544 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Janni S
Janni S
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 28

For meget.. For meget..

Min Kusine på 28 år virkelig køn pige men har været uheldig med kærligheden, har nu droppet helt mænd i sit liv.
hun har altid understreget hun ikke ville have børn, fordi hun havde piskesmæld og ikke kunne holde til det.. men nu begynder hendes veninder jo at tænke tanken med børn, og min kusine er sådan en der konkurre hvem bliver forlovet, gift, får hus og børn osv først..
så nu vil hun være mor..
men som sagt har hun jo ingen kæreste.. men hun er ikke intr. i at få en kæreste for hvis de så ikke kan sammen skal de slås om barnet..
så hendes taktik er at gå i seng med en gammel mand (50 år) der er i ægteskab.
så han kan levere varen og så vil hun ikke opgi nogen far på barnet når hun har født.. for det er kun Hende Hende Hende.. barnet skal ikke se dets far og skal kun opgås hende..

undskyld mig men jeg synes det er en syg tanke.. et barn har da krav på en far..

hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For meget..
  • #1   6. aug 2008 øhh det lyder lidt sygt...

• Janni S
    Janni S Tilmeldt:
    jul 2008

#2   6. aug 2008 ja meget hun er sådan en led egoist og jeg gøre bare alt for at få hende på andre tanker

• Janni S
    Janni S Tilmeldt:
    jul 2008

#3   6. aug 2008 Jeg har desværre ingen børn selv endnu, men jeg synes det er meget forkert den måde hun gør det på

• #4   6. aug 2008 Lyder ret utiltalende i mine øre - så tænk da på andre end dig selv - "kusine". Måske hun selv skulle blive voksen inden hun sætter et barn i verden.....Ja undskyld mig !

• #6   6. aug 2008 enig med frøken GPS smiley

• #9   6. aug 2008 nogle mennesker tænker sig vist ikke lige om.... jeg er voldsom modstander af hendes teknik og håber da at det var hendes spøg....

min veninde er blevet gravid, med en gammel ekskæste til en fest og de var begge glade i 1 månedes tid, så smed hun ham ud og nægtede ham, at gå med til undersøgelser , scanninger osv... hun vil være enlig mor... så nu står han, som et stort ?.... det er sku ikke fair over for sit kommende barns far.....

• #11   6. aug 2008 Jeg kan ikke forstå nogle kan få sig selv til det smiley
    Jeg synes både at barnet har krav på en far + at jeg kan klare at man snyder en mand på den måde!

• #12   6. aug 2008 min mike.... jeg er helt enig !!!! hun regner med at han giver op og hun får barnet for sig selv... men bare at opfører sig sådan og have den tankegang.... jeg har haft nogle samtaler med hende, men lige fedt hjælper det og jeg håber at hun blive klogere og at han vil kæmpe for sit barn..... men sygt er det.....

• #14   6. aug 2008 MIN MIKE... sådan har hun ikke altid været og det kom bag på mig, at hun har gjort som hun nu har gjort .....men den må svig til egen r.v, når hun står helt alene.... men synd for ekskærsten, at han bare sku være en slags donor.... for sådan ville jeg føle mig, rigtig dum og udnyttet.....

• #15   6. aug 2008 Det ka ikke idag lade sig gøre at skrive far ukendt, da du har en anelse om hvem det kan være og så finder man altid frem til det.. det er noget svineri at gøre det på den måde, så er det bedre med en donor...

• Janni S
    Janni S Tilmeldt:
    jul 2008

#16   6. aug 2008 det er ikke hendes spøg hun går hele vejen, for det er nærmest en slags konkurrance hun har over for sine veninder

• #18   6. aug 2008 det var da en underlig indstilling at have...man skal jo ikke få et barn på den måde..... men vil sige ang piskesmeld ja så kan det godt lade sig gøre jeg har 3 dejlige børn og havde det faktis bedre i graviditeten en normalt selvfølgelig kan man mærke det men ikke mere end normalt synes jeg og mit er ellers meget slemt...

håber hun kommer på andre tanker og venter til hun har fundet manden..

Kommentér på:
For meget..

Annonce