{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

en ting jeg ikk forstår?!? {{forumTopicSubject}}

hejsa:)
det er ikk for at dømme nogle eller noget, men nu har jeg lagt mærke til flere af jer her inde har billder af jers babyer hvor de er i bad eller blir puslet, og man ka se køndele:/
det ka godt være det bare er mig der er lidt for ''overbeskyttende'' men altså, ja jeg vil sige jeg ku ikk drømme om at ligge billeder af min datter ind på nettet uden tøj på da der jo er mange ''syge'' mennesker der faktisk bruger den slags billeder til at tilfredsstille sig selv med hvis det ka siges på den måde..
Ved godt det lyder voldsomt, men sandhed er jo sandhed desværre!
sys selvf. det er super ærgeligt. men tænk på hvor mange der muligvis har googlet baby på nettet og kopiret billeder og muligvis oprettet falsk profil steder som her for at se på billeder med børn uden beklædninger!

bare en lille bekymret tanke her fra.
og igen det er ikk for at dømme nogle eller noget i den stil.

og undskyld hvis nogle sku føle sig trådt på det er ikk min mening, som sagt er jeg bare lidt beskyttende.
håber ikk der bliver sure miner over dettte indlæg.

knus og kram her fra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en ting jeg ikk forstår?!?
  • #1   28. aug 2008
    Tessa er helt enig, kunne heller aldrig drømme om at ligge sådanne billeder ind og har tit tænkt over det ..
    Der er så mange problemer med sådanne billeder, så man behøves ikke ligefrem indbyde ;s

• #2   28. aug 2008 jeg er 100% enig og er selv dybt hysteria med det samme.

men hvor er det træls at verden skal være sådan at man skal tænke på den slags

• #3   28. aug 2008 jeg kunne heller ikk drømme om at ligge billeder ud på nettet af min kommende pige uden tøj på... de kan jo som sagt bruges til forskellige ting og det vil jeg bestemt ikk have det godt med.

så er helt enig med dig

• #4   28. aug 2008 Tror ikke man tænker over det, man ligger bare billedet ind fordi man synes det er godt...

ved ikke om det er rigtigt men har tidligere læst, at pædo. ikk er interesserede i baby.... ved det ikke???

men vil ihvertfald kigge mine fotoalbums igennem, og revurdere smiley

• #5   28. aug 2008

Der findes pædo. som kun er til baby'er .
    Der er jo altså også spædbørn der blive misbrugt

• #6   28. aug 2008 er fuldstændig enig med dig, kunne aldrig finde på at fremvise billeder af min datter uden tøj på de dele.

• #7   28. aug 2008
    Så tanken om en pædo der spiller den af ved synet af dit barn er okay med dig ?

• #8   29. aug 2008 jeg sagde bare min mening om det at udstille sine børn nøgne, det har intet med hysteri at gøre, og jo hvis en som sagt ''SYG'' person vil ha nogle lyster stillet så tror jeg nok han/ hun er ligeglad med om det er her eller en anden side.. desværre..
    og nej sys da ikk jeg ska være glad for det kun er via et billede for i mine øjne er min datter det eneste der betyder så så meget for mig, at jeg ville blive lige så ked af det hvis jeg fik at vide fra nogle at en eller anden pædofil havde brugt billeder af min datter til at stille sine lyster med..

men alle har jo hver sin mening.. og det har intet med hysteri at gøre.. men i den verden vi lever i nu er man nød til at ha sådanne ting i baghovedet som sagt desværre..

• #9   29. aug 2008 Helt enig.. Noget mange sikkert ikke tænker så meget over fordi sex & baby bare ikke passer sammen inde i hovede medmindre man er syg!!! Men jeg synes helt sikkert hellere ikke man skal sætte billede ind på nettet hvor man kan se babyernes kønsdele.. Det er for klamt at nogle er så syge at de kan blive ophidset over det, men det er desværre den verden man lever i! så pas på jeres børn og beskyt dem mod de svin der findes derude!! Der findes desværre flere af dem end man lige tror, det har vi selv lige erfaret i familien!! så ha øjne og øre åbne!!

• #11   29. aug 2008 ENIG!! Det er en syg verden vi lever i, og selv om vi som mødre bare synes vores små engle er det mest bedårende i verden, så bør vi tænke os om inden vi lægger billeder ind af dem... Desværre!!!!!!! :S

• #12   29. aug 2008 er helt enig! jef ville aldrig gøre det. der er sku ikke nogle klamme mænd (eller kvinder) som skal sidde og glo på min datter!!!

• #13   29. aug 2008 er rart at se der er andre der har det som mig, ang. sådanne ting.. og som sagt er det jo ikk for at træde på nogle eller dømme. for ved godt det nok ikk lige er den første tanke man har når man ligger billeder af sin guldklump ind..
    jeg har haft en hjemmeside hvor jeg ville ligge billeder af min datter i bad ind. men der blev jeg advaret om at billeder hvor babyerne ikk har tøj på råder de til man ikk sætter ind netop pga. af det emne jeg har startet op her..

• #14   29. aug 2008 Helt enig i at det er mystisk at folk lægger sådan noget på nettet. Ikke bare herinde, men også på Facebook viser folk gladeligt deres små børn frem i nøgen tilstand. Altså jeg er helt enig i at børn og børns nøgenhed er helt uskyldigt og ægte men der er desværre voldsomt mange skøre kugler rundt om i landet og verdenen som vil nyde de billeder. smiley

• #15   29. aug 2008 jeg er i denne verden for at tage de rigtige valg for min datter indtil hun bliver stor nok til at tage dem selv. og derfor synes jeg det er det dummeste man kan gøre at vise sine børn frem på den måde.. babygalleri er da sikkert ikke det værste sted.. men facebook føj nej.. det burde ikke være en mulighed at kunne lægge sådanne billeder ind der!

• #16   29. aug 2008
    Neej , jeg vil ingen af dele , og jeg vil i hvert fald ikke hjælpe til at der er noget til sådanne syge mennesker at kigge på .
    Nøgen billeder af baby skal efter min mening blive hjemme i familie albummet .

Kommentér på:
en ting jeg ikk forstår?!?

Annonce