{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.781 visninger | Oprettet:

Vil ikke afleveres hos "ny" DP mor... HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Godmorgen piger..

Vi har hjemme har virkelig brug for hjælp/råd for vi går med ondt i maven hele tiden over at Viktor og hans "nye" DP mor..

Jeg linker lige til en tråd om hvorfor han skiftede DP i første omgang:

http://www.babygalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=66818

Nå men, for 3 mdr. siden skiftede Viktor DP, han kom over til 3 piger på hans alder og hans sprog udviklede sig så hurtigt og vores ellers så vilde dreng i DP blev en meget rolig og kærlig dreng smiley Jeg var sikker på at det var pga DP mors (Berit) stille personlig og der ved også blev lagt en dæmper på børnene helt narturligt..

Istarten var han ikke glad for at blive afleveret hos Berit og han hang mig om benet og jeg ladge hurtigt mærke til at Berit ALTID stod op og meget sjældent satte sig ned i børnehøjde og hjalp MIG med at få afleveret mit grædende barn - jeg blev ved med at gå i troen om at det nok skulle gå over og han tilsidst ville blive glad for at blive afleveret, men efter 1½ mdr gav jeg nu afleveringsOPGAVEN videre til farmand, som faktisk bedre kunne distrahere Viktor med se fuglene osv. men hvis vi ikke gjorde noget for at lede hans opmærksomhed væk fra at vi var på vej i DP - havde/har vi en ked af det dreng der sidder i bilen og siger "nej berit", "nej til at vil aflevere sut og nusseklud når han skal ind og lege" osv osv. Det gør virkelig så ondt i mit hjerte.. smiley

Nu er han ikke på den måde grædefærdig når han bliver afleveret fordi vi afleder hans opmærksomhed, men han skælder stadig ud i bilen og han blive ked af det på vej der over hver dag.. Hun siger han ikke er ked af det i løbet af dagen og han leger fint med pigerne derover, han bliver afleveret som det først og det tror jeg også har noget med det at gøre og alt Berit er meget stille og ikke sådan med et smil siger GODMORGEN, men at det bare er i sådan et kedelig toneleje.. Når jeg henter ham spørger jeg nærmeste igennem Viktor hvad de har lavet idag og hun siger de har været på legepladsen og jeg skal igen sige til viktor om han gyngede og spillede fodbold - hun fortæller næsten ikke om deres dag eller særlig meget andet..

Nu har viktor så været 3 uger i gæstedp og gæt lige en glad dreng jeg kunne aflevere og han var nærmeste ikke til at hive hjem og det kunne sagtens tage 20 min for viktor, dp mor og jeg at få snakket færdig om hvad de havde lavet i løbet af dagen..

KEnny og jeg sagde at det var da utrolig en forskel der var på at aflevere og hente ham hos gæstedp og blev faktisk ening om at hvis det gik tilbage til det gamle mønster når han kom over til Berit igen så måtte vi i kontakt med pladsanvisningen..

og igår kom han så tilbage til BErit efter 3 uger og viktor stod nærmest klar ved døren da han hørte der blev ringet på.. Og imorges var græd han bare nej berit da jeg satte ham i bilen og kenny sagde da han blev afleveret at han ikke var helt vild med at gå med berit ind..

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre - jeg kan ikke holde til at blive ved med at aflevere en utilfreds dreng??

HÆLP mig - jeg ringer til pladsanvisning idag og fortæller dem om Viktors situration, men jeg ved heller ikke hvad jeg forventer af svar smiley For jeg tvivler på at de vil skifte ham over til en anden DP mor...

Hvad ville I gøre? Jeg er bare ked af at Viktor ikke er glad for at komme afsted om morgenen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke afleveres hos "ny" DP mor... HJÆLP!
  • #1   30. maj 2012 Syns det er en go ide at ringe derind... Jeg ville ikke være glad for at sende Isa afsted hvis hun var så ked af det...

    Ved du hvordan de tre gange børn reagerer ved at blive afleveret hos Berit?


  • #2   30. maj 2012 Godt det ikke bare er mig der er bekymret!

    Nej det ved jeg faktisk ikke, men de virker også mere glade - Viktor bliver hentet som den første, men de få gange en er blevet hentet før ham har berit sagt at han er blev ked af det ikke var hans mor ;-( Så jeg prøver altid at hente ham som den første..


  • #3   30. maj 2012 Ej hvor er det træls for jer alle sammen, jeg tror ikk jeg havde ventet så længe, der er jeg måske for meget en hønemor. Min datter kan også godt være ked når jeg går om morgenen, men andre gange har hun ikk engang tid til at komme af hendes jakke inden hun skal ind og lege, og tit og ofte har hun ikk tid til at komme med hjem! Det kan også nemt tage 30 min jeg henter hende!

    Syntes i skal overveje om det ikk er bedst for Viktor at han skifter dp. Heller skifte også havde en glad dreng end at blive og han bliver ved med at være så ked.
    Mit moder hjerte græder når den høre sådan en historie


  • #4   30. maj 2012 Men når nu han var meget mere glad ved den anden dp så syns jeg da i skal prøve om i ikke kan få lov at skifte dp...



  • #6   30. maj 2012 Jeg har ringet til en dagplejepægagog inde ved kommunen, som vi før har været i kontakt med og hun var meget interesseret i at løse problemet - når hun havde været på besøg ved berit havde hun set hvor meget viktor havde forbedret sig med dit temperament, men hun sagde også selv at hun aldrig havde set ham blive afleveret og hun troede det var stemningen som berit udviser og at han ikke er tryg ved den og derfor vil han ikke ind til hende!

    Men imorgen kommer dagplejepædagogen ud til berit og holder et møde med mig og hende.. For at finde ud af om det er noget der kan ordnes eller om han skal et andet sted hen..


  • #7   30. maj 2012 Dejligt at der bliver lyttet til dig smiley
    Det kan jo være din søn Viktor og dagplejemoren Berit kemi bare ikke passer samme og derfor er din søn ked af det.
    Men undre mig over at hun ikke engang siger godmorgen til jer - lyder meget mystisk i mine øre når man er dagplejemor...


  • #8   30. maj 2012 Ja det var også det hende pædagogen jeg snakked med sagde at stemningen i huset ikke passet til Viktor..


    Hun siger godmorgen, men det er meget sådan grå og kedeligt/forsigtigt og ikke med et smil og tror bestemt ikke hun spørger sådan indtil ham om han har sovet godt osv når vi går..


Kommentér på:
Vil ikke afleveres hos "ny" DP mor... HJÆLP!

Annonce