{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra tremme til juniorseng
  • #1   28. apr 2012 Er med på en lytter, for regner med at Mikkel skalfter over til efteråret....

• #2   28. apr 2012 bm

• #5   28. apr 2012 Ville skifte nu her men maya er for nogle uger siden lige startet ved sin 3 dagplejer ( nej ikke frivilligt med alle de skift) og d. 1/6 starter hun i børnehave så tænker jeg vil vente til hun føler sig til rette i bh så det herhjemme er trgygt og som hun kender det så der ikke sker for mange forandringer på en gang

• #6   28. apr 2012 Ok jeg læste 2,5 år et sted

• #7   28. apr 2012 Liann bm??

• #8   28. apr 2012 BM = bogmærke - at man følger med smiley

• #9   28. apr 2012 Arhh ok... Troede ellers jeg brugte nok tid herinde men åbenbart ikke lol

• #10   28. apr 2012 Pladsmæssigt er det nu ikke noget problem da der er masser af plads og elsker sin seng

• #11   28. apr 2012 victor var lige knap 2, han kunne ikke være der mere og han steg ud af den allerede da han var 14mdr så kunne vi ligeså godt skifte smiley forberedte ikke noget, købte bare en ny seng smiley

freja er 2,5 og hun er i tremmeseng endnu, hun kan snildt være der endnu og kan ikke stå ud af den selv smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #12   28. apr 2012 Nu er jeg så heldig at min datter ikke har fundet ud af at bryde ud af sine tremmer smiley

Men til jer der har brugt junior ret tidligt (2 eller derunder), hvordan har i undgået at jeres børn ikke steg ud af sengen i tide og utide for at begynde at lege osv?
    Nu har vi ikke prøvet det, kunne bare forestille mig at Linea ville lege hele natten hvis ik hun var i bur smiley

• #13   28. apr 2012 det tror jeg ikke man kan undgå smiley men han steg jo ud af tremmerne alligevel, det krævede bare lidt mere arb og blev hurtigere træt smiley jeg har haft mange nætter hvor jeg har siddet til kl 3 om natten fordi han blev ved at stå op og jeg var skide bange for han stod op og lavede alt muligt mærkeligt mens jeg sov :s men det kommer smiley han blir 5 om 14 dage og han står stadig op om natten dog primært for at tisse smiley men det hænder der er spist af alle frugterne osv og jeg kan se han har siddet og leget lidt hehe

• #14   28. apr 2012 Mine tvillinger skiftede for et par måneder siden. De skulle have hver deres værelse og i den forbindelse kunne de lige så godt få nye senge. De har ikke fået juniorsenge da jeg faktisk syntes det er lidt dumt at bruge penge på en seng der ikke er mere end 20 cm længere ( i vores tilfælde) end en tremmeseng. Så de har fået fine store senge og de elsker dem og er meget solte af dem. De har stået op to gange men ellers bliver de pænt i deres senge.

• #16   28. apr 2012 nå det kan man så godt undgå haha men det ku vi altså ikke smiley

• #17   28. apr 2012 M var vist knap 2½år , det gik fint og hans motte på det tidspunkt var, stor dreng - stor ny seng

• #18   28. apr 2012 Det med størrelsen, der er jeg faldet for en fra BabyDan, den er 170cm lang, så det giver lige lidt ekstra.
    Den får så både som stående alm. på gulvet og med hule under - og der vil jeg så have den på gulvet, bryder mig ikke om de sover så højt oppe, slet ikke i en ander af 2 - 2½ år.

• #19   28. apr 2012 Hehe Maya har dog aldrig prøvet at bryde ud af den, kun prøvet at komme op i den... Hvordan filan kommer de ud der er jo høj kant og jo ikke fordi der er flere meter mellem tremmerne??? Frygter også lidt hun bare står op og der måske sker noget men ok plejer at vågne ved hver en lille lyd, kun når hun er hos sin far jeg sover så der kunne sprænge en bombe uden jeg hører det

• #20   28. apr 2012 Maya får en bilseng da biler næsten er det eneste der duer... Bil heller ikke de høje senge selvom de er smarte men det må blive når hun er ældre... Kn msn ændre på sengen så eller? For det kunne jo være smart

• #21   28. apr 2012 marcus var lidt over 2 år da han fik tremmerne af hans tremmeseng, vi valgte så at gå direkte til en stor seng, kan ikke helt se ideen i en junior seng udover den fylder mindre, så han fik en stor køjeseng da han var 2 år og 8-9 mdr. der har aldrig været problemer, han blev som sådan ikke forberedt, men han havde længe sovet til middag i vores seng og altid været vant til at sove inde i vores store seng, så jeg tror ikke det var så underligt for ham, vi kunne sagtens have gjort det tidligere tror jeg..

