dreng på 4 kg smiley Og jeg har jo nærmest allerede glemt hvor lille en nyfødt er!..

Bliver allerede helt nervøs for at holde dem smiley haha

• #8   30. nov 2011 hun skal nok blive glad smiley husk småt tøj *G* og små bitte bitte bleer *G*

Men det er sådan nogle gaver som virkelig tæller !! jeg begyndte at tude da jeg fik gaven fra min mor og afdøde far - bare alt det han os havde lagt i den blev jeg bare så rørt over og så det at han ikk selv var med til at give os den gjorde os at jeg tude smiley

• #9   30. nov 2011 de er nemli små hvis man selv har fået en på 4 kg *G* men altså så længe de er over 2 kg så skal de sku nok klare den smiley men ja det er småt og man bliver hel nervøs - men altså det går hurtigt over smiley

skal du så klippe navlestregen ???

• #10   30. nov 2011 Bittesmå!..

Har kun købt et enkelt sæt tøj til hver. Ved at hun har købt selv, og tror farmor køber en del smiley

Hmm, det ved jeg ikke. Faren skal nok med, han vil sikkert gerne gøre det. Men ellers er jeg frisk!..

Jeg troede egentlig ikke man fik lov at klippe, når det var KS? Troede at lægerne gjorde det?

• #11   30. nov 2011 må du os komme med ind under KS ??? fordi det er meget unormalt at der er andre end faren !!

Ja til KS klipper man os selv navlestregen.. den bliver klippet på operationsbordet - men man lader en del være tilbage så man selv kan klippe det sidst af smiley

• #12   30. nov 2011 Ja, det skal jeg smiley

Jeg tror måske det er en specialaftale, men jeg skal i hvert fald med ind, og være med hele vejen.

Det bliver en meget stor oplevelse, og jeg ser virkelig frem til det!..

• #13   30. nov 2011 Det er godt nok meget heldigt at du og far må være derinde fordi der er ikk meget plads når det er tvillinger.

Jeg havde os håbet min mor og manden kunne være derinde - men den dag vi snakkede omkring kejsersnittet med lægen sagde han at det ikk er muligt. man kunne stå udeforan døren - men kun en måtte være med derinde..

så det er sku heldigt smiley

• #14   30. nov 2011 Ja, der bliver bare trangt!.. Er også med på at vi ikke skal gå i vejen, og at hvis der bliver noget som helst, bliver jeg sikkert kommenderet rundt med.

faren er jo lidt op og ned (mest op for tiden) og har ikke været jordens bedste støtte under graviditeten - jeg tror måske det er derfor hun får lov at have os begge med smiley
    Det er i hvert fald planen (selvom der jo nemt kan ske ting på 1½ måned).

• #15   30. nov 2011 men ja det er en stor stor oplevelse - men os forvirret smiley til vores KS var der omkring 20 plus

• #16   30. nov 2011 altså selvom jeg var skide nervøs og der var sket hvad der var sket lige inden KS måtte min mor ikk os komme med ind. så måske skal du lige have i baghovedet det kan blive lavet om... men altså hvorfor ikk bare vælge dig og ikk ham selvom det lyder hårdt.. ved ikk om det er den samme som sidst.

men hun har brug for støtte undersådan en omgang især når bebserne kommer !! det er ikk som sådan hårdt at blive mor til 2 - jo når du er alene om tingene er det har jeg hørt fra en veninde. men altså at være mor til tvillinger kan du hilse at sige er FANTASTISK !! håber virkelig alt godt for hende det har hun sku fortjent efter alt det smiley

• #17   30. nov 2011
    Meget stor! Og meget forvirret.

Sådan to fulde teams fylder MEGET! er spændt på hvordan det hele vil virke. Om det virker kaotisk med så mange mennesker, eller om der bare er styr på alt, og vi har helt ro.

Det vigtigste er jo at jeg er der for H, og støtter hende. Så skal lægerne nok tage sig af ungerne. selvom jeg også er vildt spændt på at se dem!

• #18   30. nov 2011 altså de fare rundt når den første er ude - men i rolig tempo hvis de er oki begge - hvis du forstår mig..

det er forvirret at se eler møde når du kommer derind - men det er kun fordi der er så mange. men de er gode til at bare være stille og rolig så man ikk bliver påvirket af det..

Ja du skal støtte hende og være derfor hende. håber hende's narkoselæge er ligeså dygtig som min var !!!!

• #19   30. nov 2011 Det er jo også hans børn smiley og så længe det passer for hende, skal han være med smiley Det er en rigtig god ting, at han gerne vil være med til at byde sine børn velkommen i denne verden!

Du kender jo hendes baggrund - mon ikke det er derfor jeg får lov? Det jeg i hvert fald sikker på smiley

Jaaa, det bliver rigtig hårdt!! Som alenemor har man rigeligt at se til, især med to unger!..

