Brugt madras {{forumTopicSubject}}
Nu kan man jo se i fx markedet at der er mange lifte og barnevogne til salg, hvor der også følger madras med.
MEN er det ikk noget med, bl.a. pga øget chance for allergi, men også pga. "tilpasningen" af madrassen, så anbefales det ikke at man genbruger en madras fra et barn til et andet? Ligesom man heller ikk må arve sko fra andre, da ved fx sko og madras, der er det "tilpasset" den første barn der har lagt / gået i den, så den næste kan ved genbrug af madras risikere at få skæv nakke og ryg, fordi de er så "bløde" i kroppen som små, da det frøste barn har formet den. (og mener at have hørt og læst flere steder, at den ændring i kroppen også kan falde ud til vuggedød) ??? For jeg har hele tiden sagt at mit barn ikk -koste hvad det koster- skal have brugt madrasser, men have sprit nye.. Er det noget fis, eller er der noget om det.. Jeg er ikk en ørn til det google der, så har ikk som sådan fundet noget helt konktret svar på det.. Sorry den lange søforklaring
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 532
Jeg har brugt sko til min søn der var brugt ( de var dog, kun brugt i få timer, da min nevø, ikke rigtig kunne bruge dem og de havde kostet 500 kr )
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
vi har dog købt fra ny , helsemadrasser - som ligger i et okay prisleje
Brugt madras