683 visninger
|
Oprettet:
øv kiropraktor :( {{forumTopicSubject}}
ja så er vi nødt til og skulle afsted til kiro med vores lille pige... hun har muligvis led/muskler eller en scene siddene i klemme et eller andet sted...
sp mener det kan være kommet pga den meget hurtige fødsel og det at hun muligvis sad skævt i mit bækken på vej ud....
manner her sidder jeg så tilbage med totalt dårlig samvittighed over at min datter har ondt pga mig...
kiro er på mandag kl 16:30
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 83 Svar: 1.058
håber det ordner sig efter mandag
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Jeg håber på det bedste og at det virker.
Rigtig god bedring med den lille.
jun 2009
kan ikk lade være med og føle det er min skyld... min fejl som mor at hun har ondt på grund af min krops måde og gå igennem fødslen på.... :(((
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
Og du kan ikke gøre for hvordan hun har ligget, og det er absolut ikke din skyld så du må ikke have dårlig samvittighed.
Du skal derimod være glad for at i har fundet ud af hvorfor hun har ondt og at det bliver taget hånd om nu
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Du kunne jo ikke gøre noget da du fødte. Så meget kan gå galt under en fødsel, og det gør det også en gang i mellem.
Bare vær glad for at det gik godt! Så kan der altid være nogle små ting bagefter, men det har du jo været obs på, og gør noget ved med det samme.
Dexter kom ud gul og blå og blodsprængte øjne, fordi det var gået så stærkt. Kæft jeg blev også ked, og følte jeg havde skadet ham.
Men man kan jo intet gøre, når man ligger der.
Ved hvordan du har det, men det er bare spild af god energi!
Sender jer varme tanker. Er sikker på, at hun allerede har det bedre efter 1. gang! Det plejer at være effektivt!
Kram.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jeg er helt enig i at Diana intet kunne have gjort anderledes - man er jo ikke selv herre over sine fødsler.
Men det kan nu godt være kompliceret selvom det er hurtigt.
Min mormors første fødsel gik så hurtigt, at barnet slet ikke fik en ordentligt medfart, og JM nåede ikke frem, og det resulterede senere i barnets død.
De fleste hurtige fødsler er ukomplicerede, da hurtigfødere også ofte er ret gode fødere. Men der kan ske ting og sager, og vi kan intet gøre til eller fra jo..
jul 2008
nov 2010
Nårh.. MIn mormors første døde, og de mente det var grundet den hurtige fødsel, og at ingen JM nåede frem til at hjælpe.
Han blev presset og fik iltmangle. Blev hjerneskadet og døde en uge gammel.
nov 2010
jun 2009
er dog glad for vi ahr holdt øje med hende.... både sp og læge har i hele den her måned sagt at det bare var fordi hun var lille og ung at hun havde llidt ondt og at jeg bare sku tage den med ro.... har jeg prøvet og gøre men nu sys jeg ikk det kan være rigtigt længere noget skulle gøres....
åhhh hvor ville jeg dog ønske det var gået anderledes...
katharina du er så sød.... som du selv beskriver føles det som om jeg har gjort hende skade.... ved ikk hvorn jeg ellers skal se på det... det her gør ikk liiefrem min skræk for flere fødsler bedre :----( tud tud herfra...
ACS mange tak fordi du også sys jeg ikk ku gøre det anderledes.... det trøster at i andre ser sådan på det... ville bare ønske det også fjernede min dårlige samvittighed...
nov 2010
nu ved jeg selv hvordan en hurtig fødsel går (det tog tre timer, og der havde jeg holdt knæene samlet i en halv time) og man kan ikke gøre andet, end at arbejde med kroppen, og lade det ske
Og rigtig mange børn blvier trykkede under fødslen. Vi er på ingen måde herre over det!
jul 2008
Og ja min datter er en lille splint og har lidt meget af forstoppelse men det har intet haft med fødslen at gøre.
Og ved også at min søn ikke blev en engel pga hans lyn fødsel på kun 40 min fra første ve.
Men man er jo ikke selv herre over hvordan baby ligger og hvor hurtig ens krop er til at skubbe baby ud, så jeg kan på ingen måde se hvordan det nogen sinde skulle kunne være din skyld at hun har ondt.
jun 2009
jun 2009
jun 2009
jul 2008
Så jo kender kun skyld følelsen alt for godt derfor jeg skriver at du ikke bør føle skyld for du er jo altså ikke herre over din krop dernede i forbindelse med en fødsel, du skal se fremad og tænke positivt at du er en opmærksom mor der vidste at der var noget med din pige
jun 2009
Anni.... føler virkelig med dig føj en oplevelse og få sig et englebarn.... RIP.....
jeg ved godt jeg ikke BØR føle skyld men det gør jeg.... og kan ikk slippe den specielt ikk når hun bare skriger og skriger fordi hun har ondt.... jeg er bare glad for jeg ikk længere vil finde mig i og få af vide det går over med tiden..... sys ikk det er forsvarligt og vente længere når hun har ondt.... overvejer desuden stærkt og tage en snak med lægen omkring fødselsdep.....
jun 2009
øv kiropraktor :(