Jeg er også forberedt på at køre op og støvsuge for hende, og holde øje med ungerne mens hun tager et bad!
    Min mor hjalp mig en del i starten - med lige at ordne de småting omkring rengøringen, og passe ham mens jeg gik i bad. Og det gør bare en verden til forskel!!

Hun har nemlig i den grad fortjent det smiley er også sikker på at hun glæder sig helt ekstremt meget til alle aspekter - også de hårde smiley

• #20   1. dec 2011 Det bedste vi fik i barselsgave var at min søster kom og havde handlet alt til køleskabet, samt 6 færdige hjemmelavede retter mad som bare skulle tages op af fryseren. Det var klart det bedste, og husker tydeligt at jeg græd som pisket da hun kom med bilen fyldt med dejlige sager.

• #21   1. dec 2011 Jeg fik mange rigtig gode gaver og kan ikke vælge den bedste. Da jeg var indlagt ugen forinden på svanger afdelingen kom min far og stedmor på besøg og så hvor store mine fødder var, og straks kørte den en af dem ned i byen og købte et par lækre badesandaler til mine meget hævede fødder smiley
    De kom også med aftensmad den ene aften inde på hospitalet efter jeg havde født, det var også skønt.
    Min mor havde bagt boller, lige til at smide i fryseren og udover det fik vi en masse lækre gaver bla. en kæmpe pakke fyldt med lækre Sebra ting fra min veninde smiley

• #22   1. dec 2011 den bedste gave vi fik var fra min bror han køber aldrig selv gaver det er altid mig eller min søster der køber for ham men ham var selv taget i baby sam og købt det BLØDESTE lyseblå flece tæppe til ham og vi brugte det konstant til at svøbe ham i når han skulle sove så vi endte med at købe et til fordi han gylpede så meget og ikke kunne undvære det når det var til vask smiley den betyder meget både fordi vi har brugt den så meget og fordi han var så stolt af at have fundet det selv smiley

• #24   1. dec 2011 Det er så mig der er veninden smiley
    Og ja det er korrekt at Anja skal med ind til selve KS, og faderen ligeså.. smiley

Det er korrekt at man normalt kun må have faderen eller hvis han ikke er med i billedet, een enkelt person med ind, men grundet nogle specielle omstændigheder har jeg fået lov til at få begge to med ind smiley

Lægerne har sagt god for at begge kan komme med, da der er stor mulighed for komplikationer for mig, eftersom jeg sidste år i September fik en lille dreng ved akut kejsersnit, og arret efterfølgende sprang op..
    I og med mit ar er så nyt, er lægerne slet ikke sikker på hvordan min hud reagerer når jeg blir åbnet igen..

Og da jeg desværre er mor til to skønne englebørn, har man valgt at sige at min tryghed er meget vigtig under hele forløbet, og jeg har brug for at vide at Anja er der til at tage sig af de små hvis det skulle ske at jeg skal igennem en større operation, da faderen langt fra er stabil, og jeg ikke er sikker på hvordan han vil håndtere en sådan situation smiley

Håber det gav lidt svar på spørgsmålene..
    Og Anja, selvfølgelig blir jeg ellevild med gaverne, det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om smiley

• #25   1. dec 2011 Uhh det var godt du ikke skrev hvad der var i gaverne smiley

• #26   1. dec 2011 Ina,
    ja, det var ret heldigt smiley hun er en lille sniger er hun!..

åhh henriette, jeg håber også sådan at du blvier glad for dem! Kan nærmest ikke vente smiley haha..

utroligt at man kan glæde sig SÅ meget til en andens fødsel (til det hele omkring det)

• #28   1. dec 2011 Er god til at lave snigeren smiley *GG*
    Men lille er jeg ikke mere, som du selv kommenterede den anden aften *GG*

Camilla..
    Tusind tak smiley

• #29   1. dec 2011 Hahah, nej, det er du ikke! Sådan to babyer fylder sq en del!..

Selvom du stadig ikke er så stor som jeg var smiley hahah.. du kan dog nå det endnu smiley

• #30   1. dec 2011 Henriette - du kommer til at klare den hel perfekt - og dine små bebser i himlen passer på deres 2 nye søskende !! og de vil klaer den os smiley
    Håber virkelig at gå som det skal denne gang og krydser alt for dig !!!

Tvillinger er bare det bedste skal jeg lige hilse og sige smiley
    Anja vil passe og pleje dem som var det hende's egne hvis nu du ikk lige kan komme med dem til starte med smiley og hun kan vel os bare blive indlagt sammen med dig som den bedre halvdel *G* vito tager jo ikk meget plads smiley

Kommentér på:
Puuuuh, det er dyrt!..

Annonce