{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb af brugt barnevogn
  • louise j
    louise j Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #1   19. sep 2008 ok, mange tak

  • M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #2   19. sep 2008 Ikke for at blande mig i dit valg, og dette har heller ikke noget med dit spørgsmål at gøre, men skriver det alligevel.

    Vi ville selv have køt en brugt barnevogn for at spare nogle penge, men efter min veninde var uheldig har vi skiftet mening. hun købte en fin og velholdt Odder barnevogn brugt. Men den gik i stykker efter hun havde haft den 1,5 måned, og dem hun havde købt den af ville ikke annullere salget, og da den er over 2 år kunne hun ikke få den repareret på garantien. Hun har så købt en ny vogn nu, men er ret ked af de penge hun har spildt.

    Vi har derfor valgt at købe en ny barnevogn. Man kan jo få dem i fin kvalitet for små penge, og så er man sikret af garantien hvis der skulle ske noget med den.

    Håber ikke du har noget imod jeg skriver dette i din tråd, men ville bare lige sige det hvis du nu ikke havde overvejet dette smiley

    Held og lykke med barnevogs jagten smiley


  • #3   19. sep 2008 har engang hørt om nogen der købte en brugt barnevogen hvor selve bunden var knækket sælgerne hvde tapet det sammen så det ikke blev opdaget,
    har lige selv solgt en barnevogen. dem der kigget på min tjækket at der ikke var revber eller hunder i stoffet. at sikkerheden var ok. at der kunne side sele i.


  • Rikke K
    Rikke K Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   19. sep 2008 Vi har købt en superfin Odder barnevogn brugt... den er virkelig i fin stand. Vi gjorde et kup på QXL i starten af året - denne barnevogn inkl. lift og alt... + en stor lækker klapvogn med lufthjul + lille autostol + stor autostol (begge godkendt efter de nye regler) - det hele brugt men i super stand... Gav 1.400,- for det hele! Man skal bare have øjnene med sig når man køber brugt, men sådan er det jo altid. Har man det, så mener jeg man har chance for at gøre en rigtig god handel...

Kommentér på:
Hjælp til køb af brugt barnevogn

Annonce