{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Massage Herning.. HJÆLP? {{forumTopicSubject}}

Jeg vågnede (for anden nat i træk) med et hekseskud i ryggen.. PIV... Troede ellers min ryg var blevet bedere, har ikke haft dem i over ½ år nu.. øv øv... Nå men ja det er så pga min vægt at min ryg ikke vil være med mere.. så tænkte jeg... SHIT hva gør jeg lige, må ikke gå til kiropraktor mens jeg er gravid da hun ikke kan ligge det pres på min rygggrad, og knække og brække osv.. suk suk ærgo jeg kom til til at tænke på massage... Nogle der evt ved om massage vil kunne hjælpe?
Nu får jeg godt nok kun hekseskud om natten, men kan jo være man var heldig... men udover det nogle der kender nogle gode steder i Herning hvor man kan få massage ?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Massage Herning.. HJÆLP?
  • #1   20. jan 2011 Jeg fik af vide da jeg ventede min søn at massage måtte jeg ikke få, da man kunne ricikere at fødslen blev sat igang ved et uheld under massgen. Men ellers vil jeg da snakke med lægen og få en henvisning til en fys : )

• #2   20. jan 2011 Anne J - Fys virker ikke det prøvede jeg inden kiropraktor sidste gang det gjorde faktisk værre sidste gang smiley så det ville jeg være utrolig ked af at prøve igen

Mette N - Jeg fandt ved min JM såda en reklame for massage for gravide men det ligger i ringkøbing, og uden bil er der bare lidt langt at tage til ringkøbing sys jeg... men er det den eneste mulighed gør jeg gere det, for sys 5 uger er lang tid at skulle vågne om natten med hekseskud og store smerter hver nat

Kommentér på:
Massage Herning.. HJÆLP?

Annonce