? om brugt barnevogn {{forumTopicSubject}}
Er der noget man skal være OBS på hvis man vælger at købe en brugt barnevogn?
Vi har et familiemedlem der vil sælge os deres Emmaljunga barnevogn. Vi så den igår, og den er pæn og velholdt, de brugte den kun 6mdr, til et barn. Den har lidt "jordslag" på den der kappe der er rundt på indersiden af vognen, men ellers fejler den INTET, og liften står ubrugt hen i original emballage.
Men jeg tænker bare om der kan være nogle hager ved at købe brugt. Jeg har self. tænkt mig at skifte madrassen ud med en ny, og evt. det indvendige betræk som er jordslået, hvis jeg ikke kan få det rent.
Hvad ville I synes sådan en barnevogn er værd? vi skal selv komme med et bud, men har svært ved at fastsætte en pris da jeg ikke kan finde en helt tilsvarende på nettet.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Hvis alt er som det skal være, og liften ikke har været brugt så ville jeg nok smide et bud på ikke højere end 3000.
Du kan jo prøve at se på G&G og DBA hvad de står til af pris.
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
der er ikke myggenet, sele osv. med. kun vogn og lift
maj 2010
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 374
maj 2010
Men jeg synes bestemt også at 3500 er en fair pris, hverken de eller vi bliver snydt der så vidt jeg kan se på nettet.
Det eneste minus jeg kan se er at vognen er rød, men hva, så kan man da kende den i mængden
men er det ikke rigtigt forstået at man skal købe ny madras til brugtvogne?
Jeg mener at have hørt det kan give vuggedød at bruge de gamle, men det er måske bare ammehistorier?
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
Når de er brugt kan man bare ikke få så meget for dem... Jeg har 3 barnevogne til salg, godt nok med slid 2 af dem, og det er emmaljunga, trille og scandia, selvom det er dyre vogne fra ny, ku jeg ikk drømme om at tage mere end 2000 for dem...
2 af dem er endda under 1000 kr!
Men det jo svært at bedømme når man ikk selv (os herinde) har set vognen..
held og lykke med at finde den rette vogn for jer...
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
maj 2010
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Vi har så pludselig fået at vide vi skal have en dreng så nu kigger vi igen. Vi var tidligere idag ude og kigge på en magen til bare i mørkeblå også med alt tilbehør den kostede 1900 kr. Hun havde så valgt ikke at bruge regnslag, så den var fyldt med skjoller og pletter indvendig.
Senere idag skal vi ud og kigge på en anden også i mørkeblå med alt udstyr til 2000 kr.
syntes også 3500 er dyrt for en brugt vogn. Vi har vores den røde som vi aldrig har brugt til salg for 2000 samme pris som vi selv gav for den.
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
? om brugt barnevogn