{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piskesmæld - ikke barn...
  • #1   6. dec 2011 jeg har selv piskesmæld og har konstante smerter og dårlig ryg efter et trafikuheld for 3 år siden imorgen.. min tilsland er stationær og der er desværre ik udsigter til jeg får det bedre. Vil gerne uddybe det i en PB hvis du vil det og har nogle spørgsmål..

• #2   6. dec 2011 Hej Sara,

Nu er jeg ikke så vant herinde, så hvad er en PB?

Jeg er bare nysgerrig efter behandling og evt udsigter? Og hvad er symptomerne? Og hvad er der af muligheder for erstatning? Min situation er den at jeg lige er startet nyt job, og er bange for at blive fyrret, da jeg pludselig har fået voldsomme problemer her 3 år efter jeg blev påkørt i min bil. (min bil blev påkørt fra passagersiden, hvor jeg sad, og jeg fik smæld i nakken skævt fra siden). Jeg får pludselige svimmelhedsanfald og har fået bekræftet at det ikke er øresten. Min fys siger at det meget vel kan være fra ulykken, da jeg har meget store problemer i nakken og hele vejen ned i ryggen. I dag er det anden gang jeg har måttet melde mig syg siden 1. november. Og jeg arbejder i døgnvagter så det er noget rigtig møg... Håber på lidt gode råd.

Knus...

• #3   6. dec 2011 Privat besked smiley
    jeg ville kontakte lægen og snakke med lægen omkring det og så tage fat i forsikringen.
    jeg har ingen behandlingsmuligheder det er afprøvet og intet virker.
    jeg har advokat på sagen for jeg sys det er alt for meget man skal holde styr på iforhold til div papir arbejde osv osv. så jeg ved ik helt hvordan det foregår når det er 3 år siden og du får gener nu. ville somsagt kontakte lægen også din ullykkesforsikring smiley håer det hjalp dig lidt.. smiley

• #4   6. dec 2011 Da jeg kørte galt i 07 der tog jeg efterfølgene til kraniosikral behandling og her 4 år efter har jeg fået det bedere i ryggen.. Har samtidig fået to børn efter ulykken

Kommentér på:
Piskesmæld - ikke barn...

Annonce