{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af 2 elstik + fjerne gammelt telefonstik + blændes af så der kan males over 1.200 kr.
  • Hjælp til toilet 1.150 kr.
  • Mast påsætning Lundeborg 1.000 kr.
  • Fliserens 2.300 kr.
  • Fugning af vinduer 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tanken om maven:)
  • #1   6. jun 2011 Nej det kan man ikke, det er meget forskelligt hvordan man kommer til at se ud smiley

• #3   6. jun 2011 Nej det kan man ikke som de andre siger.. Jeg troede også jeg ville blive KÆMPE stor..
    Jeg var også stor, men det virkede bare ikke så voldsomt fordi det hele sad "rigtigt" .. Se evt album..

• #4   6. jun 2011 det kan du ikke se noget om, nogen er bare heldige at blive flot gravid, mens andre ikke er....

jeg var sikker på jeg blev kæmpe på alle måder, da min mor var blevet det, men nej med marcus satte det hele sig lige midt på mavsen og så fik jeg lidt væske til sidst i hoved, arme og ben..

denne gang sætter det sig også på mavsen, men har så dage indimellem hvor jeg har en del væske i kroppen, men det kan forsvinde lige så hurtigt som det er kommet igen, tror det er meget pga varmen jeg får det.. håber bare de næste 2-3 mdr. skåner mig for alt for meget væske og mange kg.

• #5   6. jun 2011 man kan desværre ikk vide hvordan man kommer til at se ud smiley Jeg tænkte bare da jeg blev gravid med tvillinger at jeg ville ligne en hval - 40+ kg og så alt væske man overhovede kan få *G*

Men jeg tog 5kg på - ingen væske - og det hele sad lige på maven smiley

• #6   7. jun 2011 Hvorfor tror du at den bliver stor?
    Jeg troede det også, men det er kun fordi jeg har set billeder af min mor da hun var gravid, hun var enorm... det holdt stik, jeg er ret stor.

Kommentér på:
tanken om maven:)

Annonce