1.168 visninger
|
Oprettet:
Natteroderi, øre og søvn? Erfaring {{forumTopicSubject}}
Hej Piger. Til jer der har været alt dette igennem med børn der vågner 1 gang i timen hele natten samt ofte også har skrige ture om natten. hvordan ser det ud for jer idag? og hvornår gik det over.?
Min datter er 10 måneder, har væske på ørene, som ø.lægen vil se an, hun vågner hele natten lang og vil have sut, gåes med osv.
Er det bare med at holde ud?
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Vi har været det igennem med begge vores (tvillinger)
Det hjalp da de fik dræn i - men ørelægerne vil gerne lige have dem til kontrol nogle gange, for at se om det forsvinder af sig selv
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Men nu hvor de sidder derinde går de også til kontrol - ja
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Ørelægen ville have os til kontrol 1 gan om mdr i 4 mdr før han ville ligge.
Jeg flippede helt skråt, og sagde at det kunne han bare ikke mene. Så han fik efter 2 mdr lagt drænene, og det var et mirakel. Vi gik fra at være oppe ca 14 gange om natten for at trøste og give sut, til at være oppe 2 gange for at give sut.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
mar 2008
nov 2010
der er jo desværre undtagelser
Jeg vil bare tilråde alle at prøve zoneterapi. Så slipper man for narkose og dræn, og heler kroppen frem for at symptombehandle.
Endvidere slipper man for risikoen for høreskader, og andre gener som kan følge med et dræn.
Dræn kan jo være nødvendigt, det er der ingen tvivl om, men personligt er det en sidste udvej.
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
mar 2008
Mange børn har ikke symptomerne på ondt i ørene, efter hvad jeg har fået afvide hos ørelægen. Oliver havde tydelige tegn, men f. Eks min nevø havde INTET som tyede på mellemørebetændelse. Ikke ud over at han var rød i ørene, og til 1 års undersøgelsen kunne lægen konstatere voldsom betændelses tilstand. Derfor enslev han allerede dagen efter opereret, da der var fare for evig skade.
Men som du selv siger, så er zoneterapi vejen frem for rigtig mange.
Samtidig kan man som forældre lære nogle fifs, så man selv kan trykke de små guldklumper. Jeg trykker 2 gange om ugen for emunforsvar, og siden jeg er begyndt på det, er hans sygedage dalet... Så endu et plus for zoneterapi.
nov 2010
Da penicillinen skred ind, og feberen forvandt, fik han de helt forfærdelige og værste nætter, men inden da var der intet.. Jeg blev noget overrasket!
Men jeg vil virkelig gerne undgå dræn, så nu har vi været til zoneterapi flere gange, hvilket også har hjulpet på hans evige snotnæse
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 5
aug 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 70 Svar: 344
Natteroderi, øre og søvn? Erfaring