{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Hun vil ikke sove {{forumTopicSubject}}

uanset hvad vi gør!! vi putter hendes senest kl 19.30 hver dag, og hun sover tidligst kl 20.30! nogle gang meget senere..
det skal lige siges at Nickoline har allerede fået en juniorseng da den blev købt samtidig med hendes søsters seng.. jeg er bare så meega træt af jeg ingen voksentid har, OVERHOVEDET!!
Hvordan lærte i jeres børn at sove i juniorseng?? Hun står ud af den hele tiden.. Med mindre man ligger sig op til hende og sover sammen med hende.. Det sys jeg bare ikk er holdbart..!
Håber i kan komme med gode råd..
Hilsen en mega udkørt mor...!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun vil ikke sove
  • #2   3. jun 2009 sammen problem har vi også tænker lidt det måske varmen og det er så lyst uden for, vores er kun 7 mdr men har ikke haft problemet før så er med på en lytter om der skulle komme gode råd smiley

• #3   3. jun 2009 Er problemet kommet efter, hun har fået juniorseng?
    Min Oliver har samme alder som Nikoline, og jeg tror også, han ville hoppe ud i tide og utide, hvis han kunne. Også selvom han sover igennem fra vi lægger ham. Måske er hun ikke helt klar?

• #4   3. jun 2009 (dum vane) jeg gjorde det jeg lå sammen med min datter indtil hun sov. og gjorde det faktisk i nogle måneder fordi hun skulle være tryg med sengen, ( min datter var 1½år da hun fik junior seng), men jeg fik bare rykket problemet så jeg måtte bide i det sure æbel så hver gang hun stod op måtte jeg smide hende i seng igen og sådan blev jeg ved... nu bliver hun liggende i sengen heldigvis

• #5   4. jun 2009 ja, problemet er kommet efter hun har fået juniorseng.. smiley men ja, har osse overvejet hun nok ikk er helt klar...

Kommentér på:
Hun vil ikke sove

Annonce