Ved ørelægen {{forumTopicSubject}}
Hej
Jennipher har idag været ved ørelægen da jeg mistænkte hende for at have døj med ørene (natteroderi ville ikke ligge ned osv) Og ganske rigtig den ene læge brugte ikke 1 min på hende der stod væske på begge øre og torsdag skulle der dræn i.
Men noget sagde mig hun ikke var tjekket grundigt nok og jeg ringede til en anden læge og de tog hende med det samme, de fandt det samme men mente en punktering af trommehinden/lave hul i den kunne hjælpe så væsken kunne komme væk. Ja tak skæbne det render puuuha og Jennipher har været meget ked siden
Troede ikke sådan noget foregik uden bedøvelse
men jo jo og fredag skal vi afsted igen. der får vi svar på podningen.
Har nogen af jer prøvet det samme før? evt erfaringer?
VH Rikke
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Derudover vil jeg give Tanja helt ret, væske i mellemørerne vil sandsynligvis komme igen, og netop at "kun" punktere trommehinden er jo kun en midlertidig løsning hvorimod dræn holder længere og er ikke smertefuldt for barnet at få sat ind.
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 520
Så længe det ikke er et problem der er vedvarende og dette er første gang det er sket går jeg bestemt ikke ind for dræn, opstår problemet igen jah så kan det være en løsning.
Hun skal tjekkes igen fredag.
Jeg tror bestemt heller ikke det var rart at få prukket hul på dem, men håber nu det hjælper hende og det kun skyldes den meget slemme "forkølelse" vi alle har været igennem herhjemme.
apr 2008
Dette er opstået i forbindelse med en forkølelse og hvem siger det kommer igen? Man behøver jo ikke gå med livrem og seler fra start af, lad dog kroppen arbejde med og se om ikke dette bare var en enlig svale
apr 2008
Men det har tydeligt sat sine præg på hende og jeg gør det ALDRIG igen, men hvor skulle jeg vide bedre fra?
apr 2008
sker det igen hun kommer til at døje med væske er der kun én vej og det er dræn ikke på vilkår om hun skal igennem det igen
Tror som sådan ikke hendes hørelse har fejlet noget, du kan viske bag hende og hun vender sig til den side man nu visker...
Ville lige tørrer hende i øret fordi der var noget "snask" og hun gik helt i panik bare jeg rørte hendes øre
Hun har fået en stikpille her til aften.
Ved ørelægen