{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

første bad med billede {{forumTopicSubject}}

Ihhh så kom min lille skat i bad for første gang smiley kun 10 dage gammel smiley hun var virkelig ikke glad for det (hun er en hidsig prop når hun er nøgen :p) så det blev et hurtigt bad , men syntes det var på tide at give hende et bad med noget olie i , da hun skaldre på maven, hænder og fødder og vi har smurt hende med creme ved hver skiftning , så tænkte det vil være godt smiley men trods hun ikke kunne lide badet , så var det bare så skønt at ligge i håndklædet i mors arme smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  første bad med billede
  • #1   25. jun 2013 Ååårh, hvor er hun lille og fin smiley Alle babyer på hendes alder vil begynde at skalle, så det er ganske normalt. Og derfor behøves du ikke smøre hende med creme og olie. Det går væk af sig selv i løbet af ganske kort tid smiley

• #2   25. jun 2013 stine: mange tak smiley havde jeg også læst , men tænkte man kunne hjælpe det lidt på vej smiley
    camilla: mange tak smiley

• #3   26. jun 2013 Tænker det var sent hun var i bad, men det er vel forskelligt smiley
    Begge mine var i bad før vi tog hjem fra sygehuset, også hverdag hjemme... smiley

Men fin er hun smiley

• #5   26. jun 2013 Hvor er hun fin smiley men ja de skaller voldsomt, min SP forklarede det er fordi de skifter fra foster hud til baby hud..
    Min derimod hun elsker at komme i bad og det gør storesøster også smiley

Hende L: Små børn har ikke godt af at bade så meget, det ødelægger den naturlige fugt i deres hud..

• #6   26. jun 2013 Mange tak smiley
    Signe var også det jeg havde hørt , så ville ikke have hende i bad for tidligt smiley

• #7   26. jun 2013 Det er der nu meget delte meninger om smiley

• #8   26. jun 2013 Det må vel være videnskabeligt bevist at det enten er det ene eller det andet der er bedst?

• #9   26. jun 2013 Hende L - Min datter kom først i bad efter 14 dage. Vi fik at vide, at hendes navle skulle falde af, før hun skulle i bad. Selvfølgelig vaskede vi hende i folderne og andre steder inden hun blev vasket ordentlig.

• #10   26. jun 2013 Hvor er hun bare sød! smiley
    Sjovt at hun ikke brød sig om det, hehe. Kan huske at Dexter sov igennem hele badet, han opfangede ikke det mindste!

- Dexter var også rimelig "gammel" før han fik sit første bad. 2-3 uger, tror jeg. Og det var helt bevidst. De er jo naturligt beskyttede fra fødsel af. Og ville aldrig bade en nyfødt hver dag. Men ja - alle er forskellige, det skal der være plads til. smiley

• #11   26. jun 2013 Vores datter kom i bad på barselsgangen, tror hun var 3døgn der smiley og efterfølgene ca 2 gange i ugen (uden sæbe olie mm)

• #12   26. jun 2013 Hende L: Jeg har kun set delte meninger om 1 bad (vores jordmoder rådede os til at vente til alt fosterfedt var væk som minimum), alt jeg har læst og hørt (bla fra jordmødre, læge og SP) er at små børn ikke har behov for bad mere end ca 1 gang om ugen og ellers kun hvis de har fået gylp/opkast/lort ud over det hele, og ellers kun rengøre hudfolder.. og alle steder man læser skriver de 1-2 gange bad om ugen..

• #13   26. jun 2013 Vi fik på hospitalet at vide at vi skulle vente til navledutten var faldet af, der var hun 12 dage gammel. Clara tog det ganske pænt, dog badede hun kun kort tid, for de små blir lynhurtigt kolde.

• #14   26. jun 2013 vito var ti dage før han fik sit første bad. jeg syntes ikke det var nødvendigt før, og jeg skulle også liiige samle mod til at stå der, helt alene, med nøgen og våd baby.

Det gik nu rigtig godt og han elskede det.
    Navlen var faldet af allerede efter 4-5 dage.

• #16   26. jun 2013 Hej igen, tror virkelig jeg bliver misforstået, har på ingen måde snakkede om videnskabelige eller andet, jeg har sagt at der er maget delte meninger om hva det rette er, hvilket også ses tydeligt her inde smiley jeg mener ikke du eller andre i tråden gør noget forkert i at vente med bad. Jeg skrev oven i købet også at jeg tænker det var sent, og har begrundet... Jeg hat på ingen måde rakkede ned eller noget..
    Og mine to børn på fire og seks år, kommer stort set stadig i bad hverdag, og de har ingen skade taget af at få bad hverdag hele livet smiley
    Der er jo stor forskel på at vaske med sæbe, olie o.l hverdag. Vi er oftes i bad med kun vand, og de elsker det, og har altid elskede det smiley så lillebror kommer til det samme, for det er min overbevisning, at det er det rette. Andre har andre meninger og det er jo ikke ens betydning med at min overbevisning er det forkerte smiley

Så som jeg skrev, hvor ser hun fin ud

• Rikke K
    Rikke K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #17   26. jun 2013 Hvor er hun fin smiley

• #18   27. jun 2013 Hende l: Helt enig i at der er mange forskellige personlige meninger og overbevisninger smiley og alle skal selvfølgeligt gøre som de finder bedst (inden for rimelighedens grænser) smiley men det ændre jo ikke på hvad der anbefales af eksperterne..

• #19   27. jun 2013 Maria: Nååå en fin lille en smiley

• #20   28. jun 2013 ihhh hvor er han/hun bare bette , men skøn ! smiley

Kommentér på:
første bad med billede

Annonce