{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af sundhedsplejerske !?
  • #1   13. apr 2010 I vores kommune skal man ringe til selve kommunen, vi har dog kun to SP tilknyttet hele vores område så ved ikke om nemt det lige er at skifte??
    Jeg havde en veninde som heller ikke kunne li´hende der køre herude, men hun kunne ikke skifte?? Så hun sagde stop til det SP besøg.. også brugte lægen i stedet.

knuss

• #2   13. apr 2010 Hvis vi ikke kan skifte skal vi ikke have SP ..
    Hun skal IKKE sætte sine ben her i huset igen .. !!1 Det er en ting der er helt sikkert ..

• #3   13. apr 2010 HUn fik det hele til at lyde som om at vi ikke kunne passe Emil .. Hun fik K til at lyde som om at han var helt utilregnlig , bankede os begge to og kunne finde på at springe i lunften hvor når det skulle være .. Hun var så fræk og spørge K om han tog stoffer pga hans temperment smiley hun sidder at siger til os så længe de kan se at Emil trives er der jo ingen der snakker om at tage ham FRA os !!

Hun skal IKKE sætte sine ben i det her hus mere .. Så bliver hun smidt ud .. og hvis vi ikke kan få en ny en , jamen så er den ikke længere at så skal vi ikke have SP .. Så må vi tage til lægen i stedet for ..

• #4   13. apr 2010 En sundhedsplejerske er der jo kun for at hjælpe.. hvad har hun gjordt der er så slemt???

• #5   13. apr 2010 Troja : Det er skrevet i mit indlæg lige før dit smiley

• #6   13. apr 2010 Der hvor jeg beode da min datter var så lille, var der en skole man selv kunne tage op på hver tirsdag, hvis man ahvde lyst...
    Der var 2 sundhedsplejerske.. måske der er det i nærheden?? så vælger man os selv hvor tit man vil have tjekket barnets vægt osv.

• #7   13. apr 2010 Kezzie : Jae det har hun nemlig .. Og hun har INTET at bære det i overhovedet .. K går sygemeldt lige nu først pga ryggen og så noget physisk fordi han ikke kan finde arbejde .. Og fordi han virkelig bare skal have noget at lave - han kan ikke sidde stille .. Han har muligvis ADHD og skal ind og tjekkes for det her snart .. Han har et lidt higsig tempermente , men alt dette fik hun KUN atvide fordi hun sad og snagede i det .. K har ALDRIG haft en af sine ture over for mig , og for det hellere aldrig .. Hverken over for mig eller Emil .. Men hun mente at det jo blev hverdag igen , så det skulle nok komme .. ØØØØØØØH !!

• #8   13. apr 2010 Troja : Det ved jeg faktisk ikke .. Hun mente også at jeg skulle / kunne komme i sårn noget ung mor ting , hvilket jeg sagde jeg ikke havde lyst til da jeg ikke kunne se det er nødvendigt for har ikke nogen problemer eller noget .. og fik så bare afvide at det var jo også for at tage problemerne inden de kom ..

men det jeg ville høre var om jeg bare skal ringe på kommunen .. ?

• #9   13. apr 2010 Jeg sys da faktisk du skal snakke med hende og fortælle hvordan du føler at jeres først møde det gik... ikek at i skal være venner og sådan.. men hvis det var mig ville jeg ad lige høre hvad hun havde til grunde og hvad hensigten med disse spørgsmål og beskyldninger var....

jeg sys det vigtigt at havde en SP på besøg og for at en ude fra ser hvordan man er overfor ens barn..

siger ikke at du gør det men der er jo nogle forældre der ikke har helt styr på hvordan de skal aktiver deres barn og abre la dem sidde i en stol dagen lang.

• #10   13. apr 2010 Anitta : Tak skal du have søde .. Jeg / Vi var bare SÅ skuffede da hun gik igen .. Det var virkelig så nedladende at hun sidder der og ud spørge om alt mulig .. Kommer jo ikke hende ved hvorfor K går sygemeldt .. Han snakker jo ligesom med dem på kommunen om det hele .. Det er bare lige at blive slået i hovedet altså .. Og at hun så er så fræk at spørge om K tager stoffer smiley Der gik hun virkelig over min grænse .. Jeg sad bare og kiggede på hende , sagde ingne ting , kiggede bare mærkeligt på hende .. Det dur bare hellere ikke at blive sur på hende og begynde og sige en masse for så vender hun den sikkert bare til at vi skjuler noget ..

