{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

sove i juniorseng RÅD SØGES.. {{forumTopicSubject}}

Godaften BG nu trænger jeg til nogle råd fra jer af, hva gør i når i skal putte i juniorseng? kæresten og jeg bruger 2 timer hver aften på at få mikkel til at sove, ved at sidde inde ved siden af ham.. det holder jo ikke. så gode råd modtages med kyshånd. !! mikkel er knap 2 år.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sove i juniorseng RÅD SØGES..
  • #1   1. okt 2012 Måske det har været for tidligt at putte ham i juniorsengen?

• #2   1. okt 2012 Hvis han ikke engang er fyldt to årer det så ikke liiiige tidligt nok at han sover i juniorseng? smiley

• #3   1. okt 2012 altså hellere det end at han kravler ud over tremmesengen og slår sig?

• #4   1. okt 2012 Jeg ville lægge ham i tremmesengen igen smiley

Med mindre han direkte planker den, så synes jeg det er for tidligt at komme i juniorseng.

Hvis han SKAL i juniorsengen, så er det jo bare at lægge ham, lægge ham, lægge ham hver eneste gang han står op. Og selvfølgelig gå ud af værelset. Gentagelse er nøgleordet, og det eneste der virker.

Go arnejdslyst smiley

• #5   1. okt 2012 juniorseng er måske så meget sagt, vi har taget den ene side af tremmesengen.. altså han kravler over og falder ned, tør slet ikke tænke på hva der kan ske hvis han lander på hovedet eller nakken

• #6   1. okt 2012 Nena kom i junior seng da hun var 21-22 måneder fordi hun kravlede op a hendes tremmeseng, og som dig ville jeg ikke hun kom til skade (:

Det så individuelt hvornår børn er klar til at skifte seng, så det kan man ikke rigtig tage efter (: Her kan det nogle gange tage 2 timer og andre gange tager det 10 minutter.. Jeg putter hende som jeg plejer i tremmesengen, og når hun så kommer op(hun kan selv åbne døren) så går jeg hen til hendes dør og putter hende forfra.. jo længere tid det tager jo kortere tid bruger jeg på at putte hende.. for nogle gange gør hun det KUN for at slippe uden om smiley

det hjælpe her, men det tog tid i starten (:

• #7   1. okt 2012 Aarh, ja okay. Så er et jo nødvendigt.

Men så er der ikke nok ikke andet at gøre end at fortsætte putningen. Ikke tage ham op, bare lægge ned og gå ud af værelset igen.

• #8   1. okt 2012 Tak for dit svar mor til 2... så du putter, og går ud ?
    lige pt arbejder kæresten hele tiden næsten 7-19. ca, derefter fodbold 2-3 gange i ugen, så er det jo mig der står for at putte, om morgenen så er det kun mor der dur. og der samme i weekenderne, er sku ærligtalt ved at være rigtig godt udkørt, er så træt efterhånden, og med en gigt i ryggen der påvirkes af at vejret skifter er jeg rigtig godt færdig.

• #9   1. okt 2012 jennifer ja det gør jeg (:
    Jeg er også alene med mine piger, så jeg kender det så godt hehe (:

• #11   1. okt 2012 Tania..

Min tremmeseng var også langt nede (standart du ved) men hun havde kræfter til at hive sig op alligevel !

Og så det ikke altid fordi de er utrygge (: Nena prøver bare på at vinde tid, evt overtale mig til at komme ind til mig og sove (:

• #12   1. okt 2012 victor kunne komme over da han var 14 mdr, på trods den var helt i bund - børn er forskellige jo, freja blir snart 3 og hun kan ikke komme over endnu smiley

tror godt man kan mærke på sit barn om det er utrygt eller bare trækker tid smiley

men ja der er nok ikke andet for end at blive ved at putte, evt give noget at lege med eller se lidt tv at falde i søvn på - bare til han ligesom har fundet ud af han skal blive der smiley

• C
    C Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
    #13   2. okt 2012 Måske er han bare ikke klar til at sove - synes de fleste har tendens til at putte deres børn i seng før fanden får sko på... Hvem siger han er træt når du putter ham - gider du selv gå i seng hvis du er lysvågen?
    Vi har aldrig haft problemet med at få vores datter til at sove fordi hun altid selv har bestemt sin sovetid (dog før 22), så skiftet fra baby til juniorseng har vi ikke haft - tror ikke det er sengens skyld hvorvidt baby sover eller ej.

• #14   2. okt 2012 Catia

Tror nu altså de fleste kan se på deres børn om de trætte smiley
    Nena bøvler jeg med 9½ ud a 10 aftner og det bestemt ikke fordi hun er frisk !
    Hun er så træt hun næsten ikke kan hænge sammen, men og sove det ikke en mulighed i hendes verden, for tænk hvis hun gik glip a noget ? Og sådan har hun ALTID været ! et par gange har jeg gjort som jer for at se om det var problemet !! Og lad os bare sige hun IKKE faldt i søvn før klokken 22 og da hun endelig gjorde var det fordi jeg tog kampen alligevel !

• C
    C Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
    #15   2. okt 2012 Jeg tror bare ikke på dét med at kæmpe med dem og dét har virket for os... Det KAN jo være HUN har en dreng der ikke er træt. Mit råd var blot at man ikke behøver at smide børn i seng kl f.eks 19 hvis de ikke er klar til det. Øv at det ikke virker for dig.. smiley

• #16   2. okt 2012 Catia..

Det var også bare for at forklare det ikke altid var derfor (:
    Altså Nena græder ligenu når hun bliver puttet, men det fordi hun hele weekenden er faldet i søvn i Oldefars seng sammen med ham, så hun vil have jeg skal ligge mig hos hende (: Det nytter jo ikke noget..

Men ellers plejer hun nærmest at se det som en 'leg' hun griner og synes det vældig sjov og når så hun begynder at kede sig ved det så ligger hun sig bare (:

• #19   2. okt 2012 Tania..

Ja det fint nok sådan er det sikkert for Nogen, men ikke for Mine unger ihvertfald.

• #22   2. okt 2012 Sikke mange dejlige svar.. tak for jeres tid smiley
    Han er træt når han skal sove og skal ikke senere i seng end kl 21 da han skal op senest kl 6 og kun sover 1½-2 timer i dp..

vi vil forsøge med gentagelser og så hjælpes ad om det.. tak igen smiley

Kommentér på:
sove i juniorseng RÅD SØGES..

Annonce