En mere af slagsen... Søvn {{forumTopicSubject}}
Ja nu kommer der lige et indlæg mere af denne slags :-
Min datter på nu 4 mdr sover simpelthen så urolig stadig... Når hun bliver puttet om aften, hvor hun før hen fald pladask i søvn, ligger hun længe nu og ender med hun får helt røde kinder og vender og drejer sig og vil ikke falde tll. det samme når hun har fået sin natflaske...
hun vågner først efter natmad mellem kl. 1-2 og igen 6-7. så hun sover længe nok, men det er bare hun er så urolig...
Hun får mad ca kl 20 lige inden hun kommer i seng.. Jeg har prøvet vælling, selvom min sp synes jeg skulle vente og det havde lidt effekt til at starte med, men nu synes jeg bare det er det samme igen..
Det gjorde ikke hun sov længere, men at hun sover roligere...
Hun er taget ud af liftkassen, men hun ligger med en dyne i fodenden og en ammepude rundt ved hovedet så det ikke føles for stort..
når hun kommer over til mig, som hun gør nogen gange ved 5-6 tiden så snork sover hun til kl 7.30.
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
jeg har endda prøvet at skifte hendes våde tisseble om natten uden held, hun har fået mælk og vand uden held, hun fårsin flaske uden held..
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
aug 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 50 Svar: 183
aug 2010
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
mar 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 20 Svar: 114
aug 2010
Tak
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 454
Så vil jeg også nævne, at det ikke er ufarligt med en ammepude rundt om hovedet... Din datter kan møffe sig ind under den og der kan hun ikke trække vejret eller selv skubbe den væk. Så jeg ville fjerne den og evt finde en sengeformindsker istedet. (det kan godt være, hun ikke møffer så meget i sengen endnu, men det kan jo ske første gang, bliver om natten)
Pøj pøj med natte urolighederne, håber det bare er en kort fase hun skal igennem
aug 2010
Tror jeg vil prøve ligge en af mine bluser ned til hende.. Rigtig god ide Mette mor
En mere af slagsen... Søvn