bange når han tisser uden ble på {{forumTopicSubject}}
når min søn på snart 3 år skal i bad tager jeg tøjet og bleen af ham inden jeg tænder brusern og finder håndklæde ovs, og når han får bleen af går der et par min. så tisser han og når han står og tisser kigger han ned og skriger så helt vildt man kan lige frem høre at han bliver bange for det.
han har før tisset på tovilettet men nu vil han ikke sidde der på (prasser ham ikke overhoved) hvad kan jeg gøre for at gør ham tryg ved det. han er snart 3 så skulle jo også gerne af med bleen engang self. først når han er klar.
hvis jeg eller hans store bror går på tovilettet løber han bag efter og siger tis tis og følger meget intressert med i hvad vi gør.men spørger jeg ham om han skal tisse siger han nej eller siger ja men når jeg så sætter ham der på vil han af med det samme
potten er også prøvet den vil han slet ikke sidde på. nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre for det er synd at han er bange når han selv tisser uden for bleen.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
maj 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
maj 2013
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Min venindes søn var panisk angst for potte/toilet og hun kunne slet ikke få ham til at gå rundt uden ble. De valgte at ignorere det og slet ikke prøve på noget som helst i en periode og lige pludselig fra den ene dag til den anden smed han bleen uden et eneste uheld!
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 53 Svar: 203
maj 2013
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Jeg tænker når du selv siger han har glemt at lære sprog fordi der har været andet, han også har glemt hvordan det lige er når man tager bleen af?
Min datter på panikker også vildt & voldsomt hvis hun tisser uden ble, men det er altså ganske normalt for der sker lige pludselig nogen andre ting når bleen ryger.
Tag det ganske roligt, og led opmærksomheden væk fra han kommer til at tisse :o) det hjælper her hjemme, bevar roen og forklar det ikke gør noget og i lige tørre op
bange når han tisser uden ble på