Var ved at tude da hun så siger til os at så længe de kunne se Emil trives jamen så var der jo ikke snak om at tage ham fra os .. hvorfor sidder man og siger sårn noget ? smiley

• #11   13. apr 2010 Var ved at tude da hun så siger til os at så længe de kunne se Emil trives jamen så var der jo ikke snak om at tage ham fra os .. hvorfor sidder man og siger sårn noget ? smiley

netop det du skriver der.... der ville jeg ikek ha holdt men kæft men spørge hvad fanden hun mente med det....!!!

• #12   13. apr 2010 Troja : jeg vil ikke kunne snakke med hende uden at blive sur og ked af det .. for jeg sys ikke det er fair .. Det er første gang hun kommer i vores hjem og så fornærmer hun os .. Det sys jeg bare ikke er profeconalt ( staves ) og nu er det sårn at Emil kun er 16 dage , så self sidder han ikke bare i en stol ..

• #13   13. apr 2010 skrev heller ikke du var en dårlig mor.. det var en eksempel...

• #14   13. apr 2010 troja smiley Jaae ..

• #15   13. apr 2010 Nemlig .. Var sq aldrig blevet altså .. Men hun har jo ikke noget at holde det i - Emil har ingen blå mærker eller noget .. og hun har jo ligesom haft tøjet af ham . Hun siger han trives og det hele .. plus han havde taget på .. Så kan slet ikke forstå hvorfor hun skal ind på alt det :S

Men nu har jeg snakket med dem på sygeplejekontoret , og vi skulle snakke om K og jeg om vi havde mod på selv at snakke med hende og fortælle hvordan og hvor ledes at vi havde oplevet det , og at vi gerne ville have en anden sp , så fandt hun en , eller også skulle vi ringe ind på kontoret igen og så ville hun der inde finde en ny til os .. hun var heldigvis rigtig sød hende jeg snakkede med ..

• #16   13. apr 2010 altså jeg kunne forstå hendes bekrymring hvis hun kom til et hus med skrig og skrål , hvis Emil havde tabt sig , var beskidt og havde blå mærker over det hele ..

• #17   13. apr 2010 Anitta : jaae det tror jeg desværre også .. PLUS at K havde ingen t-shirt på .. og han er altså tusset op af begge arme , og det er med dødninge hoveder og hovedet i det hele taget , han har plugs i ørene på 8 mm .. Så er lidt bange for det er derfor :S

• #18   13. apr 2010 Jeg kan godt se det ikke er rart at nogle snager i ens privat liv, men hvis jeg var jer ville jeg bare se hende som en der holder øje med jeres søns trivsel. Syntes det er en rigtig god ting at der er nogle der holder øje med om børnene udvikler sig som de skal, osv. Det er jo trods alt børnene det går ud over hvis der sker svigt, ikke henvendt til jer.

Jeg ville også tage en snak med hende om mødet, og fortælle hende at det føltes som et angreb, i stedet for en hjælp, som det jo bør være.

Håber i finder ud af det, så i kan have en der er der til at hjælpe jer, med hvad som helst. Vi er i hvertfald meget glade for vores.

• #19   13. apr 2010 Mia : jeg kan bestmet ikke se hvad det har med vores søns trivsel og gøre at hun sidder og nedgøre os som forældre og udspørge min kæreste om de ting hun har gjort .. Hun er besmtet ikke prof når hun uden vidre kan finde på at spørge om han tager stoffer !! Undkysld hvis det lyder surt , men jeg er bare rimelig oprørt over dette da jeg ikke kan se hvad alle de ting kommer hende ved når hun ikke har fået noget afvide om det via kommunen ..

• #20   13. apr 2010 Du skal ringe til kommunen og sige på en pæn måde at du gerne vil ha skiftet sundhedsplejerske..

Hvis der i din by er åbenhus (det er der her i byen hver onsdag) kan du også vælge at sige nej tak til hun skal komme, og så tage til åbenhus istedet for..

Husk at SP'en er et tilbud, ikke noget man SKAL have smiley

• #21   13. apr 2010 jeg tror genrelt mange SP er meget over en når man er ung, da jeg fik min søn med min eks som er yngre end mig, kom hun os bare konstant og jeg synes det blev for meget til sidst, mest fordi hun hele tiden pressede mig til at amme hvilket jeg havde besluttet og stoppe med og når jeg har sagt nej så mener jeg altså nej men det forstår de bare ikke, vi flyttede to gange til områder hvor hun ikke hørte til men ja ja hun fuldte alligevel med :o(

Da jeg fik min datter fik jeg alle tiders SP men af en eller anden grund kom hun kun en gang og da min datter bare var så nem og stortrives ja så snedte jeg ikke selv bud efter hende, men håber jeg får hende igen :o)

• #23   13. apr 2010 Nej måske det ikke rager hende, men vi er også blevet stillet alverdens spørgsmål, om stoffer og meget andet. Og vi har bare valgt at svare på det vi ville dele og resten lader vi være med at svare på.

