{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt eller brugt!
  • #1   12. dec 2009 Vi har købt både nyt og brugt.. min svigerinde har en datter så der har vi fået en del tøj, og så har vi købt brugt barnevogn og tremmeseng, der blir købt nye madrasser til.. ellers har vi købt nyt tøj, badekar osv...

• #2   12. dec 2009 Har både nyt og brugt smiley

• #4   12. dec 2009 Maria *36+* C
    ja fik ogs lidt tøj fra min fætter .. men ting som barnevogn.seng, pulsebord. badekar og det meste tøj efterhånden da han er vokset ud af det fra min fætter

• #5   12. dec 2009 ved victor var alting nyt, men var også de første i vores omgangskreds der fik barn, så der var ik så mange steder og få brugt fra smiley vuggen sku have været den martin havde ligget i, men den var blevet rådden smiley så vi fik en ny.
    denne gang er det både nyt og brugt. hun bruger nogle af victors gamle dragter til at sove i for der gør det ik så meget hva farve det har smiley så bruger hun vuggen han lå i også.
    puslebord er også nyt, for vi gav victors væk.
    og så har hun fået ny barnevogn for victors blev stjålet:( ellers havde vi også genbrugt den smiley

• #7   12. dec 2009 * Mona ' Termin den 27.12.09' * 37+ *
    det der mange der prøver og fortælle miig... men jeg har det bedst med og gå ned i name int eller hvad det hedder og købe tøj til ham hehe har ikk noget imod folk køber brugt man er jo forskelige heh

• #9   12. dec 2009 vi har købt/fået både nyt og brugt..... vil helst have nyt når vi snakker sengetøj, tøj til den helt lille, lagner, stofbleer osv. hvor imod ting som barnevogn, højstol, autostol osv er jeg ligeglad med er brugt..... tihi vi er vel alle lidt skøre når vi er gravide smiley

• #10   12. dec 2009 * Mona ' Termin den 27.12.09'
    * 37
    du har ret .. men køber nu også i h&m:D hvor kan man købe godt tøj da? sys du?

• #11   12. dec 2009 marie J
    hehe har vært lidt skør nu når sidder rundt og kigger hvor billigt man kan få brugt ting hehe alle de penge jeg ku ha sparet:D alt er kæbt nyt til min dreng smiley

• #13   12. dec 2009 * Mona ' Termin den 27.12.09' * 37+ *
    er det brugt det tøj? og nej men jeg har nu også tænkt miig og gemme det . elias skal nok være storebror en dag;D smider ikk alt det ud , alle de penge jeg har brugt på det , så må jeg tag det til den tid hvis det bliver en pige:D

• #14   12. dec 2009 vi har brugt det vi havde fra vores store pige og så har vi købt ny barnevogn og seng...
    og en hel del nyt og brugt legetøj...
    så lidt af hvert...

• #16   12. dec 2009 Vi har købt barnevogn, autostol, og badekar fra nyt.. =) Vi købte også en del brugt tøj da hun var helt nyfødt, fordi vi kunne købe hele størrelser til ingen penge.. Sengen og puslebordet som hun brugte de første par måneder, var brugt - det var mine forældres, som jeg og mine søstre har brugt.. =)

Da vi flyttede tilbage til den by hvor vi boede før, købte jeg en ny seng og puslebord, jeg gav dog næsten ingen penge for det, da jeg købte det af privat personer.. =) Puslebordet var i original embalage endnu, og sengen var kun pakket ud, for at de kunne tage billeder af den..

Vi har 2 klapvogne, den ene er brugt og den anden er ny..

Da hun begyndte i dagpleje købte vi en brugt barnevogn, til at have stående hos DP mor, da vi ikke gad at slæbe barnevognen med frem og tilbage.. Og det gør det også nemmere for os, når vi skal have nr 2 engang..

Men vi gemmer alt, tøj, legetøj, barnevogn, klapvogn osv, til nr 2, så næsten alt hvad nr 2 bliver "brugt".. =)

Og så lånte vi selvfølgelig også tøj af min storesøster.. =)

• #18   12. dec 2009 * Mona ' Termin den 27.12.09' * 37+ *
    okay:D jeg har det bare personligt bedst med min søn bruger helrt nyt;D men hans tøj kommer jeg nok til og bruge når jeg skal ha en mere om mange år hehe:D har lidt en pige også kan bruge noget jeg købt før jeg vist hans køn:D og barnevogn osv kommer nok. hvis det holder

• #20   12. dec 2009 Stortset det hele er brugt, der er meget lidt nyt..

