{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

øv kiropraktor :( {{forumTopicSubject}}

ja så er vi nødt til og skulle afsted til kiro med vores lille pige... hun har muligvis led/muskler eller en scene siddene i klemme et eller andet sted...
sp mener det kan være kommet pga den meget hurtige fødsel og det at hun muligvis sad skævt i mit bækken på vej ud....

manner her sidder jeg så tilbage med totalt dårlig samvittighed over at min datter har ondt pga mig...

kiro er på mandag kl 16:30

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv kiropraktor :(
  • #1   10. feb 2012 øvbøv..

håber det ordner sig efter mandag smiley

• #2   10. feb 2012 håber jeg også.... har også bare så ondt af min lille pige..

• #3   10. feb 2012 Årh! Ikke have dårlig samvittighed! smiley

Jeg håber på det bedste og at det virker. smiley
    Rigtig god bedring med den lille.

• #4   10. feb 2012 tak søde katharina.....

kan ikk lade være med og føle det er min skyld... min fejl som mor at hun har ondt på grund af min krops måde og gå igennem fødslen på.... :(((

• #5   10. feb 2012 Nu ved jeg ikke hvor hurtig fødslen var, MEN en fødsel går ikke stærkt med mindre den er 100 % ukompliceret.
    Og du kan ikke gøre for hvordan hun har ligget, og det er absolut ikke din skyld så du må ikke have dårlig samvittighed.
    Du skal derimod være glad for at i har fundet ud af hvorfor hun har ondt og at det bliver taget hånd om nu smiley

• #6   10. feb 2012 Årh, Diana. smiley
    Du kunne jo ikke gøre noget da du fødte. Så meget kan gå galt under en fødsel, og det gør det også en gang i mellem.
    Bare vær glad for at det gik godt! Så kan der altid være nogle små ting bagefter, men det har du jo været obs på, og gør noget ved med det samme.
    Dexter kom ud gul og blå og blodsprængte øjne, fordi det var gået så stærkt. Kæft jeg blev også ked, og følte jeg havde skadet ham.
    Men man kan jo intet gøre, når man ligger der. smiley
    Ved hvordan du har det, men det er bare spild af god energi!

Sender jer varme tanker. Er sikker på, at hun allerede har det bedre efter 1. gang! Det plejer at være effektivt!

Kram. smiley

• #7   10. feb 2012 Anni,
    jeg er helt enig i at Diana intet kunne have gjort anderledes - man er jo ikke selv herre over sine fødsler.
    Men det kan nu godt være kompliceret selvom det er hurtigt.

Min mormors første fødsel gik så hurtigt, at barnet slet ikke fik en ordentligt medfart, og JM nåede ikke frem, og det resulterede senere i barnets død.

De fleste hurtige fødsler er ukomplicerede, da hurtigfødere også ofte er ret gode fødere. Men der kan ske ting og sager, og vi kan intet gøre til eller fra jo..

• #8   10. feb 2012 Fik at vide inde på riget af en overlæge der lige havde snakket med en fødselslæge at den ikke går stærkt hvis der er komplikationer.

• #9   10. feb 2012 Anni.
    Nårh.. MIn mormors første døde, og de mente det var grundet den hurtige fødsel, og at ingen JM nåede frem til at hjælpe.
    Han blev presset og fik iltmangle. Blev hjerneskadet og døde en uge gammel.

• #10   10. feb 2012 Men min egen turbofødsel gik problemfrit, og havde jeg født i bilen var jeg blot revnet en smule mere.

• #11   10. feb 2012 anni. min fødsel med min datter tog kun 4 timer... ved godt jeg intet kunne gøre men har alligevel dårlig samvittighed.... med min søn tog det 13 timer og 14 min og der var intet med ham ud over en smule gulsot som hurtigt var væk... det her føles som min skyld... lidt som katharina skriver føler jeg har gjort skade på hende.... hader mig selv for det....

er dog glad for vi ahr holdt øje med hende.... både sp og læge har i hele den her måned sagt at det bare var fordi hun var lille og ung at hun havde llidt ondt og at jeg bare sku tage den med ro.... har jeg prøvet og gøre men nu sys jeg ikk det kan være rigtigt længere noget skulle gøres....

åhhh hvor ville jeg dog ønske det var gået anderledes...

katharina du er så sød.... som du selv beskriver føles det som om jeg har gjort hende skade.... ved ikk hvorn jeg ellers skal se på det... det her gør ikk liiefrem min skræk for flere fødsler bedre :----( tud tud herfra...

