1.179 visninger
|
Oprettet:
sove i juniorseng RÅD SØGES.. {{forumTopicSubject}}
Godaften BG nu trænger jeg til nogle råd fra jer af, hva gør i når i skal putte i juniorseng? kæresten og jeg bruger 2 timer hver aften på at få mikkel til at sove, ved at sidde inde ved siden af ham.. det holder jo ikke. så gode råd modtages med kyshånd. !! mikkel er knap 2 år.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 52 Svar: 513
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 402
Med mindre han direkte planker den, så synes jeg det er for tidligt at komme i juniorseng.
Hvis han SKAL i juniorsengen, så er det jo bare at lægge ham, lægge ham, lægge ham hver eneste gang han står op. Og selvfølgelig gå ud af værelset. Gentagelse er nøgleordet, og det eneste der virker.
Go arnejdslyst
mar 2012
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Det så individuelt hvornår børn er klar til at skifte seng, så det kan man ikke rigtig tage efter (: Her kan det nogle gange tage 2 timer og andre gange tager det 10 minutter.. Jeg putter hende som jeg plejer i tremmesengen, og når hun så kommer op(hun kan selv åbne døren) så går jeg hen til hendes dør og putter hende forfra.. jo længere tid det tager jo kortere tid bruger jeg på at putte hende.. for nogle gange gør hun det KUN for at slippe uden om
det hjælpe her, men det tog tid i starten (:
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Men så er der ikke nok ikke andet at gøre end at fortsætte putningen. Ikke tage ham op, bare lægge ned og gå ud af værelset igen.
mar 2012
lige pt arbejder kæresten hele tiden næsten 7-19. ca, derefter fodbold 2-3 gange i ugen, så er det jo mig der står for at putte, om morgenen så er det kun mor der dur. og der samme i weekenderne, er sku ærligtalt ved at være rigtig godt udkørt, er så træt efterhånden, og med en gigt i ryggen der påvirkes af at vejret skifter er jeg rigtig godt færdig.
mar 2010
Jeg er også alene med mine piger, så jeg kender det så godt hehe (:
mar 2010
Min tremmeseng var også langt nede (standart du ved) men hun havde kræfter til at hive sig op alligevel !
Og så det ikke altid fordi de er utrygge (: Nena prøver bare på at vinde tid, evt overtale mig til at komme ind til mig og sove (:
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
tror godt man kan mærke på sit barn om det er utrygt eller bare trækker tid
men ja der er nok ikke andet for end at blive ved at putte, evt give noget at lege med eller se lidt tv at falde i søvn på - bare til han ligesom har fundet ud af han skal blive der
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
Vi har aldrig haft problemet med at få vores datter til at sove fordi hun altid selv har bestemt sin sovetid (dog før 22), så skiftet fra baby til juniorseng har vi ikke haft - tror ikke det er sengens skyld hvorvidt baby sover eller ej.
mar 2010
Tror nu altså de fleste kan se på deres børn om de trætte
Nena bøvler jeg med 9½ ud a 10 aftner og det bestemt ikke fordi hun er frisk !
Hun er så træt hun næsten ikke kan hænge sammen, men og sove det ikke en mulighed i hendes verden, for tænk hvis hun gik glip a noget ? Og sådan har hun ALTID været ! et par gange har jeg gjort som jer for at se om det var problemet !! Og lad os bare sige hun IKKE faldt i søvn før klokken 22 og da hun endelig gjorde var det fordi jeg tog kampen alligevel !
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
mar 2010
Det var også bare for at forklare det ikke altid var derfor (:
Altså Nena græder ligenu når hun bliver puttet, men det fordi hun hele weekenden er faldet i søvn i Oldefars seng sammen med ham, så hun vil have jeg skal ligge mig hos hende (: Det nytter jo ikke noget..
Men ellers plejer hun nærmest at se det som en 'leg' hun griner og synes det vældig sjov og når så hun begynder at kede sig ved det så ligger hun sig bare (:
mar 2010
Ja det fint nok sådan er det sikkert for Nogen, men ikke for Mine unger ihvertfald.
mar 2012
Han er træt når han skal sove og skal ikke senere i seng end kl 21 da han skal op senest kl 6 og kun sover 1½-2 timer i dp..
vi vil forsøge med gentagelser og så hjælpes ad om det.. tak igen
sove i juniorseng RÅD SØGES..