{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.512 visninger | Oprettet:

Så gik det lidt galt her. {{forumTopicSubject}}

Var nede hos lægen Torsdag i sidste uge , fordi jeg ikke rigtig kan spise , får kvalme , men kaster ikke op . og er træt og udkørt , og føler mig syg . Da jeg kommer på vægten dernede , viser det sig så at jeg har tabt mig 3 kg , siden min første vejning dernede , så hun syntes jeg skulle sygemelde mig , og der blev så gjort . Jeg prøvede så lige at gå på vægten igår aftes fordi jeg syntes at jeg da var begyndt at spise bedre , men ak , har smidt endnu et kg siden Torsdag .. smiley Håber bare baby får det den har brug for .

Hilsen den dumme kommende mor . smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så gik det lidt galt her.
  • #2   23. nov 2011 Jeg føler med dig! Har kastet op de sidste 8uger og har tabt lidt over 6kg.
    Både min læge og JM siger at babyen får hva den skal ha. Den er ikke i fare.
    Rigtig Go bedring til dig!


  • #4   28. nov 2011 Mange tak for de dejlige ord piger . De varmer sku . Følte bare lige alt kunne rende mig et hvis sted den dag . Har nu tabt mig 4.9 kg , syntes sku det går stærkt . Det træls , for jeg syntes jeg har spist så godt her i weekenden .

  • #5   28. nov 2011 Et godt råd : lad vær med at fokuser på vægten (du skal selvfølgeligt holde øje med den men ikke stresse over det)
    Spis hvad du kan ligegyldigt om det er sundt eller usundt det vigtigste er du får noget. Og drik alt hvad du kan kroppen kan kører længe bare man får noget at drikke smiley
    Man blir da ked af det og mega frustreret når man har det sådan og føler at intet hjælper !
    Håber du snart får det bedre smiley


  • #6   30. nov 2011 Syntes bare det er svært ikke at fokusere lidt på det , for er jo bange for det går ud over baby .
    Og drikke er jeg god til , drikker faktisk rigtig meget .. smiley
    Og det er lige fra vand til kakao .. smiley ( selvom jeg aldrig har været pjatter med det smiley )


  • #7   30. nov 2011 Forstår dig fuldt ud ! Men med mindre duner meget undervægtig i forvejen tager babyen af dine depoter, den skal nok få hva den skal ha. Jeg har også været rigtig bange for om der skulle ske noget med vores baby, jeg har kastet op og ikke spis ret meget i næsten 9 uger. Men jeg er fed så baby lider ikke nød selvom det har varet så længe. Det siger alle jeg har snakket med, læger og JM osv.
    Håber du når vi skriver december at vi så alle kan få det godt og nyde vores graviditeter og julen smiley


  • #10   7. dec 2011 Emilie : Som skrevet i min profil bor vi i nord jylland , og er oprindelig fra Sjælland , så har faktisk ikke rigtig nogen veninder heroppe . Alle dem der er tættest på mig bor ovre på øen , og lige nu føler jeg at jeg ikke er vigtig nok til at nogen af dem gider komme op og besøge mig , den ene har lige født ( så det er forståeligt ) Den anden bruger den latterlige undskyldning at hun ikke må tage afsted uden hendes kæreste , og hun gider ikke have ham med , så derfor kan hun ikke komme lige nu ( Hun er forresten også gravid , og sat til den 18 , så det er lige op af mig smiley ) Og den sidste har en datter på 2 , og har været oppe og besøge mig et par gange , men har simpelthent ikke råd her i Dec ( Og det er selvf også forståeligt ) . Er bare ved at være træt af det kun er mig der skal tage over til dem , og at de ikke kommer herop . har boet heroppe i halvandet år snart , hende den gravide har været her en gang , hende der lige har født har slet ikke været her , hvor hende den sidste har været rigtig god og støttende . Men ja , det er ikke fedt ikke at have nogen at tale med det om ..
    Prøver bare at koncentrere mig om at nyde mit liv , og få min dejlige mand til at smile .. smiley

    Uhh ha , det blev lidt langt , håber det er til at læse .. smiley


Kommentér på:
Så gik det lidt galt her.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce