2. sep 2008 Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
Alle er gravid {{forumTopicSubject}}
Tro endelig bare jeg brug For lufte nogle følser.
Det er sådan at bare i år, kender 5 som få lille, to har fået nu og der tre tilbage.
Sagen er jeg miste for 6 uger siden, pga barnet var gået tabt. Den gravitet var ikke planlagt da mig kæresten har sagt ikke flere før vi hR hus. Men da blev gravid tog i glædelig i mod det. Men da vi miste var rimelig klar at nej jeg skal bare have p piller og vi venter,
Men nå så alle er gravid eller født som tæt, kan bare mærke Åhhh hvor lyst til lille en kommer. Plus nå datter spørg mig mor må se baby selvom vi ikke snakke om i håb om hun glemt det da kun er 2,5 år. Men hun begyndt spørge ind og jeg prøve forklaret at baby er blevet væk.
Synes det hårdt, men er så glade for dem af sammen vejen... Men iiii hvor får lyst til få lille mere...
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
min datter på 2.5 siger os freja vil ha en lillebror til hendes far. og hun er bare helt vild med babyer.. jeg vil super gerne ha en mere. men det vil min mand ikke.. tror de glemmer det hurtigt igen..
men glæd dig over at din mand gerne vil ha en mere..
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
Tror bare også nå man har mister er meget mere opmærksom på baby her og der
sep 2008
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
jeg håber han skifter mening.. synes freja skal ha en at hygge sig med. er synd hvis hun skulle være ene barn.. men min mand er blevet bange fordi freja var ved at dø fra os for et år siden da hun fik sukkersyge
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
Jeg er også skide skruk og ser babyer alle vejne... Men en lille baby passer ikke helt ind i vores liv lige nu desværre.. Jeg må væbne mig med tålmodighed og se på det om ½ år måske
sep 2008
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
kender det godt jeg ventede tvillinger som jeg desværre mistede, kunne ha haft termin 1 april samme tid som min fætter, så syndes det er en hård tid vi går i møde, helsigvis har vi en lille my i maven. jeg har så nu termin 8 sep. og der kender vi 5 som venter sig, hold da op vi er ikke de eneste som havde det sjovt på det tidspunkt
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Et lille råd til at tackle jeres datter. Vi mistede selv i september og vi fortalte vores pige på 3 at babyen var død og nu var i himlen. Den er solen der skinner på os og stjernerne der blinker til os. I stedet for at sige den er blevet væk, bliver i nok nød til at fortælle hende at i desværre ikke finder den igen, for selvom hun er lille, kan hun sagtens lige pludselig komme i tanke om babyen som hun sku have.
Jeg håber for jer i snart finder et dejligt hus så i kan komme i gang med at lave nogle dejlige bebser
sep 2008
Alle er gravid