24. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
har brug for lidt luft.. lidt langt.. {{forumTopicSubject}}
ja jeg burde nok dele det her med folk som kender mig men min bedste veninder er ude ig rejse i 3uger odg de andre 2 syntes jeg har nok a se til med deres eget lige nu..
men sagen er lasse blev født den 15 dec og vi har haft en del start problemer allrede en uge efter vi kom hjem blev vi indlagt fordi jeg fik en styrt blødning og der lasse var ca 2 uger begyndte han a græde hver aften fra 23 30 til 5 morgen det viser sig så drengen har dobbelt side mellem øre betændelse men har har overhovet ikk haft feber eller noget så opdager det først der da kommer grønt snask ud a hans øre så det er så hans tromme hinder som er sprunget .. men han græder stadig efer pencilin kur til hans 5 ugers undersøgelse får vi så a både læge og sp ord på han har kolik.. så derfor græder han faktis 24 7 .. men til trods for alt det har jeg være glad og alle har sagt a jeg klare det med ham og line på 3 samtig med han græder så meget..
men her de sidste par dage har jeg bare haft sådan en ked a det følse der bare pludselig kommer og er begyndt a føle mig lidt magteløs jeg tror iik jeg er ved a få en depration for når jeg læse om sytomer så har jeg det ikk sådan men hva kan det så være ? og lasse vil kun sove i bære sele og er kun glad 10 min a gang når han ligger uden ble.. så når heller ikk rigtig noget.. her hjemme..
tak fordi i ville læse ville bare lige ud med det:=/
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
men sviremor kommer på onsdag måske sku jeg læsse lidt a på hende..
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 81 Svar: 408
Synes da kun det er fint at du skriver herinde, for der er helt sikkert nogle som er eller har været igennem noget lignende og det er også vigtigt at du snaker med nogle om det, også nogle som du du er tæt med.. Er du alene med børnene??
Mht. deppration, så tænker jeg umiddelbart ikke at det er det du har eftersom du ikke selv oplever symptomerne, men derimod en stor omvæltning i dit liv, som kræver rigtig meget at dig og det kan være følelsesmæssigt hårdt at opleve det du gør.. Jeg har selv haft et kolikbarn, heldigvis varede det "kun" i 7 uger ca.. Men der var jeg også bange for om jeg havde en dep, fordi jeg havde svært ved at kende mig selv i det hele... Pga. Manglende søvn, magtesløshed osv.... Så mit råd er at snakke snake og igen snakke om det, for det betyder dælme meget at man lige får lettet sit hjerte og så tag i mod alt den hjælp du kan.. forhåbentlig har du en god familie som kan bakke dig op...
Håber du kunne bruge mit svar til lidt hehe;)
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
sep 2008
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 33 Svar: 419
mar 2008
mar 2008
men FUCK! føler mig bare som den DÅRLIGSTE mor i hele verden for kan ikk tilfredsstille ham og ska hele tiden tilsidde sætte line frem for lillebror hvis vi endelig hygger og det giver bare dårlig samvittighed øv alså
mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Tror måske du sku se om du kan få lidt aflastning i et par timer om ugen. hvor der kun er dig hvis det er muligt selvfølgelig.
Det fik vi arrangeret da jeg begyndte og ha nogle lign symp. Jeg tog simpelthen til zumba og fik brugt min krop, og så er det heldigvis en sport der gør en glad og man får fornyet energi.
Og det bedste af det hele var at Jimmi og Natasja ku mærke at jeg blev mere afslappet og så gik det godt igen.
Børn fungere ikke hvis mor har det skidt og omvendt.
Håber han snart er frisk igen den lille mand, for sjovt og stå i er det bestemt ikke.
Kæmpe kram herfra
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 81 Svar: 408
mar 2008
mar 2008
sep 2008
har brug for lidt luft.. lidt langt..