Jeg forstår udemærket godt du bliver vred over hun anklager jer, men måske hun ikke har ment det sådan. Vores sundhedsplejeske mener ihvertfald ikke noget negativt med det, hun vil blot vide om der er noget hun skal være obs på, eller om der er noget hun kan hjælpe os med.

• #24   13. apr 2010 tanja : jeg ringede også pænt og sagde hvordan vi havde oplevet det og fortalte nogen af de ting hun havde sagt .. var lige ved at græde smiley
    Så nu skal vi finde ud af om vi selv vil snakke med hende eller skal jeg ringe igen ..

Linda : jeg vil også hellere end gerne have SP på , ingen tvivl om det , men ikke sårn en kælling der opføre sig sårn .. jeg sys ikke det var prof ..

sabrina : kan nemt ske det er s¨årn , men hvorfor ikke give os en chance altså .. det er første gang hun er i vores hjem .. og som sagt havde emil både taget på og var hverken beskidt , sløv , forslået eller noget ..

• #25   13. apr 2010 Lulle: jeg ved det ikke men det var meget vores fornemmelse, da jeg fødte der første gang skulle jeg os ligge på sygehuset i 5 dage,
    en af dagene skulle jeg så ha taget blod fra armen og sprøjtet ind i ryggen for at lappe et hul de kom til at lave da de lagde rygbedøvelsen, det skulle forgå på operations gangen, og sjovt nok måtte min eks ikke være alene med vores søn nej han skulle ind til SP i mens, det blev han meget ked af for hvad skulle det lige til for???

• #26   13. apr 2010 Mia : K havde gjort klar for hende at alt det med ham havde han ikke lyst til at snakke med hende om , der er nok på kommunen der kender til det .. men hun blev ved .. og det sys jeg virkelig er forkert ,..

Mona . tak søde smiley

• #27   13. apr 2010 sabrina : tror du desværre du har rat smiley ej hvad fanden er det smiley

• #28   13. apr 2010 Linda : Jae nemlig .. det er også sårn jeg har det .. Os derfor jeg blev så skuffter , sur og ked af det smiley hun kender os jo slet ikke ..

• #29   13. apr 2010 fuck hvor mærkeligt.. :s
    sådan spørger man om andre folk.

min sp har da også spurgt om diverse ting men ikke sådan sagt noget direkte.. :s

håber godt nok du finder en anden sundhedsplejerske smiley

• #32   16. apr 2010 dum du dum .. Nu kommer hun igen idag .. Vi skulle snakke med hende sys hende på kommunen .. Fortalte manden det og han sagde hun bare skulle have lov til at komme igen idag , og så skulle han nok personlig sige hun ikke skulle komme her ude igen .. SÅ nu må vi se .. Er godt nok nervøs ..

• #33   16. apr 2010 det gør han skam heller ikke Linda .. smiley
    Han kan godt finde ud af og styre sig smiley

• #34   16. apr 2010 ej det er da en rigtig øv oplevelse, underligt hun ik ku finde en pæn måde at sige tingene på :s

jeg var super nervøs dengang med victor for jeg var 21 og var så bange for hun ville sys jeg klarede dårligt fordi jeg var ung og ik rigtig havde haft noget me børn at gøre - men hun var rigtig sød og roste mig rigtig meget, så var super glad for hende smiley

• #35   16. apr 2010 carina : det var SÅ skuffende .. jeg sad os bare og kiggede på hende .. sagde ingen ting ..

Er det enlig normalt at de kommer hver uge ?

• #36   16. apr 2010 nej det tror jeg ik, i den kommune vi bor i nu har man 5 besøg man deler over det første år og så kan man så få flere, hvis man har behov for det.

mener også at victor fik sp en 4 til 5 gange plus at jeg dengang også en gang i mellem gik til åbenhus.

• #37   16. apr 2010 hun kommer bare igen idag , og var torsdag i sidste uge ..

• #38   16. apr 2010 okay freja havde sp første gang da hun var 1 uge og anden gang var hun 10 uger - så det ku da godt være du skal spørge hende hvorfor hun kommer så tit...

Kommentér på:
Skift af sundhedsplejerske !?

Annonce