{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke spise en bestemt ting!!
  • #2   2. mar 2011 ja da jeg var gravid med min søn for ti år siden kunne jeg pludseligt ikke drikke Fanta mere og det var ellers den sodavand jeg altid drak og den dag i dag kan jeg stadig ikke ret godt li Fanta.

• #3   2. mar 2011 Havde det ikk rigtig med mad ..
    Har aldrig haft noget problem med madkasser, men i min graviditet kunne jeg bare IKKE vaske kærestens madkasse op. Og det kan jeg bar stadig ikk. Puha, blir virkelig dårlig af det.

• #7   2. mar 2011 Jeg havde så meget underligt mht spise og drikkevaner der stadig hænger lidt ved, men det allerværste er hvis jeg ser reklamer for færdigrette i tv'et... Kan simpelthen kaste op ved synet af det og det sjove er jeg aldrig har smagt sådan en færdigret...!! Men det hang ved efter graviditeten og nu da jeg er gravid igen er det det sammen... smiley

• #8   2. mar 2011 Så er jeg sku ikk den eneste:-) Synes det er underligt at det lige r hakket oksekød, men kan bare ikke klare det.. He HE

• #9   2. mar 2011 Jeg elskede jordbær, og spiste alt for mange..

De første 5 måneder af min graviditet kunne jeg ikke klare lugten og smagen af cola. Bare synet af en cola kunne få mig til at blive dårlig.

• #11   2. mar 2011 Jeg har altid elsket makrel i tomat, men da jeg blev gravid fik jeg simpelthen kvalme af bare lugten af generelt fisk. Puha. Og kan stadig ikke spise makrel i tomat. Føj for pokker. Og hvis Freja fx har fået det i dagplejen og bare lugter lidt af det, så er jeg dårlig resten af dagen smiley

• #13   2. mar 2011 kan kun spise hjemme lavet boller med ost og agurker og drikke saft alt andet giver mig mega meget kvalme håber ik det holder ved:-)

Kommentér på:
Ikke spise en bestemt ting!!

Annonce