{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

nogen der ka hjælpe {{forumTopicSubject}}

Ihh står virkelig i den hårdeste situation, min søn ændre sig 100% når han er ved sin far, han er en indelukkede stille dreng som ikke rigtig er til at komme i kontakt med! har mødt ham med farens kæreste hvor han ik rigtig var til at komme ind til, han var nærmest lukket sig inde i sig sev, han er ikke til at være i nærheden af når han kommer hjem derfra( mere min familie, kæreste og venner som ikke kan komme i nærheden af ham-), vi bruger hvertfald ½-1 dag på at han skal blive den glade livlige dreng som han er når han er hjemme.
Idag skriver min veninde så at hun mødte ham i brugsen med farens kæreste, og hun kunne sagtens se og mærke han ikke var sig selv! at han var mere stille og inde lukket eller hva man nu skal sige!
Han kommer hjem fra sin far og siger at min kæreste er dum, det siger hans far!, drengen er to år gammel, og føler virkelig han er ved at blive splittet helt af
Han vil heller ikke hjem til sin far når han kommer fra mig af, snakker vi om hans far bliver han stille og vil ikke afleveres i dagpleje!
føler virkelig ikke amtet tager barnets tarv men derimod farens "behov" har derfor os fået tværfaglig team til at hjælpe med hva jeg skal gøre, for er virkelig snart helt blank, håber virkelig der nogen herinde der ved om der noget jeg kan gøre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der ka hjælpe
  • #1   15. jun 2008 Det er super hårdt som familiemedlem (Moster) at stå på sidelinjen og ikke kunne gøre en hujende fis, bare se drengens fortabte ansigt når han kommer hjem fra hans far,ikke ville noget andet end have sin sut og sin MOAR! Bare det at se den lille dreng klamre sig til sin mor når han skal afleveres i DP og op til sin far, grædende og omklamrende prøver at få mor til at skifte mening...Moar mig vil ikke.....Det er hårdt!! Hvornår tages der højde for barnets tarv?

  • #2   16. jun 2008 Nej det er der nok desværre ikke, jeg har så fået noget der hedder tværfaglig team til at hjælpe mig med mine problemer, men det går stille og roligt frem, men jeg vil jo ha der skal ske noget NU.
    Synes aldrig amtet taget mor/barns side, men derimod ALTID farens side :(. det fandme utroligt,


  • #3   16. jun 2008 Fra MIA T. tværfaglig team er et hold bestående af 4 kvinder, en pædagog, enpsykolog og kan ikke lige huske hva de to andre er, hvor de også går ind og giver tips og fortæller hva man kan gøre.
    men i sidste ende kan de vidst gå ind og få amtet på bedre tanker end det de har nu.. smiley


Kommentér på:
nogen der ka hjælpe

Annonce