Natteroderi {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har en søn der bliver 1 år i næste uge.
Vi har lige fra fødsel haft problemer med hans søvn ... Han fik ved 7 mdrs alderen piller mod refluks men det hjalp ikke ...
Vi er ved at være desperate !!!
Han sover kl. 20.00 og falder i søvn selv uden problemer .. Så går der 1-2 timer og så starter det ... Enten vågner han hver 10 min ellers så er han vågen i 2-3 timer ... Omkring midnat kan vi være heldige at han tager 2-3 timer uden opvågning og så starter samme scenarie igen ... Ved 4-5 tiden falder han så helt hen igen og sover til 7.00 ca .. Han både skriger, græder, pludre, griner osv ..
Vi var på sygehus for 2 uger siden med dette problem, han har ikke problemer med mave øre osv så intet fysisk ... Vi har den sidste uge givet panodil til natten (sygehus ordre) men derpå kan vi også konstatere at han ikke har ondt ...
Vi har ligeledes de sidste to uger kørt rutine med at han sover 100 % på eget værelse, når han siger noget får han lige en chance for at falde i søvn selv men ellers går jeg ind, lægger ham, giver sut og siger godnat ... Men det er ikke blevet bedre endnu !!!
Er snart meget udkørt efter et helt år sådan her .. Er der nogen der har oplevet noget lignende og måske kan komme med nogen indspark på noget vi ikke har prøvet ?
Vi har prøvet rigtig meget så svært at remse det hele op så måske jeg nok nogen gange får svaret med at det er prøvet udover søvn (både dag og nat) er han ellers en glad dreng der udvikler sig normalt og spiser og drikker helt normalt ...
Håber nogen kan "hjælpe"
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
Men tænker lidt om det kan være trygheden han savner, her hjalp det nogen gange at han sov ved os hele natten, så kunne man være heldig at man kun skulle op 2 gange
Og er han ellers født til tiden osv ? Man kan få nogle piller som gør at de skulle sove bedre, vi har prøvet dem men her havde det modsat effekt.
Og pas endelig på med ikke at stimulere ham lige inden sengetid, den sidste tid skal der helst være ro og bare hygge tid.
aug 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 70 Svar: 344
Nogen gange kan det faktisk hjælpe at gå ind og vække barnet før det får sin første opvågning. Især hvis det er cirka samme tid hver aften.. Du skal ikke vække, bare lige så han flytter på sig eller registrere at du er der
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Sådan en var vi til fordi jeg mildest talt ikke havde sovet siden jeg fik William og efter 2 mdr i konsultation på sygehuset havde vi en søn som sov igennem
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 10
Han valgte dog i dag at sove til 9.20 så han er nok også træt efter natteroderiet ..
Han er født til tiden.. Vi har prøvet med vores seng men virker ikke mere og har en fast aftenrutine med nedgearing
Har dog ikke hørt om de piller så måske vi skulle forhøre os på sygehuset i næste uge
Vi har taget mælk fra ham og givet ham nan ha det har stoppet gylperiet ..
Men vi har tid til ørelæge om en måned og vil også prøve at lokke dem til at lægge dræn på sygehus i næste uge for at se om det hjælper ..
Og så har vi også overvejet natteskræk .. Men det kan man desværre ikke gøre så meget ved
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
jul 2013
Vil prøve at købe der fiske olie .. Må han vist også godt få nu han er bliver et år i næste uge .. Og så ringer vi til kiropraktor i morgen selvom lægen på sygehus sagde at der intet var galt der ..
jul 2013
okt 2011
Ring op på børneambulatoriet og hør hvordan du kan få en tid hos Tanja
jul 2013
okt 2011
jul 2013
okt 2011
jul 2013
okt 2011
Idag er han 15 mdr og får slet ikke flaske og sover 2-3 timer til middag og han sover nonstop fra 19-7/8
jul 2013
okt 2011
Natteroderi