• #22   28. apr 2012 åerh der er jeg også.. Nena mangler kun at finde ud a hvordan hun hiver sig op over.. men jeg ved også bare hun allerede er svær at putte, så kommer hun i en junior seng kommer hun ikke til at lave andet end at rende ud a det.. what to do -.-

• #23   28. apr 2012 Tania jeg venter også til der kommer ro på ville også bare lige høre folket herinde:-) tror jeg finder en weekend hun er hjemme og så er hun med til at dekorere væggene og samle seng så hun kan se hvad der sker istedetfor hun bare kommer hjem fra sin far og så er der er et helt nyt værelse

• #24   28. apr 2012 Undskylder stavefejl... Ikke altid enig med min Tlf

• #26   28. apr 2012 http://www.babydan.dk/default.aspx?id=979&recordid979=150

Det er den der jeg har kig på - og som jeg har forstået det, så er der forskellige delstykker man kan købe til den, alt efter hvordan man vil have den til at se ud...

• #27   28. apr 2012 Den er da også fed:-) ja det er en du kan bygge videre på:-)

• #28   28. apr 2012 Her startede vi med at pille den ene side af tremmesengen, da hun havde kommet sig over tabet af sin lillebror, hun ville rigtig gerne have hans seng som tilfældigvis havde en lille sengehest, og det fik hun så. (sengehesten fulgte med da vi købte sengen)

Så da vi fandt ud af nu at jeg var gravid, snakkede vi meget med hende om at det snart var tid til en stor pige seng, og hun og jeg sad og kiggede forskellen på nettet mellem tremme og junior, og hun var vild med ideen. Så da vi havde været ude og købe en junior seng til hende fik hun lov til at hjælpe med at samle den. og hun har sovet perfekt i den fra dag 1,

• #29   29. apr 2012 min søn var ca 2,5 år og tjaaa han var meget bange den første aften han blev puttet så jeg mig og manden var inden ved ham indtil han faldt i søvn og siden da har der ingenting været..... han er riiiiigtig glad for den fordi den er nemmere og komme ud af selv... en sjælden gang imellem falder han ud af den men han ligger nu også meget uroligt.... vi har så lagt en madras nede på gulvet så han ikk falder og slår sig...

vi snakkede bare med ham om at nu var det tid til og skifte over og da den kom ind på værelset fik han tid til bare og lege lidt i den men det var vidst ikk nok til at han var forenet med den inden han skulle sove desværre

• #30   29. apr 2012 lucas er 22 måneder og sover fint i tremmeseng med sengehest på

• #31   29. apr 2012 Min søn var 2 år og 3 måneder da han kom i en almindelig seng, han er aldrig stået ud af tremmesengen men var blevet storebror da han var 2 år og knap 2 måneder, så han syntes det var sejt at komme i en stor seng smiley han stod op de første par dage og så har han ellers bare sovet når han er blevet puttet smiley

Min datter var 2 år da hun kom i en almindelig seng, hun er heller aldrig stået ud af tremmesengen men begyndte at blive ked af at komme i tremmesengen efter hendes storebror fik en ny seng så vi købte en magen til, til hende smiley hun stod også lige op de første par dage da hun fandt ud af at hun kunne og så har hun ellers også bare sovet når hun er blevet puttet smiley

• #32   29. apr 2012 Viktor var 2 og klara kun 1½år..:)
    De har begge sovet meget bedre og nydt det!
    Tror tit træmmesengen virker meget fængselagtigt på børnene og pladsen er trang så de vågner ofte og derfor har jeg smidt mine i en større tidligt!

begge ligger nu i 90x200cm halvhøje senge og elsker det! De er 3 og 4år nu!:)

Kommentér på:
Fra tremme til juniorseng

Annonce