{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

UPDATE - gravid mod alle odds {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley Så har jeg været til scanning igen i dag og mit hcg tal var helt normalt og man kunne ane et lille hjerte slag. Så er ikke meget mere end 5 uger henne. Kæresten har været med begge gange men er stadig meget stille og sur/ked af det. Har bestilt tid til en støttesamtale på torsdag hvor jeg håber jeg kan få ham lokket med. Jeg er så småt kommet frem til at beholde, men hans reaktioner gør det bare rigtig svært for mig.
Så lige en lille update herfra smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UPDATE - gravid mod alle odds
  • #1   18. okt 2013 øv da smiley det er altså bare ikke en rar situation.. men valgtet er i sidste ende dit og hvis du har så svært ved at blive gravid kan det være din eneste chance smiley

• #2   18. okt 2013 Håber det bedste for jer.

Også vil jeg sige, jeg synes det er meget positiv at din kæreste har været med til begge scanninger. Ikke nødvendigvis at det viser han vil være far - men han viser sin støtte til dig. Giv ham tid. Fortæl ham du elsker ham, og støt ham i det.

Det er svært når man ikke er klar, så giv ham endelig tid til at være mut, sur, frusteret og det der nu kan følge med.

Jeg håber, han ligeså langsomt vænner sig til tanken. Han skal nok blive lykkelig når barnet først er der smiley

• #3   18. okt 2013 Godt at hører håber det bedste for jer

Kommentér på:
UPDATE - gravid mod alle odds

Annonce