Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slanke kostplan...
  • #1   13. aug 2012 Vi har fulgt dukan kuren, den er effektiv.. Eller det har den været hos os, og hos mine svigerforældre i hvert fald smiley

• #2   13. aug 2012 Okay, hvor meget har i tabt på den og over hvor langtid... smiley

• #3   13. aug 2012 Jeg har tabt ca 5 kg (havde ikke så meget at tabe af smiley )
    Min kæreste har tabt sig 13 kg over 25 dage hans far ca det samme, og hans mor også i det lag..

De første uger kan være lidt stride, da kost planen er lidt streng, men man kan se vægttab dag for dag fra dag 3 ca..
    Men når de så er overstået, er der god hjælp til at få lagt hele kosten om, så man spiser mere fornuftigt smiley

• #6   14. aug 2012 Jeg har tabt 3 kg på 2 uger ved blot at spise rugbrød og gulerødder osv til måltider, og så spise mindre, og oftere..
    Jeg fik et godt råd igår der skulle sætte forbrændingen i vejret. Hver morgen skal man tage et glas vand og presse saften fra en halv appelsin og en halv citron i det smiley ..
    Nu er jeg hoppet på nutrilettkuren da jeg skal tabe mig hurtigt da jeg er i betragtning til en fedmeoperation smiley

• #7   14. aug 2012 Jeg benytter madlog.dk - det virker....
    Det er et program som kan give dig overblik og lære dig at tænke over hvad du putter i munden....

Jeg tabte mig fra 89 - 76 kg på 3-4 mdr (ca)....

• #8   17. aug 2012 Tusind tak for jeres svar.
    Tenna: Okay vildt flot at i har tabt sig så meget. Kan i holde vægten bagefter smiley

Amalie: Rigtig flot at du har tabt dig så meget, på vægtkonsulenterne, tæller man point der eller hvordan er det?

PA-elev: Rigtig flot, er det til alle måltider du spiser det smiley

Mor til skønne tvillinger: Har prøvet madlog og det virkede desværre ikke for mig, fik aldrig skrevet maden ind...

• #9   18. aug 2012 Stortset smiley Nu er jeg gået i helt nutrilett"mode" Så jeg spiser 4 nutrilett måltider om dagen og så 100 g grøntsager ELLER et stykke frugt, og så drikker jeg vand om morgenen med citron og appelsin i, og er jeg mere sulten i løbet af dagen så drikker jeg alm koldt vand smiley ..

• #10   18. aug 2012 Hov, jeg har på 11 dage tabt mig fra 168,5 kg til 164,3 kg smiley

• #12   19. aug 2012 Okay, tusind tak for jeres svar smiley

• #13   20. aug 2012 Undskyld jeg bruger din tråd, men hvad er dukan kuren ?

• #14   20. aug 2012 den vil jeg også gerne høre om smiley dukan kuren

• #15   20. aug 2012 Søg på det, så kommer der rigtig meget op.
    Det er noget med en masse proteiner, som æg og kød.

Kommentér på:
slanke kostplan...

Annonce