{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

renlighed problem {{forumTopicSubject}}

hej piger...

har et lille problem jeg håber i måske kan hjælpe med nogle gode råd..

min kæreste har en datter som bliver 3 til juli. hun bor hos os og er hos sin mor hver 2. weekend.

hun bruger ble hos os da hun ik beder om at få den af. hun tisser på toilettet her hjemme og i BH. men pædagogerne siger hun ik er mentalt klar til at komme helt af med den i nu..

hos sin mor bliver hun pæset frem hun må ik bruge sut og hun må ik bruge ble.. og hun har selvhørt at pædagogerne siger hun ik er mentalt klar. hvad delen gør man i sådan en situation.. caroline er ked af at gå uden ble her hjemme... vi har orsøgt at forklare moderen at hun skal lade caroline selv bestemme.. men hun vil ik høre..

caroline har hat det rigtig svært i hendes opvækst de første 2år da hun ikke trives hos sin mor. da hun ik var god ved hende derfor bor hun hos os..

har i nogen råd iger??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  renlighed problem
  • #1   30. apr 2011 stakkels pige lyder til hun bliver presset at hun skal blive renlig her og nu....Både i og pædagogerne må jo prøve at tage en snak med moderen om at hun ikke er klar og tiden hvor hun er skal nok komme....det kan give så mange bagslag at presse på og de skulle gerne være trygge ved at gå på toilettet

• #3   30. apr 2011 Jeg må give Tania ret... bor hun hos jer i det daglige, så må det være jer der bestemmer. Og synes helt klart I skal prøve at snakke med hende - igen.

• #4   30. apr 2011 vi har forsøgt at snakke om det 100 gane og moderen vil kun det hun selv vil....

må prøve at høre pædagogerne om de ik vil prøve at snakke med hende, da vi jo har en special pædagog på hende fordi hun har nogen problemer i forbindelse med hendes hårde barndom. ting jeg ik lige vil komme ind på..

men hun er glad her pigen hvis hun får lov at beholde sin ble på

Kommentér på:
renlighed problem

Annonce