{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.339 visninger | Oprettet:

Nogen der kan hjælpe?(prøver igen) {{forumTopicSubject}}

Ihh står virkelig i den hårdeste situation, min søn ændre sig 100% når han er ved sin far, han er en indelukkede stille dreng som ikke rigtig er til at komme i kontakt med! har mødt ham med farens kæreste hvor han ik rigtig var til at komme ind til, han var nærmest lukket sig inde i sig sev, han er ikke til at være i nærheden af når han kommer hjem derfra( mere min familie, kæreste og venner som ikke kan komme i nærheden af ham-), vi bruger hvertfald ½-1 dag på at han skal blive den glade livlige dreng som han er når han er hjemme.
Idag skriver min veninde så at hun mødte ham i brugsen med farens kæreste, og hun kunne sagtens se og mærke han ikke var sig selv! at han var mere stille og inde lukket eller hva man nu skal sige!
Han kommer hjem fra sin far og siger at min kæreste er dum, det siger hans far!, drengen er to år gammel, og føler virkelig han er ved at blive splittet helt af
Han vil heller ikke hjem til sin far når han kommer fra mig af, snakker vi om hans far bliver han stille og vil ikke afleveres i dagpleje!
føler virkelig ikke amtet tager barnets tarv men derimod farens "behov" har derfor os fået tværfaglig team til at hjælpe med hva jeg skal gøre, for er virkelig snart helt blank, håber virkelig der nogen herinde der ved om der noget jeg kan gøre.


Kommentarer på:  Nogen der kan hjælpe?(prøver igen)
  • #1   16. jun 2008 Jamen vi snakker ikke ret meget sammen, kun hvis han skal hentes hos os faktisk, men vi snakker pænt om ham, og når vi prøver at fører en samtale med min søn omkring FX hva han har lavet hos hans far og om han har hygget sig osv, enten går han eller os snakker han om noget andet.

    fik ham hjem idag, da han skulle sove til middag, både slog, sparkede og bed han mig fordi det ville han ikke, og han græd og græd! synes virkelig det er drastisk :S


  • #2   16. jun 2008 Tror jeg desværre heller ikke.
    men kan desværre bare ikke rigtig gøre så meget, så håber der nogen herinde der kan give råd, eller måske har været i samme situation som mig. føler bare amtet er imod mig, at de tager farens behov fremfor barnets tarv! og får det til at lyde som om jeg er fuld af løgn smiley


  • #3   16. jun 2008 Jah, men uden hjælp!! han siger jo det kan ikke passe og sådan er han ikke der osv osv. men sådan er det altid!!
    ligesom hvis jeg påpejer et problem bliver der lavet om på det.
    Min søn kom hjem nogen gange fra hans far og kaldt os alle ved navne og ikke mor, moster, mofar osv så sagde jeg det ville jeg simpelhen ikke finde mig i, jamen han kaldte da os ved tittel, og efter dengang blev det lavet om. :S


  • #4   16. jun 2008 Jamen den har jeg pt... men han har jo hans krav på samvær

  • #5   16. jun 2008 hvordan er han i dagplejen?????

    kan hun mærke nogen forskel????


  • #6   16. jun 2008 jah nemlig. synes virkelig kun det farens tarv hvertfald det jeg har været ude for, hvertfald han kræver og kræver!!! smiley

Kommentér på:
Nogen der kan hjælpe?(prøver igen)

Annonce