626 visninger
|
Oprettet:
Vendes af med nat flasken, 15½ mdr {{forumTopicSubject}}
Vores søn Theo, er begyndt at vise tegn på at kunne slippe hans godnat flaske synes vi...
Vi spiser som regel aftensmad ved 17.30 ca, og så hygger og leger vi, læser eller går en tur osv, så inden han bliver puttet får han sin natflaske af en af os, ca kl.19.00 en flaske NAN3pro, men han spiser kun mellem 40-50ml nogle gange ingenting... tror mest det er hyggen og det han nyder inden han bliver lagt i sin seng...
Men, tænker at han vel er gammel nok til at slippe den???
Det jeg gerne vil vide er så, hvordan slipper jeg af med den nemmest?
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Jeg gjorde det jeg ligeså stille gjorde den tyndere og mindre. og da hun så begyndte at spise under halvdelen stoppede jeg. og så brugte vi en uge på bare at sidde et par minutter som vi gjorde når hun fik flasken (altså uden) og så begyndte hun bare at komme ind i seng (: Men jeg sørgede hele tiden for hendes aften op til natputning var ens (:
okt 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 323
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Vildt min sp holdte på Nena skulle have hendes til hun var MINDST et år.. og jeg skulle endda helst have givet hende en morgen flaske også xD
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Syng en sang for ham og giv ham en tår vand!
Jeg har ikke brugt meget tid på det da de allerede inden har været vant til at falde i søvn alene..:)
Held og lykke!!! KOm gerne med en opdate..:)
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
Jeg lavede hans livret, kødsovs og spagetti, og han spiste rigtig meget, så fik han et dejligt lang bad, og så en tår vand inden jeg puttede, og så lagde jeg ham, og bang, så sov han bar... Han vågnede så godt nok om natten, men der fik han en tår vand, og sov så til næste morgen, og nu er han bare fri for den...
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Det plejer nu også at være nemt nok i den alder.. de har jo ikke behovet for den i den alder..:)
Vendes af med nat flasken, 15½ mdr