ACS mange tak fordi du også sys jeg ikk ku gøre det anderledes.... det trøster at i andre ser sådan på det... ville bare ønske det også fjernede min dårlige samvittighed...

• #12   10. feb 2012 Diana,
    nu ved jeg selv hvordan en hurtig fødsel går (det tog tre timer, og der havde jeg holdt knæene samlet i en halv time) og man kan ikke gøre andet, end at arbejde med kroppen, og lade det ske smiley

Og rigtig mange børn blvier trykkede under fødslen. Vi er på ingen måde herre over det!

• #13   10. feb 2012 Jeg kan kun lidt knap og nap snige mig op på 3 timer og 3 kvarter hvis jeg lægger mig 2 fødsler sammen.

Og ja min datter er en lille splint og har lidt meget af forstoppelse men det har intet haft med fødslen at gøre.
    Og ved også at min søn ikke blev en engel pga hans lyn fødsel på kun 40 min fra første ve.

Men man er jo ikke selv herre over hvordan baby ligger og hvor hurtig ens krop er til at skubbe baby ud, så jeg kan på ingen måde se hvordan det nogen sinde skulle kunne være din skyld at hun har ondt.

• #14   10. feb 2012 anni det er sådan at når jeg tænker på hvorn det hele gik med min søn at han ikk havde nogen problemer efterfølgende og længden på fødslen... og så tænker på at hun har ondt fordi fødslen gik så stærkt og at hun har ligget skævt i mit bækken... så tro mig så kommer skyldfølelsen og tanken om at jeg har gjort hende ondt og skadet hende.... så selvom det er svært for dig og se så ændrer det bare ikk på at den er der... føler mig simpelthen som den mest elendige mor... hvilket slet ikk er en rar følelse og specielt ikke da det altid har været min største drøm en dag og få en lille pige... nu har jeg endelig fået hende og knap er hun kommet ud også har hun ondt på grund af min krop og måden den har skubbet hende ud på...

• #15   10. feb 2012 ACS ved godt vi ikk selv kan styrer det.... desværre ville ellers være rart nok og ku... men manner jeg ved ikk hvorn jeg skal ku tænke som jer andre.,....

• #17   10. feb 2012 camilla det er helt i orden... ved godt i rådede mig til det mange af jer... men da var det af lidt andre grunde... der er jo kommet styr på hendes mave så det er på ingen måder dette der gør hun skal afsted...

• #19   10. feb 2012 Jeg kan skam sagtens sætte mig ind i hvordan du har det med skyld følelse, jeg kæmper mod den hver dag, fordi jeg føler jeg ikke kæmpede nok for vores søns overlevelse for snart et år siden, og det faktum at min datters får og hans familie stille og roligt gør deres for at jeg kun skal være weekend mor, for jeg har jo 2 børn han har kun 1 så kan jeg jo sagtens "undvære" hende i hverdagen.
    Så jo kender kun skyld følelsen alt for godt derfor jeg skriver at du ikke bør føle skyld for du er jo altså ikke herre over din krop dernede i forbindelse med en fødsel, du skal se fremad og tænke positivt at du er en opmærksom mor der vidste at der var noget med din pige smiley

• #20   11. feb 2012 Camilla..... det er også helt oki og sys sådan.... men når økonomien i forvejen er stram er det træls og sku af med de penge hvis ikk man kan se en rigtig god grund..... det kan man så sige at vi kan nu jo også bruger jeg fanme gerne pengene på at hun så får det bedre.... havde vi sendt vores søn til kiro da han var baby havde det været spild af penge for han har aldrig haft nogen gener... forstå du hvad jeg mener??:D

Anni.... føler virkelig med dig føj en oplevelse og få sig et englebarn.... RIP.....

jeg ved godt jeg ikke BØR føle skyld men det gør jeg.... og kan ikk slippe den specielt ikk når hun bare skriger og skriger fordi hun har ondt.... jeg er bare glad for jeg ikk længere vil finde mig i og få af vide det går over med tiden..... sys ikk det er forsvarligt og vente længere når hun har ondt.... overvejer desuden stærkt og tage en snak med lægen omkring fødselsdep.....

• #22   11. feb 2012 Camilla smiler ville jeg nok heller ikke hvis vi med sikkerhed havde råd.... men da jeg er på kh manden på dp og vi har en hel del udgifter så er pengene altså ret små til bare og leve for..... vi er i forvejen ude og få økonomisk hjælp af familien til tider.... så det er på den måde jeg mener det ville være spild af penge for oss hvis der ingenting var.... men det er der nu og derved er det bestemt de penge værd...

Kommentér på:
øv kiropraktor :(

Annonce