{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

En lille mere trods piskesmæld.? Langt {{forumTopicSubject}}

Hej Piger..

Jeg har længe snakket om at jeg gerne ville ha en bebs mere...
Vi har 1 dreng sammen og så har manden 1 pige fra tidligere.

Jeg vile så gerne ha en mere, men manden har hele tiden sagt glem det vi SKAL IKKE ha flere...

Men så igår aftes da vi lå i sengen og snakkede, så blev han stille da snakken nu igen faldt på en bebs mere. Og så sagde han de gyldne ord til mig...

Skat vi kan godt få en lille mere, men vi skal lige ha retssagen og alt det her overstået...

Retssagen kommer sig a at vi i februar havde røveri på mit arbejde og der fik jeg tæsk a gerningsmændende, som i øvrigt havde deres lille 3 års dreng med... Puha det var ikk sjovt og har virkelig fået en ordenlig knæk psykisk som vi arbejder på at få rettet op og så fik jeg piskesmæld som jeg os døjer rigtig meget med. Og nu skal vi snart i retten med dem...

Er der nogen af jer som har været gravid med piskesmæld...? Har i nogle gode råd..?

Undskyld det blev lidt langt :o(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille mere trods piskesmæld.? Langt
  • #1   25. okt 2009 Stavefejl er gratis om søndagen :o)

• #2   25. okt 2009 ja jeg var gravid med piskesmæld

du spørger bare

• #3   25. okt 2009 Hvordan gik det...?

Blev dine smerter værere eller..?

Jeg vil gerne vide så meget som muligt :o)

Jeg er ikk blevet frarådet det, men heller ikk tilrådet det, men vil gerne ha at vores børn ligger tæt på hinanden og mellem de 2 første var der lige præcis 3 år og det har fungeret super :o)

• #4   25. okt 2009 Tror det er ligeså vigtigt at du føler dig ovenpå rent psykisk. Hvis du har tilbøjligheder til angst eller andre psykiske følger efter overfaldet, har du næppe overskud til graviditet og småbarn.

• #5   25. okt 2009 Altså nu ved jeg ikk hvor slemt dit ps er.

Altså det gik da fint.. jeg lever endnu smiley
    men jo det gik bedere end forventet.. Et rigtig godt råd lyt ekstra meget til din krop og hold en ekstra pause eller to, når du kan mærke at ryggen/naken driller/bliver øm.

jeg vil ikk sige smerterne blev være men de blev bestemt ikk bedere af det smiley
    Men som sagt holde nogen flere pauser og få manden til at hjælpe dig og lov mig at du bedere om hjælp hvis du kan mærke at det kan du ikk uden smerter. Det kommer til at gå ud over dig selv.. det ved jeg, jeg hader at bede om hjælp, og det resulteret i at jeg fik ofte ondt.

Jamen jeg vil bare sige lyt til krop, bed om hjælp hvor du ved og kan mærke at du ikk kan. så har jeg kun en til at sige "ELSK FOR FANDEN" smiley

MEn du skriver bare en pb hvis du har flere spørgesmål..

Kommentér på:
En lille mere trods piskesmæld.? Langt

Annonce