{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

går uden ble, men stadig uheld.. {{forumTopicSubject}}

er det normalt at drenge kan blive renlige med tis, men ikke når de skal lave stort???

vores dreng er bare super dygtig til at gå på toilettet hvis han skal tisse, men skal han lave stort er det kun sjældent han når det, det er som om han ikke mærker det er på vej..

vi skal vel ikke give ham ble på igen eller????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  går uden ble, men stadig uheld..
  • #2   22. maj 2012 Jeg har også erfaret, at nogle børn er "bange" for toilettet og ikke "tør" lave stort derpå. Om det kan have en indflydelse, ved jeg ikke. smiley

• #3   22. maj 2012 Det gør min datter også nøjagtig som du skriver. Og hun er slet slet ikke bange for wc og jatdp gerne stort både i potte og wc.
    Men jeg vil enlig også gerne vide hvorfor det sker hvis nogle har en ide

• #4   22. maj 2012 marcus vil også gerne lave både på potten og i toilettet, ligemeget hvor han er, men det er virkeligt bare som om det kommere helt "bag" på ham, han bliver noget ked af det hvis han kommer til at gøre det i underbukserne, indtil vi siger det er okay, og at det ikke gør noget...

vi har ALDRIG skældt ham ud over at have et uheld, og han ved godt at vi ikke bliver sure, ligemeget hvor og hvornår det sker, for det er jo altså bare ikke noget han gør med vilje.

vi kan ikke rigtigt give ham ble på til når han skal stort, da det er meget forskelligt hvornår og hvor tit han skal, og han føler det faktisk som et endnu større nederlag når han har gjort det i bleen, der bliver han virkeligt ked af det!!!

men der er vel ikke andet at gøre end at gøre som nu, opfordre til at gå på toilettet så snart han bare kan mærke en prut, og så ellers tage det stille og roligt når der er et uheld, og så håbe at han snart bliver lige så god til at gå på toilettet med det som når han tisser...

• #6   22. maj 2012 ville jeg også ønske han gjorde, men det er kun få gange at det virker som om han tænker over det/kan mærke det, nogen gange er jeg heldig at spørge ham på et tidspunkt hvor han så faktisk skal.. men håber og tror snart det bliver bedre ;o)

tænkte mest på, at jeg synes det er mærkeligt at det ene kan gå så nemt og godt, mens det andet halter bagud..

• #7   22. maj 2012 de er jo normal længere om at styre endetarmen, Matthias har været renlig ang tis, i ca et år, men når han skal lave stort, er det først kommet her inde for det sidste. selvom jeg nu tror han glemmer det ind i mellem, da man jo skal sidde lidt længere på toilettet end når man bare skal tisse. tror ikke der er andet for en bare at være tålmodig, og måske snakke med ham, når han kan mærke der er noget på vej, skal han gå på toilet smiley

Kommentér på:
går uden ble, men stadig uheld..

Annonce