{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

En mere af slagsen... Søvn {{forumTopicSubject}}

Ja nu kommer der lige et indlæg mere af denne slags :-

Min datter på nu 4 mdr sover simpelthen så urolig stadig... Når hun bliver puttet om aften, hvor hun før hen fald pladask i søvn, ligger hun længe nu og ender med hun får helt røde kinder og vender og drejer sig og vil ikke falde tll. det samme når hun har fået sin natflaske...

hun vågner først efter natmad mellem kl. 1-2 og igen 6-7. så hun sover længe nok, men det er bare hun er så urolig... smiley

Hun får mad ca kl 20 lige inden hun kommer i seng.. Jeg har prøvet vælling, selvom min sp synes jeg skulle vente og det havde lidt effekt til at starte med, men nu synes jeg bare det er det samme igen..
Det gjorde ikke hun sov længere, men at hun sover roligere...
Hun er taget ud af liftkassen, men hun ligger med en dyne i fodenden og en ammepude rundt ved hovedet så det ikke føles for stort..

når hun kommer over til mig, som hun gør nogen gange ved 5-6 tiden så snork sover hun til kl 7.30.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En mere af slagsen... Søvn
  • #1   26. nov 2010 henriette join the club smiley jeg kan ikke give dig gode råd for vi har snart prøvet ALT. og indtil vidre hjælper det intet, kun hvis hun sover ved mig våågner hun max to gange om natten, i tiden dog mere fordi hun har feber.

jeg har endda prøvet at skifte hendes våde tisseble om natten uden held, hun har fået mælk og vand uden held, hun fårsin flaske uden held..

• #2   26. nov 2010 Altså min sp fortalte mig at det er meget normalt at ikke alle baby bliver ved med at sove lige så tungt som da de var spæde.. De oplever meget mere og alle de nye indtryk bliver bearbejdet mens de sover og det kan give urolig søvn, når de så bliver 7-8 mdr begynder nogle også at drømme hvilket også kan forstyrre søvn.. Jeg har selv en på 9 mdr som vågner flere gange om natten og har altid gjort det - så kan desværre ik hjælpe..

• #3   26. nov 2010 Er da kun glad for at hører det ikke kun er Freya.. smiley Tak for jeres svar, der er ikke andet at gøre end det jeg gør nu.... smiley

• #4   26. nov 2010 Hvornår må du egentlig begynde at have en hovedpude...?? Har en helt flad til babyer liggende... Må hun ikke putte med den nu?

• #5   26. nov 2010 det er først fra de fylder 1 år - men min den første sov med hovedepude fra han var 2 mdr og det gik fint smiley

• #6   26. nov 2010 ja min datter på 3 mrd... er begyndt at drømme meget og være meget ked af det om aften... hun vil ikke ligge i sin seng og hun vil ha mere mælk om natten så jeg fik en god snak med min sp og hun synes vi skulle prøve at hun kom over vores seng og sove i noget tiden.. så det har vi prøv det har hjulpen også igår aften prøve vi at putte hende i sin seng igen og det gik godt.. det kan være du har et barn som har brug for mere trykhed om aften smiley

• #7   26. nov 2010 sanne H.. Jeg er lidt glad for du skriver det, for har virklige selv tænkt det... den anden dag tog jeg hende over til mig kl 4 da hun små pyllerede hele tiden, og hende seng står ved vores fodende og skal stå op hele tiden, tog jeg hende over til mig og hun snork sov bare til kl 8.30 smiley Det kunne være jeg skal prøve det og se hvordan det er...
    Tak smiley

• #8   26. nov 2010 Henriette>> Som de andre skriver, tror jeg også det er trygheden hun mangler.. Måske kan det hjælpe, at ligge den bluse du har på om dagen, under hovedet på hende (lægges stramt om madrassen, så hun ikke vikler sig ind i den).. Så kan hun hele tiden lugte dig og det kan måske give lidt mere ro?

Så vil jeg også nævne, at det ikke er ufarligt med en ammepude rundt om hovedet... Din datter kan møffe sig ind under den og der kan hun ikke trække vejret eller selv skubbe den væk. Så jeg ville fjerne den og evt finde en sengeformindsker istedet. (det kan godt være, hun ikke møffer så meget i sengen endnu, men det kan jo ske første gang, bliver om natten)

Pøj pøj med natte urolighederne, håber det bare er en kort fase hun skal igennem smiley

• #9   26. nov 2010 Jeg har fjernet ammepuden, fordi hun møfler sådan rundt med den.. Her til aften har hun så været vågen fra kl 17-20 og vil ikke giv sig.. Sp jeg lagde hende i hendes voksi og sp fald hun i søvn med det samme... Nu ligger hun i sengen i voksi posen, men jeg har åbnet den helt så det ikke bliver for varmt...
    Tror jeg vil prøve ligge en af mine bluser ned til hende.. Rigtig god ide Mette mor smiley

Kommentér på:
En mere af slagsen... Søvn

Annonce