{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.137 visninger | Oprettet:

? om brugt barnevogn {{forumTopicSubject}}

Er der noget man skal være OBS på hvis man vælger at købe en brugt barnevogn?
Vi har et familiemedlem der vil sælge os deres Emmaljunga barnevogn. Vi så den igår, og den er pæn og velholdt, de brugte den kun 6mdr, til et barn. Den har lidt "jordslag" på den der kappe der er rundt på indersiden af vognen, men ellers fejler den INTET, og liften står ubrugt hen i original emballage.
Men jeg tænker bare om der kan være nogle hager ved at købe brugt. Jeg har self. tænkt mig at skifte madrassen ud med en ny, og evt. det indvendige betræk som er jordslået, hvis jeg ikke kan få det rent.

Hvad ville I synes sådan en barnevogn er værd? vi skal selv komme med et bud, men har svært ved at fastsætte en pris da jeg ikke kan finde en helt tilsvarende på nettet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? om brugt barnevogn
  • #2   22. maj 2011 Tjek om den hænger bagtil.
    Hvis alt er som det skal være, og liften ikke har været brugt så ville jeg nok smide et bud på ikke højere end 3000.

Du kan jo prøve at se på G&G og DBA hvad de står til af pris.

• #3   22. maj 2011 den er fra 2007, men jeg ved at de min. vil have 3500 for den...
    der er ikke myggenet, sele osv. med. kun vogn og lift

• #4   22. maj 2011 har kigget på GogG, der står de til mellem 1000 og 6000, så det fik jeg ikke rigtig noget ud af smiley

• #5   22. maj 2011 har set en på facebook til 300kr og så er der en til 800kr

• #6   22. maj 2011 Vognen hedder: big star supreme, med ekstra længde (100cm liggemål) og termo/udluftning.
    Men jeg synes bestemt også at 3500 er en fair pris, hverken de eller vi bliver snydt der så vidt jeg kan se på nettet.
    Det eneste minus jeg kan se er at vognen er rød, men hva, så kan man da kende den i mængden smiley

men er det ikke rigtigt forstået at man skal købe ny madras til brugtvogne?
    Jeg mener at have hørt det kan give vuggedød at bruge de gamle, men det er måske bare ammehistorier?

• #7   22. maj 2011 jeg synes det er dyrt...
    Når de er brugt kan man bare ikke få så meget for dem... Jeg har 3 barnevogne til salg, godt nok med slid 2 af dem, og det er emmaljunga, trille og scandia, selvom det er dyre vogne fra ny, ku jeg ikk drømme om at tage mere end 2000 for dem...
    2 af dem er endda under 1000 kr!
    Men det jo svært at bedømme når man ikk selv (os herinde) har set vognen..
    held og lykke med at finde den rette vogn for jer...

• #8   22. maj 2011 ... skal li siges, synes det er dyrt, da der intet følger med ud over vogn og lift...

• #9   22. maj 2011 mor til: Ja, det er det måske også.. Men vi kigger videre og undersøger markedet, men brugte vogne spænder bare rigtig meget i pris, så det er svært at sige hvad den er værd eller ikke er

• #10   22. maj 2011 Vi kigger selv efter en brugt vogn. Vi købte en rød brio sport herinde fra 2008 da vi troede det blev en pige og den gav vi 2000 kr for inklusiv alt. Altså lift, pusletaske, dyne, regnslag osv og den er meget velholdt.

Vi har så pludselig fået at vide vi skal have en dreng så nu kigger vi igen. Vi var tidligere idag ude og kigge på en magen til bare i mørkeblå også med alt tilbehør den kostede 1900 kr. Hun havde så valgt ikke at bruge regnslag, så den var fyldt med skjoller og pletter indvendig.
    Senere idag skal vi ud og kigge på en anden også i mørkeblå med alt udstyr til 2000 kr.

syntes også 3500 er dyrt for en brugt vogn. Vi har vores den røde som vi aldrig har brugt til salg for 2000 samme pris som vi selv gav for den.

• #12   22. maj 2011 Det er vist mest noget med, om den er skæv eller hænger forlængs eller bagud... så et vatterpas i bunden vil nok være en god ide, hvis man skal købe brugt.

Kommentér på:
? om brugt barnevogn

Annonce