{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

renlighed {{forumTopicSubject}}

min bonusdatter er lige kommet hjem fra sin mor som hun er hos hver anden weekend.
moderen fortæller så at pigen ik har ble på. fint nok. og hun er stort set ik haft uheld hele weekenden, hun har dog haft ble på om natten.

men så var min kæreste ude at køre en tur i bil med hende lidt efter hun var kommet hjem. der havde hun så tisset i bukserne. hun beder om at få en ble på hvilket min kæreste giver hende...
mit problem er bare at hver gang vi minder hende om at gå ud og tisse bliver hun sur/ hys. og siger hun ik ska tisse..

men er det forkert at gi hende ble på når hun beder om det eller hvad gør man lige her..

hun er godt 3år.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  renlighed
  • #2   15. maj 2011 børnehaven siger hun ik er helt klar og hos os har hun ik vist tegn til at ha lyst. og hun beder jo selv om at få ble på igen..

hun bor fast hos os.

• #4   15. maj 2011 super sku bare lige høre. tror nemlig os hendes mor siger hun skal være renlig. fordi det er en udgift for hende at ska købe bleer..

• #5   15. maj 2011 hun blev bare rigtig sur npr vi mindede om i dag at hun sku huske at sige når hun sku tisse. og da hun så havde haft uheld bad hun selv om at få bleen på igen.. og her hos os spørger vi os tit om hun vil gå uden ble og hun siger for det meste nej, og det må jo være fordi hun ik er klar.

• #6   15. maj 2011 Jeg synes det forkert i giver hende ble på, det lige at trække hende tilbage igen ..
    Det vigtigt i snakker med hende om det at gå på toilet og at store børn går på toilettet ..

• #7   15. maj 2011 fordi hun er omkring alderen hvor de fleste børn smider bleen skal man ikke tvinge og presse dem...de skal nok selv sige til når de vil af med den.....selvom hun har ble på kan man jo godt spørge hende engang imellem om hun ikke vil på toilet men acceptere et nej...de skal være trygge ved situationen

• #8   15. maj 2011 Ej, men hvis hun kan gå uden ble hjemme ved sin mor ..

• #9   16. maj 2011 ANNA: hun har aldrig ønsket at gå uden ble hos os. men der imod har hendes mor travlt med at hun skal gå uden ble.. de siger selv i børnehaven hun ik er psykisk klar. skal lige siges der er blevet lavet en rapport om hende, da hun har en lang træls barndom hos sin mor. med svigt.

caroline har aldrg villet ha bleen af her hjemme hvor hun bor 24/7. ik engang i weekenderne hvor vi opfordre hende tl at få bleen af da hun er en stor pige. men hun bliver ked af det hvis vi tager den af hende..

her til morgen spurgte jeg om hun sku ha ble på. og ja det skulle hun.

• #10   16. maj 2011 men har besluttet at tage den op med vores familie rådgiver i dag når jeg i ligevel skal aflevere et brev til hende.. så må hun tage kontakt med moderen. og høre hvad der foregår. og evt. sige hvad der skal ske og ik skal ske...

for mig virker det bare forkert at pigen bliver ked af det når man siger hun skal huske og sige når hun skal tisse. og så ved uheld bede hun selv om at få ble på igen..

det lyder bare for mig som om hun ikke er klar.

Kommentér på:
renlighed

Annonce