670 visninger
|
Oprettet:
nyt eller brugt! {{forumTopicSubject}}
hej
bliv lidt nys om i har købt alt fra nyt eller brugt , eller begge dele til jers små
alt til min dreng er købt fra nyt . banrvogn , seng . osv osv . selv om mange spøg hvorfor jeg ikk bare brugt så købt jeg alt fra nyt , hvad har i gjordt ,
bare lige et hygge indlæg!
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 10 Svar: 253
nov 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 87 Svar: 315
ja fik ogs lidt tøj fra min fætter .. men ting som barnevogn.seng, pulsebord. badekar og det meste tøj efterhånden da han er vokset ud af det fra min fætter
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
denne gang er det både nyt og brugt. hun bruger nogle af victors gamle dragter til at sove i for der gør det ik så meget hva farve det har
puslebord er også nyt, for vi gav victors væk.
og så har hun fået ny barnevogn for victors blev stjålet:( ellers havde vi også genbrugt den
nov 2009
det der mange der prøver og fortælle miig... men jeg har det bedst med og gå ned i name int eller hvad det hedder og købe tøj til ham hehe har ikk noget imod folk køber brugt man er jo forskelige heh
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
nov 2009
* 37
du har ret .. men køber nu også i h&m:D hvor kan man købe godt tøj da? sys du?
nov 2009
hehe har vært lidt skør nu når sidder rundt og kigger hvor billigt man kan få brugt ting hehe alle de penge jeg ku ha sparet:D alt er kæbt nyt til min dreng
nov 2009
er det brugt det tøj? og nej men jeg har nu også tænkt miig og gemme det . elias skal nok være storebror en dag;D smider ikk alt det ud , alle de penge jeg har brugt på det , så må jeg tag det til den tid hvis det bliver en pige:D
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 384
og en hel del nyt og brugt legetøj...
så lidt af hvert...
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 22 Svar: 804
Da vi flyttede tilbage til den by hvor vi boede før, købte jeg en ny seng og puslebord, jeg gav dog næsten ingen penge for det, da jeg købte det af privat personer.. =) Puslebordet var i original embalage endnu, og sengen var kun pakket ud, for at de kunne tage billeder af den..
Vi har 2 klapvogne, den ene er brugt og den anden er ny..
Da hun begyndte i dagpleje købte vi en brugt barnevogn, til at have stående hos DP mor, da vi ikke gad at slæbe barnevognen med frem og tilbage.. Og det gør det også nemmere for os, når vi skal have nr 2 engang..
Men vi gemmer alt, tøj, legetøj, barnevogn, klapvogn osv, til nr 2, så næsten alt hvad nr 2 bliver "brugt".. =)
Og så lånte vi selvfølgelig også tøj af min storesøster.. =)
nov 2009
okay:D jeg har det bare personligt bedst med min søn bruger helrt nyt;D men hans tøj kommer jeg nok til og bruge når jeg skal ha en mere om mange år hehe:D har lidt en pige også kan bruge noget jeg købt før jeg vist hans køn:D og barnevogn osv kommer nok. hvis det holder
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
VI havde ikke pengene til at købe alt fra nyt, og jeg er meget glad for vores brugte ting, som mest kommer fra familien af
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Hvis vi ikke får børn samtidigt håber jeg at kunne låne den igen
nov 2009
kender det:D jeg har selv købt alt ud fra min løn og på det tidpunkt fik jeg kun 4000 kr om månden . har ikk fået støtte , til noget af det . så miig selv jeg mået bare undvære . til jeg hade det jeg skulle bruge til ham:D så
nov 2009
ikk lige nu, men kommer jeg snart til og jeg flytter også snart for miig selv:D men får også kontanthjælp og en masse ved siden af da jeg jo er alene:D
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
noget af babytøjet er arvet fra både min mor, svigermor, venner osv..
tremmesengen arver vi også fra familien
autostolen har vi fået af et vennepar og barnevognen vil vi finde på dba
nov 2009
ja men hvad og hvor meget støtte har jeg ikk styr på endnu hehe. så får ikk alt det jeg kan endnu og søger det nok heller ikk før jeg kommer for miig selv:D har nok min kontanthjælp lige nu.
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Vi fik en masse tøj, og har så selv købt i lange baner...
Jeg gør sådan at jeg heletiden køber tøj som er nummeret for stort til ham, for så har han hele tiden en gardarobe hvor der er tøj der passe, og en gardarobe der venter på han vokser sig stor nok til det...
Vuggen er en vi har fået brugt, men den er bare så fin..
ellers har alt, barnevogn, autostolen, tremmesengen etc været købt fra nyt af...
Jeg køber det meste fra nyt af, men det er nu mest fordi jeg ikke rigtig får taget mig sammen til at kigge efter brugt til ham...
Noah har oceaner af legetøj... tror han har nok til at underholde en hel vuggestue på en gang, det meste er købt splinter nyt, men der er da et par enkelte ting der er købt brugt..
men nu er vi jo så os så "heldige" at have en okay indkomst... jeg er godt nok på kontanthjælp, men min kæreste tjener i gennemsnit 10.000kr hver 14 dag udbetalt... så der er lidt at give af...
nov 2009
får heller ikk børnepenge fra faren som så kumun betaler til sagen er afsluttet jeg har valgt og vente
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
nyt eller brugt!