{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.399 visninger | Oprettet:

Hjælp til at komme ud af lejlighed !!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa tøser..

hvordan ville i gribe dette her an hvis det var jer der stod med det ???

Vi bor til leje i en lejlighed - den er god nok til da det bare var mig og manden - men nu er tøserne jo kommet og så er det bare noget skidt..

Det er en endelejlighed i stuen - under os er storskraldrummet som ikk er isoleret (staves) så vores gulve er iskolde !!! væggene er os kolde - vinduerne er utætte og ja jeg kunne blive ved.

vi har ikk pigerne liggende på gulvet så den kan lege - de ligger ikk op af ydrevæggene fordi det er for koldt og det trækker faktisk fra dem.

sagen er den at vi i aften skal ud til en som har et hus vi kan leje fra om en mdr.

Hvordan ville i sige til denne udlejer som har lejligheden at i vil ud før ??? og tror i det kan lade sig gøre ???

Og nej vi kunne ikk finde andet inden jeg fødte desværre - vi søgte og hørte kommunen om hjælp og intet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til at komme ud af lejlighed !!!
  • #2   12. aug 2011 det kommer jo an på hvor nem lejligheden er at leje ud igen. men hvis han ik vil slippe jer skal i jo bare betale husleje i 3 mdr selv om i ik er der...

  • #3   12. aug 2011 Jeg ville lave opsigelsen skriftligt, og hvis der er lavet en kontrakt, skal I jo følge opsigelsesfristen. Såfremt der ikke er en sådan ville jeg sige løbende måned +30 dage.

  • #4   12. aug 2011 hvis du har noget skidt på udlejer kan det lade sig gøre og med indskuddet også (det gjorde jeg i marts pga fugt) så fik indskuddet til at betale det andet sted , en krig var det ja , men kom da ud før til og "kun" omkring 1000 kr "fattigere" end da jeg flyttede ind

    held og lykke smiley


  • #5   12. aug 2011 før tid**

  • #6   12. aug 2011 hvis I kan bevise at han har misligeholdt jeres kontrakt, fx ved ikke at rette op på utætheder i vinduerne, selvom I har bedt om at få dem repareret, så kan I ved at oprette jer i LLO, få dem til at frigøre jer fra jeres kontrakt, og dermed også opsigelses perioden...
    Men det kræver at I har beviser sort på hvidt..

    Ellers kan I forhøre jer om, om I må flytte før hvis han/I kan finde en lejer der vil overtage lejemålet dags dato...


  • #7   12. aug 2011 Vi har tænkt os at sige det bare ikk er godt for tøserne at bo her og høre om vi kan komme ud af den på en mdr. altså det er fusk det hele - fordi der står en pris på lejekontrakten og vi betaler en anden.. men altså vi gjorde det da vi skulle have en lejlighed den gang smiley Men altså ja håber han vil lade os komme ud af lejemålet NU !!! den udløber først om 3 år smiley

  • #9   12. aug 2011 Dina: Ja jeg håber virkelig de forstår !! Det er så skidekoldt nu nemli og det er bare ikk godt. tøserne kan ikk holde varmen smiley

  • #10   12. aug 2011 hvis i ikke kan komme ud før kontrakten udløber, ville jeg bede udlejer om at fikse det så det er ordentlig isoleret. det har han pligt til. i må vel også betale en hulens masse ekstra i vamre så?

    vi flyttede fra 2 år siden fra en lejlighed der heller ikke var ordentligt isoleret, vi fik en ekstra regning på 6000kr:-O vi slap så for at betale denne idet der ikke var ordentligt isoleret.


  • #12   12. aug 2011 Heldigvis betaler vi et beløb og det kan ikk hæves smiley Så lejer hænger på alt over den pris. men det er bare skide surt ikk at kunne holde varmen..
    vi er os lidt nervøs for at der måske kan være skimmelsvamp da udlejeren sagde for en uge siden til os " er der kommet skimmelsvamp igen " øhhhhhh hvad ????? Det viser sig at de bare har vasket det og sat nyt tapet op inden vi flyttede ind for 1år siden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • #13   12. aug 2011 Ej, det lyder virkelig ikke godt! Håber virkelig i kan komme væk derfra hurtigst muligt, når i også har to små babyer, som ikke kan holde varmen plus det er ekstremt vigtigt de kommer ned på gulvet og leger jo, så de kan bevæge sig dernede og lærer at kravle til den tid smiley

    Men som de andre siger, så snak med jeres udlejer, forklar ham problemet (det må han også have forståelse for) og ellers så meld jer ind i LLO som kan hjælpe jer smiley
    Held og lykke med det hele smiley


Kommentér på:
Hjælp til at komme ud af lejlighed !!!

Annonce