{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenet 800 kr.
  • Tage to lamper ned 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  synes det er dyrt at leve!
  • #2   31. mar 2011 ja vi syns nu også det er dyrt, nbruger enormt mange penge syns jeg..
    men vi gør det at vi laver madplan og følger den, nogenlunde, handler ikk s tit ind så der ikk kommer de der upser i indkøbsvognen, og ja bager selv alt hva jeg kan og køber stort ind og kommer i fryseren... syns næsten ikk vi kan gøre det billigere, vi lever for ca 3000kr på en mdr i mad, vi er en familie på 2 voksne, 1 barn på 1½ og 2 større børn hver 2. weekend..

• #3   31. mar 2011 handler rigtig meget i Rema1000 og netto og superbrugsen:-)

• #4   31. mar 2011 camilla, det lyder da mærkeligt... smiley

• #5   31. mar 2011 puha camilla det lyder ikke sjovt! Så har i jo næsten ingen penge at leve for!:-(

• #12   31. mar 2011 puha synes efterhåndne også det kan mærkes specielt benzinen da min mand er kørende konsulent og ja de penge han får for kørslen dækker langt fra det han bruger smiley

• #13   31. mar 2011 Priserne stiger, det er fakta !

Men herhjemme gør vi det at vi handler meget i kiwi og hvis der så er gode tilbud på kød, mælk smør eller andre basale ting som vi har brug for, i andre butikker så køber vi det der (:

Især, vaskemiddel, shampoo, sæbe, tandpasta osv., holder vi øje med på tilbud, da det er ret dyrt (:

Benzinen er der ikke rigtig noget at gøre ved, så må man bare reducere sin kørsel det mere, hvis man ikke har råd (:

Jeg syntes personligt at vi lever rigtig godt, og vi har ikke problmer med at få mad på bordet, og mærker ikke at mælken stiger 1 kr. engang i mellem (: Så længe man handler fornuftigt ..

- Men ja, det er dyrt at leve (:

• #15   1. apr 2011 Super godt spare råd fra mig smiley bilka har altid tilbud på 8 paller kød 300 kr! Og det ikk blot med sølle 300-500 g der kan sagtens være over 1 kg i pakkerne:) alt fra ribbenssteg til kotteletter:) hver måned kører vi ud og køber dette og vi spare mega mange penge på kød pga a det fund;)

Kommentér på:
synes det er dyrt at leve!

Annonce