første bad {{forumTopicSubject}}
så har Karen fået sit første bad idag er hun 4 uger, så nu synes jeg ikke jeg kunne trække den mere med almindelig vask
så mor fyldte badekarret med lækkert vand og ned med mælkesnitten, og så var jeg ellers klar til det helt store brøl! men sådan skulle det ikke gå, den pige slægter vist på sin mor på mere end et punkt, for frem kom det store smil, og så lå hun ellers og plaskede med arme og ben imens hun pludrede løs imens jeg vaskede hende.
så sød og glad var hun. jeg er så glad for den unge det er helt vildt *suk*
jeg tog billeder, men ligger dem ikke her ind, af min sædvanlige pædofili-frygt! INGEN skal sidde og smiske sig over min lille mælkesnitte på den forkerte måde,
håber DU også har haft en dejlig dag
janne
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 521
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
bryder mig ikke om tonen! hun har bestemt ikke været hverken beskidt eller ulækker!!!
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 59
det er jo op til en selv hvad når man vil bad sin baby selv om man førse bad når de er 4 uge!
mang ting der kan spille ind måske lidt nevøse???
og ida er også fortid født!
kan ikke huske tro hun hvad en uge gammel da ida fik sid først bad!
med venlig hilsen
annmette
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 33 Svar: 282
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Jeg bader heller ikke Naja tit. Sålænge hun ikke er en lille stinky så ser jeg ingen grund
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 64 Svar: 497
Her i huset er vi ved det med forskellige smage og det er noget at se frem til, hold da op nogle hoveder lille Lærke kan lave, glæd dig.
Her i huset er Trundepigen i bad 3-4 gane i ugen da hun nyder det i fulde drag, der er simpekthen ikke noget bedre end at sidde ude i badekaret og plaske :-).
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 1.074
Og jeg badet også min søn hjemme da han var 2 dage gammel...
Begge mine nyder også at blive badet : )
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Det jo ikk sådan så de ikk har gjort hende ren overhovedet...
første bad