VI havde ikke pengene til at købe alt fra nyt, og jeg er meget glad for vores brugte ting, som mest kommer fra familien af

• #21   12. dec 2009 barnevognen er desuden ikke vores, men lånt af min bror, den er kun brugt til min nevø, så var så god som ny..

Hvis vi ikke får børn samtidigt håber jeg at kunne låne den igen smiley

• #22   12. dec 2009 * Mona ' Termin den 27.12.09' * 37+ *
    kender det:D jeg har selv købt alt ud fra min løn og på det tidpunkt fik jeg kun 4000 kr om månden . har ikk fået støtte , til noget af det . så miig selv jeg mået bare undvære . til jeg hade det jeg skulle bruge til ham:D så

• #24   12. dec 2009 * Mona ' Termin den 27.12.09' * 37+
    ikk lige nu, men kommer jeg snart til og jeg flytter også snart for miig selv:D men får også kontanthjælp og en masse ved siden af da jeg jo er alene:D

• #26   12. dec 2009 der er lidt tøj, badestolen og så noget andet der er nyt.. ellers køber/har fået alt brugt.. smiley

noget af babytøjet er arvet fra både min mor, svigermor, venner osv..

tremmesengen arver vi også fra familien

autostolen har vi fået af et vennepar og barnevognen vil vi finde på dba smiley

• #27   12. dec 2009 * Mona ' Termin den 27.12.09' * 37+ *
    ja men hvad og hvor meget støtte har jeg ikk styr på endnu hehe. så får ikk alt det jeg kan endnu og søger det nok heller ikk før jeg kommer for miig selv:D har nok min kontanthjælp lige nu.

• #28   12. dec 2009 Vi har haft nogen ting brugte... der er faktisk kun sådan noget som sutteflasker, sutter og sutteklude jeg har haft svært ved ikke skulle være nyt...
    Vi fik en masse tøj, og har så selv købt i lange baner...
    Jeg gør sådan at jeg heletiden køber tøj som er nummeret for stort til ham, for så har han hele tiden en gardarobe hvor der er tøj der passe, og en gardarobe der venter på han vokser sig stor nok til det...

Vuggen er en vi har fået brugt, men den er bare så fin..
    ellers har alt, barnevogn, autostolen, tremmesengen etc været købt fra nyt af...
    Jeg køber det meste fra nyt af, men det er nu mest fordi jeg ikke rigtig får taget mig sammen til at kigge efter brugt til ham...

Noah har oceaner af legetøj... tror han har nok til at underholde en hel vuggestue på en gang, det meste er købt splinter nyt, men der er da et par enkelte ting der er købt brugt..

men nu er vi jo så os så "heldige" at have en okay indkomst... jeg er godt nok på kontanthjælp, men min kæreste tjener i gennemsnit 10.000kr hver 14 dag udbetalt... så der er lidt at give af...

• #29   12. dec 2009 * Mona ' Termin den 27.12.09' * 37+ *
    får heller ikk børnepenge fra faren som så kumun betaler til sagen er afsluttet jeg har valgt og vente smiley

• #30   12. dec 2009 både nyt og brugt , mest nyt .. men er jeg faldet for noget brugt har vi købt det smiley jeg syntes det er super hyggeligt at handle brugt herinde , bare en enkelt trøje eller noget i den stil - så det gør jeg også lidt (: der er da ikke noget bedre end at føle man har gjort et fund og så vente på posten (:

• #31   13. dec 2009 Vi har købt alt brugt PÅ NÆR vores højstol he he. Så havde vi nemlig råd til at købe de dyre mærker dvs. stokke tremmeseng + puslebord, silvercross barnevogn osv. Det eneste nye vi har til Zacharias er det tøj vi fik i barselsgave og de gaver han fik til dåben. Selvfølgelig sutter og flasker og i den dur, er nye :O)

Kommentér på:
nyt eller brugt!

Annonce