984 visninger
|
Oprettet:

5. nov 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Puuuuh, det er dyrt!.. {{forumTopicSubject}}
Men NU har jeg fået bestilt de sidste ting til min venindes barselsgaver
Så mangler jeg bare at sy lidt småting færdig, og pakke ind, og så liger de klar! Og så skal jeg bare vente og veeeente til hun skal have dem!..
hvorfor er det lige at ventetiden er så lang, når man skal give en gave????
Og hvad var den bedste ting I fik i barselsgave?
jeg håber sådan hun bliver glad for det hele!
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Ventetiden er led - jeg går lige for tiden og venter på min veninde skriver lidt godt nyt fra NEO
aug 2011
Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 799
dec 2010
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
de skal ud den 12. januar
Er superspændt!!! Både på at se dem, se hvor bittesmå de er, hvordan de har det. Men også på at se min veninde som mor, og at få lov at dele den oplevelse med hende.
Hun var med til min fødsel, så det bliver noget helt specielt tror jeg..
Og så glæder jeg mig bare helt vildt.
sjovt nok er det på min søns etårsdag
Mai,
skriver det lige i en PB - for af og til læser hun med herinde
dec 2010
Jamen altså så må hun da være noget spændt efterhånden
nov 2010
der er også en del forskellige ting i gaverne
Har faktisk fundet en del ting, og lagt meget omtanke i!..
Sidst hun ventede sig, købte jeg jo en masse ting undervejs. Det har jeg valgt ikke at gøre denne gang (hun får dog en masse aflagte ting
Håber såååå meget hun bliver glad!
nov 2010
Synes stadig det er lidt sjovt..
Jaaaa, lige nu ser deres vækst rigtig pæn ud, og de ser ud til at begge at være på størelse med almindelige tvillinger.
men to børn på 48-50 cm og 2½ kg er MEGET små i forhold til min dreng på 4 kg
Bliver allerede helt nervøs for at holde dem
dec 2010
Men det er sådan nogle gaver som virkelig tæller !! jeg begyndte at tude da jeg fik gaven fra min mor og afdøde far - bare alt det han os havde lagt i den blev jeg bare så rørt over og så det at han ikk selv var med til at give os den gjorde os at jeg tude
dec 2010
skal du så klippe navlestregen ???
nov 2010
Har kun købt et enkelt sæt tøj til hver. Ved at hun har købt selv, og tror farmor køber en del
Hmm, det ved jeg ikke. Faren skal nok med, han vil sikkert gerne gøre det. Men ellers er jeg frisk!..
Jeg troede egentlig ikke man fik lov at klippe, når det var KS? Troede at lægerne gjorde det?
dec 2010
Ja til KS klipper man os selv navlestregen.. den bliver klippet på operationsbordet - men man lader en del være tilbage så man selv kan klippe det sidst af
nov 2010
Jeg tror måske det er en specialaftale, men jeg skal i hvert fald med ind, og være med hele vejen.
Det bliver en meget stor oplevelse, og jeg ser virkelig frem til det!..
dec 2010
Jeg havde os håbet min mor og manden kunne være derinde - men den dag vi snakkede omkring kejsersnittet med lægen sagde han at det ikk er muligt. man kunne stå udeforan døren - men kun en måtte være med derinde..
så det er sku heldigt
nov 2010
faren er jo lidt op og ned (mest op for tiden) og har ikke været jordens bedste støtte under graviditeten - jeg tror måske det er derfor hun får lov at have os begge med
Det er i hvert fald planen (selvom der jo nemt kan ske ting på 1½ måned).
dec 2010
dec 2010
men hun har brug for støtte undersådan en omgang især når bebserne kommer !! det er ikk som sådan hårdt at blive mor til 2 - jo når du er alene om tingene er det har jeg hørt fra en veninde. men altså at være mor til tvillinger kan du hilse at sige er FANTASTISK !! håber virkelig alt godt for hende det har hun sku fortjent efter alt det
nov 2010
Meget stor! Og meget forvirret.
Sådan to fulde teams fylder MEGET! er spændt på hvordan det hele vil virke. Om det virker kaotisk med så mange mennesker, eller om der bare er styr på alt, og vi har helt ro.
Det vigtigste er jo at jeg er der for H, og støtter hende. Så skal lægerne nok tage sig af ungerne. selvom jeg også er vildt spændt på at se dem!
dec 2010
det er forvirret at se eler møde når du kommer derind - men det er kun fordi der er så mange. men de er gode til at bare være stille og rolig så man ikk bliver påvirket af det..
Ja du skal støtte hende og være derfor hende. håber hende's narkoselæge er ligeså dygtig som min var !!!!
nov 2010
Du kender jo hendes baggrund - mon ikke det er derfor jeg får lov? Det jeg i hvert fald sikker på
Jaaa, det bliver rigtig hårdt!! Som alenemor har man rigeligt at se til, især med to unger!..
Jeg er også forberedt på at køre op og støvsuge for hende, og holde øje med ungerne mens hun tager et bad!
Min mor hjalp mig en del i starten - med lige at ordne de småting omkring rengøringen, og passe ham mens jeg gik i bad. Og det gør bare en verden til forskel!!
Hun har nemlig i den grad fortjent det
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
De kom også med aftensmad den ene aften inde på hospitalet efter jeg havde født, det var også skønt.
Min mor havde bagt boller, lige til at smide i fryseren og udover det fik vi en masse lækre gaver bla. en kæmpe pakke fyldt med lækre Sebra ting fra min veninde
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 274
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 39
Og ja det er korrekt at Anja skal med ind til selve KS, og faderen ligeså..
Det er korrekt at man normalt kun må have faderen eller hvis han ikke er med i billedet, een enkelt person med ind, men grundet nogle specielle omstændigheder har jeg fået lov til at få begge to med ind
Lægerne har sagt god for at begge kan komme med, da der er stor mulighed for komplikationer for mig, eftersom jeg sidste år i September fik en lille dreng ved akut kejsersnit, og arret efterfølgende sprang op..
I og med mit ar er så nyt, er lægerne slet ikke sikker på hvordan min hud reagerer når jeg blir åbnet igen..
Og da jeg desværre er mor til to skønne englebørn, har man valgt at sige at min tryghed er meget vigtig under hele forløbet, og jeg har brug for at vide at Anja er der til at tage sig af de små hvis det skulle ske at jeg skal igennem en større operation, da faderen langt fra er stabil, og jeg ikke er sikker på hvordan han vil håndtere en sådan situation
Håber det gav lidt svar på spørgsmålene..
Og Anja, selvfølgelig blir jeg ellevild med gaverne, det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
nov 2010
ja, det var ret heldigt
åhh henriette, jeg håber også sådan at du blvier glad for dem! Kan nærmest ikke vente
utroligt at man kan glæde sig SÅ meget til en andens fødsel (til det hele omkring det)
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 39
Men lille er jeg ikke mere, som du selv kommenterede den anden aften *GG*
Camilla..
Tusind tak
nov 2010
Selvom du stadig ikke er så stor som jeg var
dec 2010
Håber virkelig at gå som det skal denne gang og krydser alt for dig !!!
Tvillinger er bare det bedste skal jeg lige hilse og sige
Anja vil passe og pleje dem som var det hende's egne hvis nu du ikk lige kan komme med dem til starte med
Puuuuh, det er dyrt!..