en ting jeg ikk forstår?!? {{forumTopicSubject}}
hejsa:)
det er ikk for at dømme nogle eller noget, men nu har jeg lagt mærke til flere af jer her inde har billder af jers babyer hvor de er i bad eller blir puslet, og man ka se køndele:/
det ka godt være det bare er mig der er lidt for ''overbeskyttende'' men altså, ja jeg vil sige jeg ku ikk drømme om at ligge billeder af min datter ind på nettet uden tøj på da der jo er mange ''syge'' mennesker der faktisk bruger den slags billeder til at tilfredsstille sig selv med hvis det ka siges på den måde..
Ved godt det lyder voldsomt, men sandhed er jo sandhed desværre!
sys selvf. det er super ærgeligt. men tænk på hvor mange der muligvis har googlet baby på nettet og kopiret billeder og muligvis oprettet falsk profil steder som her for at se på billeder med børn uden beklædninger!
bare en lille bekymret tanke her fra.
og igen det er ikk for at dømme nogle eller noget i den stil.
og undskyld hvis nogle sku føle sig trådt på det er ikk min mening, som sagt er jeg bare lidt beskyttende.
håber ikk der bliver sure miner over dettte indlæg.
knus og kram her fra.
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Tessa er helt enig, kunne heller aldrig drømme om at ligge sådanne billeder ind og har tit tænkt over det ..
Der er så mange problemer med sådanne billeder, så man behøves ikke ligefrem indbyde ;s
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
men hvor er det træls at verden skal være sådan at man skal tænke på den slags
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
så er helt enig med dig
jul 2008
Følger: 58 Følgere: 56 Emner: 85 Svar: 311
ved ikke om det er rigtigt men har tidligere læst, at pædo. ikk er interesserede i baby.... ved det ikke???
men vil ihvertfald kigge mine fotoalbums igennem, og revurdere
jun 2008
Der findes pædo. som kun er til baby'er .
Der er jo altså også spædbørn der blive misbrugt
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 68
jun 2008
Så tanken om en pædo der spiller den af ved synet af dit barn er okay med dig ?
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
og nej sys da ikk jeg ska være glad for det kun er via et billede for i mine øjne er min datter det eneste der betyder så så meget for mig, at jeg ville blive lige så ked af det hvis jeg fik at vide fra nogle at en eller anden pædofil havde brugt billeder af min datter til at stille sine lyster med..
men alle har jo hver sin mening.. og det har intet med hysteri at gøre.. men i den verden vi lever i nu er man nød til at ha sådanne ting i baghovedet som sagt desværre..
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 10 Svar: 253
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 102
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 263
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
jeg har haft en hjemmeside hvor jeg ville ligge billeder af min datter i bad ind. men der blev jeg advaret om at billeder hvor babyerne ikk har tøj på råder de til man ikk sætter ind netop pga. af det emne jeg har startet op her..
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 263
jun 2008
Neej , jeg vil ingen af dele , og jeg vil i hvert fald ikke hjælpe til at der er noget til sådanne syge mennesker at kigge på .
Nøgen billeder af baby skal efter min mening blive hjemme i familie albummet .
en ting jeg ikk forstår?!?